Waarom heet je op dat andere forum Saartje en hier Sanne als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:08 schreef Sanne19 het volgende:
Kom op, reageer alsjeblieft serieus, ik heb het er al moeilijk genoeg mee.
Ik heb trouwens wel alles met condoom gedaan want wil nog niet zwanger raken maar moet ik nu ook een SOA test doen? want eigenlijk wil ik daat niet want mijn huisarts is mijn buurman en ben bang dat hij het tegen mijn ouders zegt.
Wie kan mij helpen want ook school is niet meer leuk zo, dagt na de grote vakantie houd iedereen op, maar ze denken alleen maar dat ik met nog meer mensen msn en afspreek wat niet zo is. Alleen mijn vriendinnen zeggen dat ze me gelofen
Hoeren hebben vaak een werknaam.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom heet je op dat andere forum Saartje en hier Sanne als ik vragen mag?
Heet jij in het echt ook Asskicker14 dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom heet je op dat andere forum Saartje en hier Sanne als ik vragen mag?
Je opent dit topic in het Onzin Sub-Forum en wil om 3 uur s'nachts serieuze reacties?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:08 schreef Sanne19 het volgende:
Kom op, reageer alsjeblieft serieus, ik heb het er al moeilijk genoeg mee.
Ik heb trouwens wel alles met condoom gedaan want wil nog niet zwanger raken maar moet ik nu ook een SOA test doen? want eigenlijk wil ik daat niet want mijn huisarts is mijn buurman en ben bang dat hij het tegen mijn ouders zegt.
Wie kan mij helpen want ook school is niet meer leuk zo, dagt na de grote vakantie houd iedereen op, maar ze denken alleen maar dat ik met nog meer mensen msn en afspreek wat niet zo is. Alleen mijn vriendinnen zeggen dat ze me gelofen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Je opent dit topic in het Onzin Sub-Forum en wil om 3 uur s'nachts serieuze reacties?
Ik blijf erbij dat ze een slet is, een slet is dommer dan een hoer, een hoer is nog vernuftig genoeg om wat geld er uit te slaan, een slet laat zich gratis gebruiken.quote:
En toen nog minderjarig zijn (in geval van seks dus jonger dan 16) en binnen een half jaar toch zeker minimaal 5 jaar ouder zijn geworden is knap.quote:
Precies. En hoeren zijn tenminste nog aftrekbaar van de belasting.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ze een slet is, een slet is dommer dan een hoer, een hoer is nog vernuftig genoeg om wat geld er uit te slaan, een slet laat zich gratis gebruiken.
neuh ik val niet op dat soort types beetje vies als ze iedereen in haar mond stopt, oja van een ander topicquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Probeer jij in haar broekje te komen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:18 schreef Sanne19 het volgende:
Ik had eerst sex, en toen kreeg ik een vriendje dus het kan gewoon
Je zei aftrekbaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies. En hoeren zijn tenminste nog aftrekbaar van de belasting.
'k heb liever geen banquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Repost van email adres gaarne, Marcel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |