Rally vrijdagquote:Op maandag 10 november 2008 01:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Sluiting. De toegevoegde waarde van de rally van vrijdag is pure lucht; er is zoveel slecht nieuws gekomen afgelopen week.
Daarom waren woensdag en donderdag ook dramatisch. Dat het vrijdag weer hoger werd is niet zo vreemd. Bovendien zit er al veel schade verwerkt in de koersen.quote:Op maandag 10 november 2008 01:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Sluiting. De toegevoegde waarde van de rally van vrijdag is pure lucht; er is zoveel slecht nieuws gekomen afgelopen week.
Dat dus. Maar vandaag zijn we tov dayhigh zo'n 3,5% verloren dussssquote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef pberends het volgende:
Heel rustig morgen. Amerikaanse beurzen zijn niet eens open.
En het werd bloedroodquote:Op maandag 10 november 2008 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus. Maar vandaag zijn we tov dayhigh zo'n 3,5% verloren dussss.
Guess again.quote:Op maandag 1 december 2008 08:50 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag openen we iets in de min, met een matige handelsdag. Opening 248 en slot 244.
Weer mis.quote:Op maandag 1 december 2008 21:33 schreef iamredleader het volgende:
Pfoei, ik zat er (zoals zo vaak) weer naast
Okee, dan maar voor de dinsdag: opening 232 en slot 222. Waarom? Omdat
Gaat steeds beter dat voorspellen van jou, wat wordt het morgen?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef iamredleader het volgende:
Ik snap het heel goed
Elke voorspelling die ik doe, komt niet uit
We zijn in de plus (!) geeindigd vandaag!
Opening morgen 242, slot 240.
Mhaow, een halve waarheid.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef pberends het volgende:
Begint -2%, zakt daarna nog iets verder weg naar -3%, krabbelt daarna op naar het nulpunt, maar zo gauw als Wall Street begint te vlammen eindigen we toch -3 á -4%. Puur een gok overigens.
Bij je broker...quote:Op zondag 7 december 2008 22:21 schreef Arcee het volgende:
Waar zijn de futures van de AEX eigenlijk te vinden?
Yup.quote:
Waarom ook al weer ?quote:Op zondag 7 december 2008 22:20 schreef star_gazer het volgende:
+5%, maar 220 aan het eind van de week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |