Ik denk niet dat je hot gays kentquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
X, ik weet anders nog wel een bi-jongen in arnhem voor je, hij doet alleen niet aan anaal. Maar is wel oké.
Ik heb al teruggemaildquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:10 schreef Xiance het volgende:
als je afspreekt, kan je altijd nog een andere kant op..
als je niet afspreekt, kun je ook geen andere kant op.
Ik kan me wel vinden in je blog (wist alleen niet dat je blog had) Maar ik vind het ook iet erg op dit moment dat ik alleen ben, wat je zegt, alleen maar niet eenzaam. Eigenlijk best een heerlijk gevoel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:02 schreef Xiance het volgende:
HIIW, nee dank je
heb je mijn stukje al gelezen wat ik geblogt heb?
is wel wat voor jou@
http://www.pinkinthecity.nl/archives/5-Mr.-Rock-and-Roll.html
Ik ben al blij dat ik er een paar kenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hot gays kent![]()
och, lol is veel waard@@quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al teruggemaildMaar goed, zal toch alleen maar voor de lol zijn. Oke, hij was wel erg luk... maar meneer de Fransman woont in Keulen. Daar heb je niet zoveel aan
Anyway. Ik ga slapen
innerlijkheid wat is datquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik er een paar kenMaar voor maar kan iemand ook innerlijk knap zijn...
:pquote:
je hele leven ZELF bepalen.. geen rekening houdend met de wensen en voorkeuren van een ander..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in je blog (wist alleen niet dat je blog had) Maar ik vind het ook iet erg op dit moment dat ik alleen ben, wat je zegt, alleen maar niet eenzaam. Eigenlijk best een heerlijk gevoel.
ik bedoel de creatieve toer, ik heb een grondige hekel aan creatieve mensen, krijg ik zo'n jeuk van he.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bitchen, drama's én piemels. wat wil een homo nog meer
Neej... dat is misschien ook het probleem wel...quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt bezoek uit het buitenland ?
Klint een beetje bitterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:39 schreef Xiance het volgende:
voor sommigen is alleen zijn niet gemaaakt,
voor anderen is samen zijn een crime..
maar in een wereld waarin alles gebaseert is op stelletjes, is het een verdomd grote uitdaging om alleen te durven staan
Hoiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Klint een beetje bitter![]()
Hi bitches
Nou dan is't maar goed dat we niet bij je zijn komen eten gisterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 05:22 schreef TheaterMaMa het volgende:ik weet nu dus zeker dat ik iets verkeerds heb gegeten, een van de jongens zei al dat hij vond dat het vlees raar rook gisteren, maar ik had het gisterenmiddag gekocht dus dat leek mij erg vreemd.
Maar goed, het lag wel erg zwaar op de maag, en dat lag het om 3 uur ook nog, en om 4 uur en zonnet heeft het maar besloten om in omgekeerde volgorde weer naar buiten te komen.![]()
En ja ik moet eerlijk zeggen, nu vond ik het vlees ook raar ruiken.
hans brinkers hostel of www.stayokay.nlquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:
HI
From Cologne it’s quiet easy, just 2h30 by train
I actually check a train which arrive at 1.30 pm on Saturday and leaving at 6pm on Sunday
Could be nice no?
Just tell me in which part of the city I should stay, which area
Because now the problem isn’t the train but the hostel
It’ almost quiet full
Let m know as soon as you can and I book…. J
Good night…
Jérémy
Uuuuh.... hostels in Amsterdam, centrum... uh.... anyone?
Thanks. Heb ze meteen ff doorgegeven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hans brinkers hostel of www.stayokay.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |