quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:29 schreef bixister het volgende:
bij deze leeftijd hoort nou eenmaal ben je praktisch antiek.
so? da's níks!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:40 schreef Webkim het volgende:
Nu kan het nog. Volgend jaar word ik 30.
Wauwquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:42 schreef bixister het volgende:
oops, strenge juf, faja!
hier ook een paar fotootjes van een strenge juf, evenmin al te best belicht. ik zou nog even laten zien hoe m'n haar geknipt was. wel, er is niet zoveel van te zien, behalve dat 't nog steeds vrij sluik valt. ze hebben 't ook nog es steiler dan steil gestyled, waardoor 't allemaal nog dunner lijkt dan 't al is...
maar ja. jezelf lachend op de foto zetten valt inderdaad nog niet mee, heb ik gemerkt.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ps de vlekjes op de spiegel zijn van de ouderdom. van de SPIEGEL welteverstaan.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Huuphuup je hebt mailmet de vraag of je nog een keertje wil poseren
de juf vond het niet goed belicht
koop je toch een stijltang, kan je stijl haar hebben als jij er zin in hebtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn haar komt eindelijk weer tot m`n bh-bandAls het nat is iig..droog komt het net voorbij m`n schouders
Ik zou best wel steil haar willen hebben, een half jaartje ofzo
Valt dus nogal tegen in de praktijk?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:26 schreef moussy het volgende:
Ik gebruik shampoo waar je een orgasme van zou moeten krijgen volgens de reklame
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je hebt dan toch zeker niet de anti-klit versie Mous? Anders snap ik het wel
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je hebt dan toch zeker niet de anti-klit versie Mous? Anders snap ik het wel
kapperquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:17 schreef huuphuup het volgende:
moet je es iets opzoeken over siliconen in shampoos en crèmespoeling, of je kapper erover vragen. Ik geloof dat het best slecht voor je haar is enzo. Het legt zeg maar een laagje om je haar zodat het lekker glad is en mooi glanst want dat is wat mensen willen, maar tegelijkertijd sluit het je haar af voor de buitenlucht ofzo waardoor het broos wordt en je haar gaat extra talg aanmaken om dat tegen te gaan.
In a nutshell. Dacht ik.![]()
Googelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |