je antwoord is te algemeen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:44 schreef qonmann het volgende:
er kan veel achter ...sw straat ?
kan die anderen niet plaatsen
Wie het over grachten heeft, heeft het over Amsterdamquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
je hebt overal in nederland grachten. Dit zijn allemaal amsterdamse grachten.
ik ben er ook weg van. hoop dat ik morgen weer eens serieus mee kan spelen want dat is er de laatste 2 dagen niet van gekomen.quote:
mooi, hopelijk nog 2 anderen, dat is wel voldoende voor nog een nieuwe. mits iemand die wilt maken natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:15 schreef Briggy het volgende:
Ik ben nog wakker(nou ja, half wakker
)
ik heb vandaag al een keer voor iemand anders wat gemaakt dus neequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:22 schreef Briggy het volgende:
Jij toch?
Maar volgens mij kunnen we die 2 anderen ook wel vergeten
SW: de met pus beslagen ronde wrat op de koeienreet van Bassie die zojuist de caravan heeft verlaten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:43 schreef Briggy het volgende:
Nieuwe opdracht1. kleur
2. vorm
3. dier
4. beroep
5. werkwoord
nee, ik ben sprakeloos nu ik na deze gok in de verte een nieuwe mag maken dus laat het aan iemand anders overquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:48 schreef Briggy het volgende:
Nou ja, in 1 keer goed![]()
Maak jij de nieuwe?
koffie is het sleutelwoord. swarmahoer heeft op de vorige pagina ook al koffie genoemd. Het is me alleen niet duidelijk of dit als sleutelwoord was of als antwoord op plaatje nr. 5.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:38 schreef ItaloDancer het volgende:
koffie of Kofi Annan? Ik moet het vragen
Ik had het antwoord zelfs al eerder dan SH, maar wel voor 5 en niet als SWquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:40 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
koffie is het sleutelwoord. swarmahoer heeft op de vorige pagina ook al koffie genoemd. Het is me alleen niet duidelijk of dit als sleutelwoord was of als antwoord op plaatje nr. 5.
Graag een eerlijk antwoord hierop......
klopt jij had de 5. ervoor staan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het antwoord zelfs al eerder dan SH, maar wel voor 5 en niet als SW
ok, dank je....sportiefquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:45 schreef swarmahoer het volgende:
nee was niet als sw dus de punten gaan naar italo
fobo check*quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik had Rijpie geloof ik beter niet van #1 kunnen stoten
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
rijpie ik hoorde net dat je dringend op bespreking moest ergens in zuid rusland dus stap maar snel in de auto ik neem de honeurs wel waar
quote:
nu zie ik hemquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:16 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
2. letters (ItaloDancer) kaas
logisch toch?
Doe je best....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
en mij bijna ingehaaldis er al iemand op weg een nieuwe te bouwen? anders ga ik aan de slag
kkkkkkkkkkkk <--- dat zijn kaasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Kaas dacht ik al meteen na 1 minuut toen ik gaten en schimmel had, maar ik had toch geen tijd om 'm te organiseren
En ik ging twijfelen vanwege letters. Ik snap 'm nu nog niet
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:49 schreef swarmahoer het volgende:
1 gaston starreveld ---- rijpie
2
3 randy marsh --- rijpie
4 luckey letters----- marino
5
5 is niet goed... WAT is het?
maringo was eerderquote:
nu heeft rumille geen punten meer (15)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
goedzo sporttvik edit je ff erbij hierboven
jawelquote:nou komop, het sw is niet al te moeilijk dacht ik ?
of is dat een hintquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
LET BIJ ALLE ANTWOORDEN OP DE JUISTE SPELLING!!!
komt door die feestelijke smileyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik krijg die lege regel er niet tussenuit :S
ja frustrerend is dat hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:34 schreef Rijpie het volgende:
het viel me nog op toen ik een lijst van haar boeken afging dat die er ook bijstond, en ik dacht nog he ook een spelshow![]()
helaas was mijn volgende gok geweest. Ik zag de samenhang trouwens ook niet......quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Sorry tomtomaat![]()
Ik heb ook geen idéé wat het met Thea Beckman, Randy Marsh of tarotkaarten van doen heeft
Als ik er gvd 40 min aan bezig ben, dan wordt het niet binnen 2 minuten geraden ja?quote:
goed alleen Gaston starreveld was te voordehandliggendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
italo en tomaat: was mijn vorige wel goed of iets te ver gezocht?
quote:
Volgens mij heeft Rijpie toegang tot een extra snelle FOK!server.quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
hmm als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Volgens mij heeft Rijpie toegang tot een extra snelle FOK!server.
1. Dal der Koningen (Rijpie) -- Lima werd gesticht als de Stad der Koningen en ligt in een dalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |