idd ik gelukkig ook niet!quote:
sm0kez heeft nogal grote ballenquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sm0kez heeft nogal grote ballen
[ afbeelding ]
ja wel in een pak , maar tochquote:
jaam aar dat is niet eerlijk.. met een zonnebril en een heineken ben je vermomd!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL nee, ik sta op de GRTDOJW foto met zonnebril en blikkie Heineken
ja je had een pak aan, en je ballen zijn op de grtdopjw foto niet zichtbaar gelukkigquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL nee, ik sta op de GRTDOJW foto met zonnebril en blikkie Heineken
neej dat is zo.. maar voor iemand van 1.72 meter dan wel weerquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ook niet meer hoor
Hoewel het met m'n 2.03m niet eens buitensporig veel is
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Toch blijft ie leuk
[ afbeelding ]
Maar wel matig dat Droxz zichzelf er niet in heeft gezet
shit ik zit aan de verkeerde kant van de bar!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Toch blijft ie leuk
[ afbeelding ]
Maar wel matig dat Droxz zichzelf er niet in heeft gezet
nee ik ben verlegen, die komt er niet inquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stuur ff een fotootje naar Droxz ofzo, kom ook gezellig naar de GRTDOJW bar
je grootste talentquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Zo ongeveer alle aanwezige mannen in de rokersruimte
Da's kots van Crazy-M!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
maar wat is die shit waar barra zn elleboog in ligt ?
waarschijnlijk kots!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
maar wat is die shit waar barra zn elleboog in ligt ?
Ik ben ook altijd heel verlegen, stil en introvert hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik ben verlegen, die komt er niet in
quote:
ja dat zal best. RICKquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd heel verlegen, stil en introvert hoor
krijg je van die jupiler hehquote:
ik gelukkig nog 23 officieel. maar ik ga eerder wegquote:
Je kunt je ook gewoon niet scheren natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
help me over een half uur onthouden dat ik scheermesjes koop want ik wil niet weer zon bloedbad als gisteravond
ga je nou nog rick , rick rollen ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kut, dat stukje verraadt me natuurlijk weer
wie zegt dat ie ze gebruikt om te scheren ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon niet scheren natuurlijk
Ik kan het adres niet vindenquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je nou nog rick , rick rollen ?
dan krijg ik of ruzie met mijn werkgever of met mijn vriendinquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon niet scheren natuurlijk
ja das dan wel weer minderquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kan het adres niet vinden
Als ik die had ga ik daar zéker met een paar vrienden heen
ff serieus. Moet jij je scheren van je werk ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan krijg ik of ruzie met mijn werkgever of met mijn vriendin
dat heb ik al gedaan. ik wordt ondertussen 1000x gerickrolled.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee einstein, ik bedoel dat jij ff heel hard voor mij gaat zoeken
Godver... ja dat viel natuurlijk ook weer te verwachtenquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan. ik wordt ondertussen 1000x gerickrolled.
foutje bedankt!
male stripper je waitsz!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ff serieus. Moet jij je scheren van je werk ?
ben je paaldanser ofzo ?
[ afbeelding ]
ja als je het intypt krijg je gelijk links te zien ervan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver... ja dat viel natuurlijk ook weer te verwachten
oke, beetje zoiets ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
male stripper je waitsz!
nee ik moet mijn kin scheren van mijn werk...
wat speel je dan ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is vakantie toch heerlijkHele dag gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |