Nee, dat heet vast het topic claimen voor je de layout e.d. goed zetquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef Moozzie het volgende:
Whahaha OP heulemaal fout![]()
![]()
Ohw tevens Fipo
idd.. wat een nerdquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dat heet vast het topic claimen voor je de layout e.d. goed zet
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:31 schreef Crazy-p het volgende:
lmao.. ffs.. echt waar..r oken met Logi ga ik vandaag ook niet meer doen hier![]()
Gastquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
GEFELICITEERD ZMOKES!!!!!!!!!!EINZZZZZZZZZ 1 1 1 11111
Bij deze ontvang je van ons een gratis nacht met RunX!!!!!!!
[ afbeelding ]
lol wat heb je nu weer gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:31 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Wij zijn serieus zowat het rookhok net uitgezet
![]()
![]()
Dank!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gefeli smokez met je 15k!!
quote:
strak plan! doe er gelijk een IRC serverquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef renedis het volgende:
[..]
crap.. ik stel voor dat we het op m'n server gaan draaien en de hele dag door kunnen luisteren/verzoekjes kunnen doen.
banaaners met kiwi en aardbei!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dank!
Neem een stukkie taart uit de OP zou ik zeggen
Tijdens het bukken voor RunX kan je best eten hoor, zal een lange nacht wordenquote:
Van iboprofen kun je trouwens serieus stoned worden!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:34 schreef Crazy-p het volgende:
*hoest proest* *nies* *kuch* nog ff verder.. echt ik had niet moeten komen werken.. zoveel ibuprofen kan niet goed zijn..
wrom?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:36 schreef Crazy-p het volgende:en ik krijg serieus niets meer gedaan vandaag.. damn.. dat worden slechte stats..
Laters Droxz!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Ik ben pleite!
Bedankt voor jullie inzet!![]()
MZZLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
zoveel heb ik nog niet gehad vandaag volgens mij..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van iboprofen kun je trouwens serieus stoned worden!
Na 4200mg binnen 2 uur lag ik toch wel raar te doen op de bank
winamp kan ook muziek van je netwerk af halen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd!
Dan zal alleen alle muziek naar je server moeten, en het eet natuurlijk bitjes he
volgens mn moeder komt daar toch echt GHB bij kijkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van iboprofen kun je trouwens serieus stoned worden!
Na 4200mg binnen 2 uur lag ik toch wel raar te doen op de bank
kan mn hoofd er niet bij houden.. en heb zowiezo het gevoel of ik vandaag helemaal niets gedaan heb..quote:
Dan zou ik toch serieus maar eens naar huis gaan en stoppen met die ibuprofenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zoveel heb ik nog niet gehad vandaag volgens mij..
was geloof ik 9x 400mg..
haha wie heb je vandaag beledigdquote:
ach ik heb het iig niet binnen 2 uur gehad..heb er netjes 6 uur over gedaan.. en hoop dat mn lichaam nu ff genoeg gehad heeft.. maar dat merk ik dan wel weer.. ik ga toch niet zomaar naar huis.. kom op zegquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan zou ik toch serieus maar eens naar huis gaan en stoppen met die ibuprofen
Toen ik zoveel had, waren net m'n verstandskiezen getrokken en ging ik kapot van de pijn omdat die @#$)*&-chirurg het grappig vond een paar splinters in m'n kaak achter te laten.
Maar goed, ik woog toen ook zo'n 120kg en kon het toen wel hebben, hoewel ik behoorlijk stoned ervan werd
Zo ongeveer alle aanwezige mannen in de rokersruimtequote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
haha wie heb je vandaag beledigd
indeed... you die from that shitquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan zou ik toch serieus maar eens naar huis gaan en stoppen met die ibuprofen
Toen ik zoveel had, waren net m'n verstandskiezen getrokken en ging ik kapot van de pijn omdat die @#$)*&-chirurg het grappig vond een paar splinters in m'n kaak achter te laten.
Maar goed, ik woog toen ook zo'n 120kg en kon het toen wel hebben, hoewel ik behoorlijk stoned ervan werd
arme mannenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Zo ongeveer alle aanwezige mannen in de rokersruimte
ben je der zoeen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Zo ongeveer alle aanwezige mannen in de rokersruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |