eet smakelijk jongequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sjit ik denk in ene... ej ik honger...
aha, het is al 14:38 en ik moet nog luchen.
(nog niets gegeten vandaag)
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een feestje vandaag
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 | 88 88' a88aaaa 88baaa. 88 `88 88 88 dP d88888P |
ja in de AD hebben we een OU daar zet ik een computer in en na paar keer restarten moet die office gaan installeren alleen hij doet het nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Runx, wat lukt er niet met dat MSI dan?
ik loop een beetje achter geloof ikquote:10174 (gemiddeld 8 per dag)
Thx for the infoquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
en ik ga even pipi machen , moet ik helemaal naar de 3rde verdieping lopen GVD![]()
lol, ja nou..daar weet ik dus ook geen ene zak vanafquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja in de AD hebben we een OU daar zet ik een computer in en na paar keer restarten moet die office gaan installeren alleen hij doet het nietvroeger heeft die het altijd gedaan , maarja ik ga wel even een cd zoeken ofso
![]()
en ik ga even pipi machen , moet ik helemaal naar de 3rde verdieping lopen GVD![]()
Dank u!quote:
Ja ik had 'm in de trein laatst gezien...maar toen ik wilde reageren kwam ik in een gebied waar de verbinding niet helemaal lekker was...crashquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, hadden jullie m'n bazentopic al gezien?
[KLB] Wie is die baas toch steeds?
minimaalquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u!
Ik ben eten/roken! en verwacht minstens 3 volle topics als ik klaar ben met eten/roken!
Djeez, ik heb er toch een stukje meer inmiddels... ik heb je ingehaaldquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu heb ik nóg minder zinquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez, ik heb er toch een stukje meer inmiddels... ik heb je ingehaald
ja ik dacht is wel handig om te wetenquote:
Sorry Martin!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, hadden jullie m'n bazentopic al gezien?
[KLB] Wie is die baas toch steeds?
Mooozzie tijd voor vermissings topic voor Gila..open em ff wil je?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef renedis het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus
NEXT topic. ik heb het redelijk druk, me koffie is er koud van geworden! dan halen we toch gewoon een NIEUWE
jongens, ik heb Gila heel de dag nog niet gezien?
Kopieer gewoon het topic voor debbie en vervang de naam (om het een beetje origineel te houdenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mooozzie tijd voor vermissings topic voor Gila..open em ff wil je?
Ik heb nog veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul veul minder zin ja....quote:
ik ook niet ? wie heeft er nog geld over , kunnen we peter r inhurenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef renedis het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus
NEXT topic. ik heb het redelijk druk, me koffie is er koud van geworden! dan halen we toch gewoon een NIEUWE
jongens, ik heb Gila heel de dag nog niet gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben nu echt vreten uit een dolle stier!
Eet smakelijk kerelquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben nu echt vreten als een dolle stier!
vreetkickquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben nu echt vreten als een dolle stier!
roll modelquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Barra is eigenlijk best populair als ik dit zo lees!
zijn mensen echt zo eenzaam?
kun je dat ergens op vragen ofzo?quote:
Im on itquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mooozzie tijd voor vermissings topic voor Gila..open em ff wil je?
Gewoon in je profielquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kun je dat ergens op vragen ofzo?![]()
sorry, ben nieuw
-Madskillz28THquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sorry, ben nieuw
op dat poptje klikken rechts van je berichtenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sorry, ben nieuw
okay bedankt...quote:
hij heeft ooit een pic gepost op het forum , hij heeft krullen , en een koptelefoon (wit met groen volgens mij )quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Im on it
Hebben we wat info over hem?
ze is alweer ziek , maar mogen komt ze echtquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
runx, hoest met laura?
op het poppetje in je bericht klikken.,.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
waar de F kan je je aantal posts zien ?
_F.U.B.A.R_quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
_F.U.B.A.R_quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Mja nu moest ik lachenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
op het poppetje in je bericht klikken.,.
dat weet toch iedereen
wat voor? is ze alweer ziek? weer teveel wit zaad binnen gehad ofzo? komt door die piercingquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ze is alweer ziek , maar mogen komt ze echthet fakking saai hier en zit alleen op de hele afdeling
donderdag veel geshopt dope all stars gekocht
ik zelf ookquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat voor? is ze alweer ziek? weer teveel wit zaad binnen gehad ofzo? komt door die piercing
idd... die jongen gaat zich hier wel thuis voelen...quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:01 schreef Moozzie het volgende:
[GEZ/VERMIST] GilaMonyet + foto's van der poes
ik kan het ook echt niet bij houden..quote:
ik voel me al wel aardig thuis, ik ben goed opgevangenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd... die jongen gaat zich hier wel thuis voelen...
moet je wat aan je conditie doen meisiequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik kan het ook echt niet bij houden..
kan er heel slecht bij blijven op het moment :S
dat betekend dat je dus wel wat te doen hebt op je werkquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik kan het ook echt niet bij houden..
kan er heel slecht bij blijven op het moment :S
Kom jij niet uit een bananenrepubliek?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef Runx het volgende:
hebben we een bananenplukker hier , kan die Gekke aap even terug lokken![]()
hmmmmmmmmmmmmmm... wie biedt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef Runx het volgende:
hebben we een bananenplukker hier , kan die Gekke aap even terug lokken![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kom jij niet uit een bananenrepubliek?
nee heb hoogtevreesquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kom jij niet uit een bananenrepubliek?
quote:
quote:
je kan beter zeggen je ziet het toch nietquote:
5814 (gemiddeld 3 per dag)quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Aantal posts: 14.071 (gemiddeld 11 per dag)
Tering zeg
ik had een tijdniet gekekenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
5814 (gemiddeld 3 per dag)
ik val reuze me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |