SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zaterdag hebben de Coach en reservespelers van IJsland de hele tijd gestaan he. Weet je waarom!seriouslySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
De vorige stond er nog redelijk lang maar ik vond hem zo depriquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:44 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe vaak verander jij eigenlijk je sig in 1 week?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
wat een kut concert zeg k ben in 15 min terug naar huis gereden zo naar vond ik het
zo, stond de waalbrug eens niet vast?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
wat een kut concert zeg k ben in 15 min terug naar huis gereden zo naar vond ik het
Na 7 uur niet meerquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
zo, stond de waalbrug eens niet vast?
Wat mij betreft flikkert ie in de Waal en knallen ze er een vierbaans snelweg brug overheen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de brug nog vast staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |