Muckie!quote:
hoe ist nou, ouwe vakantieganger?quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef Klonk het volgende:
godver, kreeg een ontiegelijke niesbui terwijl ik een schepje vol met kattenbakzooi had
Dude, dat vraagt om plaatjes!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef Klonk het volgende:
godver, kreeg een ontiegelijke niesbui terwijl ik een schepje vol met kattenbakzooi had
Ben je vandaag getrouwd?quote:
Vandaag 13 jaar geledenquote:
Plaatjesquote:
congratz!quote:
quote:
Thanksquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Gefeliciteerd met je al 13 jaar durende huwelijk!
nou kattengrid in een wijde kring om me heenquote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
Puur geluk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat mijn wederhelft een bril draagt
.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat mijn wederhelft een bril draagt
.
wat, ga je trouwen?quote:
Heerlijk, zo'n helder licht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
wat, ga je trouwen?
hooooo muck, eerst F5'en, dán quoten
feli!
ja maar lieverd, je kent me inmiddels wel een beetje toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n helder licht..
Nofi, heur.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar lieverd, je kent me inmiddels wel een beetje toch?
MPG en ik nemen expres geen kinderen, ik zou ze bij IKEA in de ballenbak laten zitten
Ik zie het helemaal voor mequote:
"Dames en heren, wil de eigenaar van de pinguīn in de ballenbak zich melden alstublieft?"quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef Pheno het volgende:
Ik zou mijn kind nooit kunnen vergeten in de ballenbak, het zou omgeroepen worden
Douwe en Egbertquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me
MPG en ik staan vol trots naar de in elkaar geschroefde Billy te kijken en verwonderen ons erover dat het zo stil is, terwijl Douwe en Egbert nog in de ballenbak zitten...
Goed hoor!quote:
Ik ben iets vertrouwelijks aan het invullen. Die lui willen ook alles van je weten en dan gaan ze je nog natrekkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:45 schreef Muck het volgende:
Waar is pheno?
ik kijk naar een programma dat 3-2-1 penguins heet
Zou wel een goeie grap zijn. "Mijn nickname is tong80 en mijn klonen heten yvonne, Qyroz, Pheno en printscreen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:59 schreef Pheno het volgende:
Zal ik mijn nickname op fok ook maar geven, kunnen ze 86k+ aan posts nog doorworstelen
belachelijk alitijdquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben iets vertrouwelijks aan het invullen. Die lui willen ook alles van je weten en dan gaan ze je nog natrekken
Shit, wat doe ik hier nog?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:01 schreef DaMart het volgende:
17:01, al een minuut geleden einde werktijd!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Zou wel een goeie grap zijn. "Mijn nickname is tong80 en mijn klonen heten yvonne, Qyroz, Pheno en printscreen!"
Gelukkig hoef ik dit niet al te vaak. Vertrouwensfunctie, vrij irritant qua formulieren.quote:
Dan zullen ze me al afwijzen omdat ze dan weten dat ik niet werkquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Zou wel een goeie grap zijn. "Mijn nickname is tong80 en mijn klonen heten yvonne, Qyroz, Pheno en printscreen!"
mja, kan ik me voorstellenquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dit niet al te vaak. Vertrouwensfunctie, vrij irritant qua formulieren.
das zo'n leuk werkjequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:05 schreef Pheno het volgende:
Eerst maar een guacamole maken. Avacados pletten
Oh hipquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef Pheno het volgende:
Tof, die NAS kan nu torrents aan. Firmware upgrades
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Argh.. ben het werken onderhand wel zat!
ik ga een vakbond oprichten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
drie dagen in z'n nest gelegen en nu om half zes komen janken dat ie t werk zat is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |