Nouja, weetje, Van mijn huis naar het Mediapark is een krappe 10 minuten fietsen. In dit geval moest ik naar het station lopen voor de bus (5 minuten) en dan nog eens 5 minuten met de bus. Dus in theorie doe ik er evenlang over, alleen kost het meer geestelijke voorbereiding.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh bah. Dat zijn van die vreselijke tegenvallers op de vroege ochtend.
MoBlo, dat is echt keiveel joh! Maar ook allemaal zo lekker. Misschien inderdaad de porties een beetje inhouden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Zondag komt de familie housewarmen en heb weer tapa's beloofd.
Heb nu staan (voor 8 personen)
allemaal lekkers, maar Anos heeft vooral interesse in de
...
couscoussalade
..
veel te veel, maar ga proberen toch alles te maken, en dan niet teveel van alles, dénk ik
Niemand?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:51 schreef Miss_S het volgende:
Oja mag ik ook een paar fotos van de meet om me op te vrolijken
hahaquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:11 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt lekker moblo, veel werk en sowieso veeeeeeeeeeeels te veel wrs
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoi n00bies. We hebben jullie advies niet nodig! Stel je zelf gewoon maar voor en praat dan mee over niks! Dit topic heet slank de <seizoen> in/door omdat we allemaal slank zijn. Op het moment dat je welkom bent geheten door alle leden van onze club staat het je vrij je visie te delen.![]()
Ik heb altijd moeite met een bus vinden die vertrekt nadat ik op het station ben aangekomen. Meestal zijn ze al weg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:11 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, weetje, Van mijn huis naar het Mediapark is een krappe 10 minuten fietsen. In dit geval moest ik naar het station lopen voor de bus (5 minuten) en dan nog eens 5 minuten met de bus. Dus in theorie doe ik er evenlang over, alleen kost het meer geestelijke voorbereiding.
Volgens mij was ik zelfs voor het eerst op tijd, dit jaar.
weet nog niet welke ik ga maken....quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef Anosmie het volgende:
[..]
MoBlo, dat is echt keiveel joh! Maar ook allemaal zo lekker. Misschien inderdaad de porties een beetje inhouden.
Heb je die couscoussalade eerder gemaakt en zo ja, is ie goddelijk?
En Anos.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja tuurlijk mogen ze ook naar Saskia
Van mij wel, mits je mijn foto's eruit haalt of blurtquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Ja, mogen de foto's ook naar Miss_S? Ik wil ze op zich wel doorsturen, maar ik weet niet of dat mag van de andere dames?
Inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:10 schreef Erik het volgende:
[..]
Volgens mij lezen er meer mensen mee dan jullie denken..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
weet nog niet welke ik ga maken....
iig niet de limoen versie, want die vond mn lief niet zo lekker.
Dus ik ga denk ik voor bosui, romatomaat, feta en rode ui
zwarte peper erdoorheen en klaar, zoiets
Hier hebben ze zo'n paal waar een toos uitkomt die de bussen aankondigt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met een bus vinden die vertrekt nadat ik op het station ben aangekomen. Meestal zijn ze al weg.![]()
Ik heb ontdekt dat ik om 9 uur kan starten en stipt om 17 uur kan vertreken en daar geen problemen mee krijg zolang ik de lunchpauze achter mn bureau eet en internet doorwerk.
Volgens mij sta jij overal zo'n beetje óf achterstevoren op, óf niet, óf blurredquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van mij wel, mits je mijn foto's eruit haalt of blurt
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Tink en loveli, de undercover gheyle slanke chicks
Neeeee, jij bent geen moeke juist!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, je noemde me gheyl. Zo noemt alleen mij man me nog
![]()
Jezus, ik klink echt als een ouwe taart. Je hebt gelijk loveli, ik ben een moeke
Volgens mij wilde goodbye ook niet herkenbaar op de foto.
Gelukkig maar, want ik heb de foto's gewoon doorgestuurdquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neeeee, jij bent geen moeke juist!![]()
En mits het alleen naar andere slankdames gaat, hoef ik niet weggepoetst te worden
klinkt lekker. Ik maak er zaterdag ook een (ook familie die komt) met feta/bosui/tomaat/klein beetje citroenzest/beetje citroensap/peper en los erbij voor de liefhebben verse koriander want daar houdt niet iedereen van.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weet nog niet welke ik ga maken....
iig niet de limoen versie, want die vond mn lief niet zo lekker.
Dus ik ga denk ik voor bosui, romatomaat, feta en rode ui
zwarte peper erdoorheen en klaar, zoiets
Moet je maar normale schoenen aan trekken. Vrouwen die zo nodig op hoge hakken moeten lopenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zie net trouwens dat ik mijn hak kapot heb gelopen in Utrecht
Ik vond Tink ook onverwacht sprankelend overkomenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neeeee, jij bent geen moeke juist!![]()
En mits het alleen naar andere slankdames gaat, hoef ik niet weggepoetst te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |