quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie gisteren zitten slapen ofzo?
ikwilhetnietwetenikwilhetnietwetenikwilhetnietwetenikwilhetnietwetenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:10 schreef Erik het volgende:
Volgens mij lezen er meer mensen mee dan jullie denken..
De dames die het net over dat programma hadden heb ik gisteravond volgens mij ook nog gezienquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
![]()
Met de snelheid waarmee de topics er doorheen gejaagd worden kan je ook niet alles bijhouden. Eventjes een middagje naar buiten en je hebt al weer twee topics gemist.
Yep, jammer maar ik kom d'r welquote:Ik heb nog net meegekregen dat je plekkie in Amsersfoort niet door gaat, jammer joh
ja, want dan zou je helemaal moeten weten dat 't een beetje raar staat als je hier ineens allerlei adviezen komt gevenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:10 schreef Erik het volgende:
[..]
Ben je ook een newbie als je al een tijdje meeleest?![]()
Noes, je zit niet in het naieve kippetjes topic!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:10 schreef Erik het volgende:
Ben je ook een newbie als je al een tijdje meeleest?![]()
Struisvogelquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:15 schreef Merel het volgende:
[..]
ikwilhetnietwetenikwilhetnietwetenikwilhetnietwetenikwilhetnietweten
fase 1: Ontkenningquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:15 schreef Merel het volgende:
ikwilhetnietwetenikwilhetnietwetenikwilhetnietwetenikwilhetnietweten
Oh, nu komen alle meelezers uit hun donkere hoekjes tevoorschijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik lees mee, maar heb niet vaak wat te melden.
Het is idd leuk om te zien als er weer eens een slimmerik komt zeggen hoe het allemaal moet, het wachten is gewoon op de "Oooo moet het zo!!" reacties van julliequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, want dan zou je helemaal moeten weten dat 't een beetje raar staat als je hier ineens allerlei adviezen komt geven
en dat wil ik idd niet weten
Dus je wilde gewoon aandacht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:23 schreef Erik het volgende:
Het is idd leuk om te zien als er weer eens een slimmerik komt zeggen hoe het allemaal moet, het wachten is gewoon op de "Oooo moet het zo!!" reacties van jullie
Die spotlights zijn niets voor mij, dus ik duik weer snel terug mijn hoekje in.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:
Oh, nu komen alle meelezers uit hun donkere hoekjes tevoorschijn.
misschien doen ze het erom!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:23 schreef Erik het volgende:
[..]
Het is idd leuk om te zien als er weer eens een slimmerik komt zeggen hoe het allemaal moet, het wachten is gewoon op de "Oooo moet het zo!!" reacties van jullie
Precies, daarbij heeft ieder zijn eigen manier van afvallen. De een sport veel, de ander helemaal niet. En zo nog tig factoren die meespelen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
het is gewoon heel naar dat iemand het éven komt vertellen.
Ik weet prima hoe het moet en doé dat ook, ben niet voor niets 18 kilo kwijt
lekker uitgeslapen in je schone bedje?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb de gouden tip. Gewoon alles uitkotsen.
Die dingen zijn irritant! Bij mij vallen de handdoeken met haakjes en al er vanaf als ik ernaar kijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ik hier nog iemand een
"Asker" aanbieden?
[ afbeelding ]
2 stuks (waren 8,95 per stuk)
en twee pakjes haken ervoor van 2,95 per stuk:
[ afbeelding ]
Kan ze niet meer terugbrengen en de oude bewoners hadden hun rails laten hangen
Hoef er geen nieuwprijs voor te hebben, lekkere fles wijn is ook goed
Nee, extra vroeg mijn bed uit omdat ik met de bus naar het werk moest omdat mijn fiets daar nog stondquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lekker uitgeslapen in je schone bedje?
Dat mag je best vinden. Ik zie het als een eendagsvlieg die niet van plan is langduriger mee te doen. En hier niet verder lees dan de topictitel. Als hij dit in de dieetclub had gepost, was het anders geweest.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit een kut reply. Iemand komt binnenvallen, is geen insider, denkt leuk mee te doen.. Krijg je zo iets...
ik wist niet dat ze kut warenquote:
Thxquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:34 schreef Goodbye het volgende:
Oh, die foto's van Moblo! I don't do well on the side
Die foto van jou is leuk, Viking!
Ik was eigenlijk nog aan het slapen met Mr PF! En alleen slagroom pakken maar toen moest ik toch even computerenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:
PF'je, waar blijft de OP? Of is dit OP nieuwe stijl?
Zeg, jullie PM-en foto's naar elkaar, hoe kunnen wij mannen nou weten of jullie lekkere wijven zijn?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef Merel het volgende:
Volgens mij krijgen we een manneninvasie!
Willen jullie wel echt afvallen, of hebben jullie gewoon ontdekt dat dit het topic is waar alle lekkere wijven zich verstoppen?
klinkt spannend. behalve het computeren dan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk nog aan het slapen met Mr PF! En alleen slagroom pakken maar toen moest ik toch even computeren
Dus jij bent meer van de ochtendseks?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk nog aan het slapen met Mr PF! En alleen slagroom pakken maar toen moest ik toch even computeren
wat een ontzettend leuke foto iddquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx. Vond ik ook.
Vandaar dat ik hem maar meteen in m'n fobo heb gezet, op Hyves én als avatar op MSN.
MoBlo mag zo langzamerhand wel royalties gaan vragen.
Ja idd. Als je míj leuk op de foto krijgt heb je idd wel talentquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
misschien toch maar weer 's gaan fotograferen
Nou..Beide is wel goedquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij bent meer van de ochtendseks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |