Ik kan je nog wel bizardere dingen vertellen over mijn werk. Maar dat doe ik niet. Ik ga nu even in allo-allo-engels met Wallonie bellen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, je spreekt geen Frans en je moet in het Frans onderhandelenDat klinkt bizar.
Ik krijg hier helemaal Gomez Adams emoties bij.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:32 schreef k_i_m het volgende:
Bonjour.
Transferer la metre s'il vous plaît.
Si vous ne transferer pas la metre, je fais autrement confit du connard de vous.
Au revoir.
Ik vind Kim heel erg grappigquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was niet bang voor Co. Wel voor SHE en voor Vief. En voor K_I_M, maar die was er niet
. Daar ga ik de volgende keer bang voor zijn
.
Ja maar dat zal zo bij Lotharingen zijn en volgens mij woont Tink daar nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In een deel van Duitsland spreken ze ook Frans hoor. Wist je dat niet? Tsk! Je had echt beter op moeten letten op school.
Vooral doen, ik vond jou ook een plaatje! met práchtig haarquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Bizar knap Ik neem deze mee als compliment.
![]()
O en Greys, ik liet 1 groepsfoto zien aan meneer C. en ik zat op die foto verscholen achter jou. Zegt ie: Hee! dat is Kapsalonnetje die voor je zit! Ik vrees dat in zijn ogen je altijd zo zal heten!!
Ik was / ben dan weer niet bang voor Co en Greys, en ook niet meer voor SHE en Viefquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ben jij bang voor k_i_mDie vind ik nou helemaal niet eng. SHE, Viv,i conleche en Greys individueel ook niet, maar als groepje wel een beetje.
beter nog, confit du connard: geconfijte klootzak!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat als ze niet oppassen, er geconfijte eend van ze wordt gemaakt.....
Succes, en denk eraan, meer dan je best kun je niet doen (vooral omdat je er al 4+ maanden mee bezig bent).quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel bizardere dingen vertellen over mijn werk. Maar dat doe ik niet. Ik ga nu even in allo-allo-engels met Wallonie bellen.
K_I_M blaat én bijt. Tegelijk ook als ze echt heul woest is.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was / ben dan weer niet bang voor Co en Greys, en ook niet meer voor SHE en Vief.
En K_I_M is een gevalletje moblo denk ik: veel geschreeuw, weinig wol![]()
O verdomd, daar had ik overheen gelezen!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
beter nog, confit du connard: geconfijte klootzak!
quote:
Ik heb ze eigenlijk niet gesproken (Vief al helemaal niet), maar voor zover ik het nu kan beoordelen vond ik ze reuze meevallen en helemaal niet engquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind Kim heel erg grappigConfit du canard, waar haal je het vandaan
En conleche moet haast ook wel zoet zijn.
Maar hoe waren SHE en Viev nou echt? Eng?
Ik zag die print screen net staan in de Dieetclub en ik moest me inhouden om niet heel hard LOL! te roepenquote:
Ik moet vijf keer doei schreeuwen voor men het door hadquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk niet gesproken (Vief al helemaal niet), maar voor zover ik het nu kan beoordelen vond ik ze reuze meevallen en helemaal niet eng. Ik werd zelfs een beetje verlegen van alle aandacht toen ik wegging. Van alle kanten werd er: "Goede reis!", "Wel thuis!", "Leuk dat je er was!" geroepen
.
Dank je!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
MB!! Welkom!! Dat was ik nog vergeten!!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zag die print screen net staan in de Dieetclub en ik moest me inhouden om niet heel hard LOL! te roepen. Dat kan niet, want ik zit nu bij het CWI
.
Hahaha. Houden jullie eens op grappige dingen te zeggen. Ik ben serieus aan het 'werken aan werk'quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet vijf keer doei schreeuwen voor men het door had![]()
Ja hoi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |