Ik begrijp het ook nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat jij bonje hebt met je baas, je communiceert werkelijk glashelder
ohquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik laat het wel even weten als het binnen is
.
Ik plaag maar watquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ohwilde jij ook??
kom pas donderdag weer in de stad
Maar in wiens belang is het nu dat die meter daar weggaat? Willen die winkelmensen dat ie weggaat ivm de opening? Of willen jullie dat die meter daar weggaat?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
MailenIk heb hier een 20 centimeter dik dossier liggen met allerhande mailtjes.
Ze antwoorden alleen niet.
En als ze wel antwoorden, dan reageren ze op het verkeerde. Of ze stellen vragen die ik niet begrijp, laat staan dat ik er op kan antwoorden.
Telefoneren gaat niet. Ze nemen gewoon niet op.
En er heen rijden is zinloos.
Lief jullie hulp, maar dit zijn echt Kafkaiaanse toestanden. Normaal gesproken vind ik dit geweldig om te regelen en lukt het ook altijd ruimschoots op tijd enzo. Maar zoiets als deze casus heb ik nog nooit meegemaakt. De leverancier ook niet. Net zoals de architect, de elektricien, de aannemer, de klant..... En mijn collega's slaan dit sowieso met open mond gade. Die denken dat ik in een bananenrepubliek werk. En om eerlijk te zijn denk ik inderdaad dat ik smeergeld had moeten betalen ofzo.
Dus nu zit je de hele dag te wachten tot je gebeld / gemaild wordt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik word vandaag gebeld of ik voor een tweede gesprek mag komen of gemaild als ik het niet ben geworden. Waarom doen ze zoiets niet om negen uur 's ochtends?![]()
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus nu zit je de hele dag te wachten tot je gebeld / gemaild wordt?.
De hele dag F5'enquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JaEn ik ben bang dat ik gemaild word, maar toch, ik wil het gewoon weten!
Ga door, ga door!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook best een uniek geval. Getalenteerd, succesvol.
Als ik weer eens in de buurt ben en je bent in Amsterdam, dan kom ik een keertje langs. Nu durf ik wel
.
Dat stukje kan ik niet ontcijferenquote:je fais autrement confit du connard de vous.
Je vroeg het niet aan mij, maar jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga door, ga door!Was je eerst bang dat ik je zou opeten??
![]()
Dat als ze niet oppassen, er geconfijte eend van ze wordt gemaakt.....quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat stukje kan ik niet ontcijferen.
En @ Conleche: nee hoor, ik was niet bang dat je me zou opeten. Ik dacht dat ik groepenmeets enger zou vinden dan minimeets, maar het is toch andersom denk ik
. Maar nu heb ik je al eens gezien, dus is een minimeet ook niet eng meer
.
PIEIEIEIEIEIEIEP!.
In een deel van Duitsland spreken ze ook Frans hoor. Wist je dat niet? Tsk! Je had echt beter op moeten letten op schoolquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:34 schreef conleche het volgende:
Waarom spreken die mensen frans? Je zit toch in Duitsland?
Conleche is confuus
Een van mijn klanten is een Duits bedrijf waarvoor ik o.a. de nederlandse/belgische/luxemburgse klantenportefeuille beheer. En dus ook in het Frans en Luxemburgs moet onderhandelen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:34 schreef conleche het volgende:
Waarom spreken die mensen frans? Je zit toch in Duitsland?
Conleche is confuus
Ik was niet bang voor Co. Wel voor SHE en voor Viefquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar ja![]()
Ik vind je trouwens bizar knap met erg mooi haar. Of je mensen eet weet ik niet, daarvoor heb ik je te kort gesprokenMaar aan je figuur te zijn geef je de voorkeur aan courantere kost.
Hm, je spreekt geen Frans en je moet in het Frans onderhandelenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een van mijn klanten is een Duits bedrijf waarvoor ik o.a. de nederlandse/belgische/luxemburgse klantenportefeuille beheer. En dus ook in het Frans en Luxemburgs moet onderhandelen.
Dit is dus de klus waar ik vanaf wil, maar waar ze me niet kwijt willen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar ja![]()
Ik vind je trouwens bizar knap met erg mooi haar. Of je mensen eet weet ik niet, daarvoor heb ik je te kort gesprokenMaar aan je figuur te zijn geef je de voorkeur aan courantere krokantere kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |