Mmmmmmmm!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hete kip (ui in 8en hakken, knoflook klein snijden, aanbraden, paar kipfilets in stukken snijden (niet te klein), kruiden met piripiri, meebraden, blik ontvelde tomaat erbij (of 2), nog wat groente erbij, uurtje sudderen, klaar) Eventueel gooi je nog wat aardappel door de saus of eet je er rijst bij.
Yep. Tink was met recht een MILFquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, want we waren ook zo traumatisch!!
En ik vond Tink er ook goed uitzien(leuk neusje
) En dat rode leren jasje vond ik geweldig
Ja, het lijkt mij ook eng. Ik heb al eens eerder gezegd hier dat ik het eng vond, maar toen zei Tink dat het helemaal niet eng was en toen was ik wel een beetje gerustgesteld. Maar ja, later las ik die verhalen van 'ik kan niet naar de meet komen, want ik heb geen geld' en 'ik kan 50 euro uitgeven aan kleding per jaar' (quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het lijkt me zo eng, dat freelancen. Heb het tijdelijk gedaan als bijbaan, maar toen had ik toch wel een hele stabiele opdrachtgever, 3 jaar lang daar gezeten. Heb ooit een blauwe maandag journalistiek gestudeerd, en daar uiteindelijk mee gestopt omdat ik het a niet echt heel erg leuk vond, maar b de prospecten op een vast contract wel heel klein waren na afstuderen.
Helaas komen er ook steeds meer freelancers in het veld waarin ik nu zit..
Ik vond jou ook heel charmant en sprankelend Tink! Ik weet niet waarom, maar ik dacht dat je een beetje een streng en stijf tiepje was met een knotje ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, je noemde me gheyl. Zo noemt alleen mij man me nog
![]()
Jezus, ik klink echt als een ouwe taart. Je hebt gelijk loveli, ik ben een moeke
Volgens mij wilde goodbye ook niet herkenbaar op de foto.
Hoi, ik ben MissBliss en ik ben ook slank!quote:Hoi n00bies. We hebben jullie advies niet nodig! Stel je zelf gewoon maar voor en praat dan mee over niks! Dit topic heet slank de <seizoen> in/door omdat we allemaal slank zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:14 schreef Ewelina het volgende:
Groepswerk
Ik haat mijn medestudenten. Vandaag een presentatie, gister hadden we al wat dingen op Blackboard moeten zetten, ik attendeer men erop dat we morgen (=vandaag) een presentatie hebben. Vanochtend eindelijk de stukken verdeeld over de mail, is er 1 ziek en de ander mailt net dat ie niet weet welk stuk hij moet doen. Anders kijk je even in je studiehandleiding welke tekst er nog gedaan moet wordenEn begin je eens op tijd
Bij de vorige keer had ie de tekst niet op tijd gekopieerd, kon ik de tekst (50 blz) gaan inscannen
Hier word ik zo boos om![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi, ik ben MissBliss en ik ben ook slank!
Maar niet strak en gezond dus daarom kom ik hier meeposten. Oh en omdat het me een leuk topic lijkt
Goede vraag.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:17 schreef k_i_m het volgende:
En dan moet er nog avondeten bij he? Nou, dan moet ik wel tot de 1500 kunnen komen. Of moest ik nou 1700 hebben? Pfffff.
.
Nu ben ik benieuwd! Hoe, wie wat waar enzo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Weet je wat ik heb ontdekt? Ik denk dat ik loveli weleens in het echt heb gezien
Tussen de 1200 - 1700 + sport.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:41 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ik weet eik helemaal niet hoeveel Kcal ik moet eten om gezond en verantwoord en als het even kan ook een beetje rapido af te vallen.
Ja, of één lik B&J ijsquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:41 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ik weet eik helemaal niet hoeveel Kcal ik moet eten om gezond en verantwoord en als het even kan ook een beetje rapido af te vallen.
Anders zet je in op 1500 en als het toch 170 blijkt te zijn compenseer je het e.e.a. met 1 m&m.
Het was dat verhaal over het autosleutelen... Ik denk niet dat je mij kent, trouwens. Mogelijk ken je mijn echtgenoot welquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd! Hoe, wie wat waar enzo?
serieus, zo'n klein bakje (de mini potjes) zijn 300 ckal. dus daar kan je 2/3e van opeten. of 2/3e magnum...quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, werkcollege zit erop. Wat een lamballen, die VlamingenMaar ik denk dat het best OK ging
Ik heb eerst even mijn cv aan Liejannuh gemaild, wil gewoon goed nadenken voor ik iets anders ga doen. Als je nog even wilt PM-en hoe en wat dat werk precies inhoudt, dan kan ik beter nadenkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:49 schreef Tinkepink het volgende:
Loveli, heb je nog nagedacht over mijn voorstel? Interesse te solliciteren op mijn baan?
Zie mijn post hierbovenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb eerst even mijn cv aan Liejannuh gemaild, wil gewoon goed nadenken voor ik iets anders ga doen. Als je nog even wilt PM-en hoe en wat dat werk precies inhoudt, dan kan ik beter nadenken
Heel heel heel misschien kan ik binnenkort een baan krijgen voor 32 uur, waarmee ik hetzelfde (zo niet meer) kan verdienen als nu voor 40 uur. Dat is natuurlijk een geweldige startpositie, dan heb ik 1 dag + af en toe de avonduren om eens wat te gaan opbouwen. Ik zie welquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Daarnaast heeft Tink een vent met een vast inkomen en ik niet en Merel ook niet. Ik wil best freelancen, maar fulltime zie ik niet zitten.
Naar het schijnt, jaquote:
Uitprinten en op je beeldscherm plakkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
Maar nu ga ik eerst alle Tink-ophemel-posts kopieren voor als ik me kut en lelijk en oud voel enzo.
Ja, maar ik ben ook best eng. En streng enzo. Op mijn werk dan. Thuis ben ik net een mak lammetjequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Tink, je maakt Loveli bang, je maakt potentiele freelancers bang....
Dat zou super zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Heel heel heel misschien kan ik binnenkort een baan krijgen voor 32 uur, waarmee ik hetzelfde (zo niet meer) kan verdienen als nu voor 40 uur. Dat is natuurlijk een geweldige startpositie, dan heb ik 1 dag + af en toe de avonduren om eens wat te gaan opbouwen. Ik zie wel
Dan mail je ze toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
Kúúút! Ben ik hier aan het afbouwen, krijg een telefoontje dat er nog ergens een meter moet worden weggehaald want de winkelopening is overmorgen al en de meter staat in de etalage! En dat mag ik oplossen, terwijl de procedure normaal gesproken 6 weken loopt - als ze meewerken tenminste. En deze mensen werken niet mee! Ze werken tegen! En ze spreken Frans! En ik niet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je iets van andere mensen moet: bellen of langs gaan. Nóóit mailen, dat is veel te vrijblijvend. En ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dan mail je ze toch?
Ou est le metre?
l'adresse svp.
merci bien.
en dan krijg je een adres teruggemaild. Dat voer je in op je TomTom en dan rij je naar de winkel en trek je die meter even uit de etalage. Dan zeg je: Ca fait 150 euro svp.
En dan heb je benzine er weer uit.
Ongelooflijk dat jij bonje hebt met je baas, je communiceert werkelijk glashelderquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dan mail je ze toch?
Ou est le metre?
l'adresse svp.
merci bien.
en dan krijg je een adres teruggemaild. Dat voer je in op je TomTom en dan rij je naar de winkel en trek je die meter even uit de etalage. Dan zeg je: Ca fait 150 euro svp.
En dan heb je benzine er weer uit.
Ja, maar jij bent ook best een uniek geval. Getalenteerd, succesvolquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:10 schreef conleche het volgende:
Ik ben al freelancer sinds mijn 22e en ik heb nog nooit niet te eten gehad. Even een hart onder de riem voor alle freelancers to be!!
Nou ben ik ook wel heel benieuwd om wat voor een meter het gaatquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
MailenIk heb hier een 20 centimeter dik dossier liggen met allerhande mailtjes.
Ze antwoorden alleen niet.
En als ze wel antwoorden, dan reageren ze op het verkeerde. Of ze stellen vragen die ik niet begrijp, laat staan dat ik er op kan antwoorden.
Telefoneren gaat niet. Ze nemen gewoon niet op.
En er heen rijden is zinloos.
Lief jullie hulp, maar dit zijn echt Kafkaiaanse toestanden. Normaal gesproken vind ik dit geweldig om te regelen en lukt het ook altijd ruimschoots op tijd enzo. Maar zoiets als deze casus heb ik nog nooit meegemaakt. De leverancier ook niet. Net zoals de architect, de elektricien, de aannemer, de klant..... En mijn collega's slaan dit sowieso met open mond gade. Die denken dat ik in een bananenrepubliek werk. En om eerlijk te zijn denk ik inderdaad dat ik smeergeld had moeten betalen ofzo.
Daarom ben je dus zo skinny!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:10 schreef conleche het volgende:
Ik ben al freelancer sinds mijn 22e en ik heb nog nooit niet te eten gehad. Even een hart onder de riem voor alle freelancers to be!!
Oh lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
Heb net mijn goede daad voor dit jaar weer verricht! een pakje met oil&vinegar producten opgestuurd naar een Fok!ker!
Mar ze spreekt toch geen Frans! Dan kan ze niet bellen. Of we moeten even wat fonetische zinnen voor haar uitwerken. Ik begin wel met de krachttermen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Als je iets van andere mensen moet: bellen of langs gaan. Nóóit mailen, dat is veel te vrijblijvend. En ik spreek uit ervaring. Ik laat Mark altijd voor me bellen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |