quote:Frankfurt, 13 okt. De centrale banken van Europa gaan ongelimiteerde hoeveelheden kredieten in dollars verstrekken. Dat heeft de Europese Centrale Bank (ECB) vandaag bekendgemaakt, mede namens de Zwitserse en de Britse centrale bank. Het gaat om leningen voor verscheidene periodes, die worden verstrekt naar gelang de vraag van banken.
Waarom in dollars eigenlijk? De koers van de dollar doet is nou niet echt dramatisch.quote:
Ja, dus?quote:
Die vraag kent ook nog meerdere correcte antwoorden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[PRIJSVRAAG] Obama for president!![]()
Zelfs meer dan ik verwacht hadquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die vraag kent ook nog meerdere correcte antwoorden.
Het zijn er 2 in de officiële senaatsverkiezingen. Als je de voorverkeizingen meetelt zijn het er meer uiteraard.quote:
Independents doen ook nog mee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zijn er 2 in de officiële senaatsverkiezingen. Als je de voorverkeizingen meetelt zijn het er meer uiteraard.
Ik heb in dat soort situaties al meerdere keren de vluchtstrook moeten bezoeken...quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:17 schreef Fastmatti het volgende:
Net trouwens voor het eerst fading gehad. Is best eng als je niet zo hard meer kunt remmen en je voorganger nog steeds dichterbij komtHufter gooit zijn auto zo van de invoegstrook naar de linkerbaan waar ik dus aankwam rijden.
Oh ja da's waar ook. Zo te zien een independent en een libertarian kandidaat.quote:
Niet zo zeuren. Ik moet een modelletje in elkaar draaien waarvan ik de benodigde tijd schat tussen 1 uur en 12 uurquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dit is een moeizame dag.Ik zie ook weinig kansen op verbetering.
Dan ben je om half 2 klaar. Niks mis mee lijkt me...quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Niet zo zeuren. Ik moet een modelletje in elkaar draaien waarvan ik de benodigde tijd schat tussen 1 uur en 12 uur
Half twee vannachtquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dan ben je om half 2 klaar. Niks mis mee lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |