Ik kan dat dus echt niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik verdedig het omdat ik het soms wel leuk vind om alleen uit te gaan eten.
Tja of je opent gewoon een rel-topic en kijkt hoeveel mensjes zich daadwerkelijk op hun pik getrapt voelenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:52 schreef Bolter het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat ik het vreemder vind dat mensen het zich zo enorm kunnen aantrekken dat iemand blijkbaar iets in z'n eentje doet. Je doet op een zaterdagavond allebei je ding en jij zit hier op maandagmorgen er nog over te zeiken terwijl iemand anders er nog geen seconde bij stilstaat.
ik vind het gewoon zielig... net zoals ik hongernegertjes in afrika zielig vind!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:52 schreef Bolter het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat ik het vreemder vind dat mensen het zich zo enorm kunnen aantrekken dat iemand blijkbaar iets in z'n eentje doet. Je doet op een zaterdagavond allebei je ding en jij zit hier op maandagmorgen er nog over te zeiken terwijl iemand anders er nog geen seconde bij stilstaat.
veeg me opquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aan de reacties te zien blijkbaar..
jezus mensen die het verschil niet begrijpen tussen de deur uit gaan zonder vrienden en in je eentje uit eten gaan...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja of je opent gewoon een rel-topic en kijkt hoeveel mensjes er daadwerkelijk op hun pik getrapt voelen
Missie geslaagd zou ik zeggenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja of je opent gewoon een rel-topic en kijkt hoeveel mensjes er daadwerkelijk op hun pik getrapt voelen
Hij doet dat ook alleen om wijn over meisjes heen te gooien in de hoop een "gevoelige snaar" te rakenquote:
Dat dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens in mijn studenten jaren heb ik in verschillende restaurants gewerkt en de ratio van mensen die alleen eten is echt heel laag hoor... gewoon 1 per week ofzo....
dus ga nu aub niet doen alsof het normaal is
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens in mijn studenten jaren heb ik in verschillende restaurants gewerkt en de ratio van mensen die alleen eten is echt heel laag hoor... gewoon 1 per week ofzo....
Het zou niet kunnen zijn dat dat komt omdat de obers elkaar dan zitten aan te stoten van "OMFG Hij is in zijn eentje aan eht eten!!!!!111!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Post eens een foto van jezelf.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:00 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker abnormaal. Ik zit vaker alleen in een restaurant want sommige mensen willen blijkbaar niet mee.
nee doe dat maar niet is nog vroeg op de maandagquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het zou niet kunnen zijn dat dat komt omdat de obers elkaar dan zitten aan te stoten van "OMFG Hij is in zijn eentje aan eht eten!!!!!111!!![]()
![]()
Je mag op Fok normale dingen niet 'normaal' noemen; want eenlingen, extreem introverte mensen, contactgestoorde mafkezen: het is allemaal heel gewoon hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hij wil kijken of jij het was die wijn over zn vrouwtje heeft heen gegooid.quote:
Maar waarom zou je alleen in een restaurant willen gaan zitten? Daar lijkt me echt geen fuck aan.quote:
inderdaad.... wtfBBQ!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:07 schreef Crane het volgende:
[..]
Je mag op Fok normale dingen niet 'normaal' noemen; want eenlingen, extreem introverte mensen, contactgestoorde mafkezen: het is allemaal heel gewoon hoor.
Dat wanneer mensen zich op die wijze gaan gedragen, het automatisch ook door anderen raar gevonden wordt. Maar goed, ik heb nog steeds geen argument gehoord dan dat mensen geen vrienden zouden hebben, deze discussie is inmiddels vrij vruchteloos gewordenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat wil je daarmee zeggen?
Welkom bij de Hyves-generatiequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:07 schreef Relneger18 het volgende:
Weet je waar ik pas echt slecht tegen kan...
Van die enigskind paupers die zo geobsedeerd door het hele vrienden gedoe, dat ie onderscheid maakt tussen vrienden en vrienden.
Laatst nog (ik ken die gast al sinds ik klein was, en we waren gewoon vrienden):
Ik: Hey man, alles goed
Pauper: hey man..
Ik: Heb je zin om vrijdag iets te gaan doen.
Pauper: Neee man, ik ga met mijn eigen vrienden iets doen.
Ik: Eigen vrienden? Wat is dat nou voor een opmerking
?
Pauper: Nee zo bedoel ik het niet, maar blaat.........
Hij rekent iedereen tot een subgroepje van een vriendengroep...
Mij en een paar andere tot vrienden van de fitness
Zijn vriendjes van de middelbare school horen tot zijn "eigen vrienden"
Sommige mensen, rekent hij tot vrienden die hij kent van "voetbal"
En andere weer vrienden van "de uni".
En het ergste is, hij gelooft teveel in het "beste vriend' fenomeen. Elke maand heeft hij een nieuwe beste vriend.
Waarom bestaan er zulke lapszwansen, waar is de tijd dat vrienden gewoon stuk of 5 gasten zijn waar je gewoon goed mee kon opschieten en waarvan eentje een wat betere vriend was dan de ander??
Of van die pipo's die zitten op te scheppen met het aantal mensen die ze kennenook zo iets.
Gasten die geobsedeerd zijn met vrienden en shit, zijn 100% de meest eenzame gasten op de wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |