Ik zou je vraag niet kunnen beantwoordenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef Joene het volgende:
Oh ff een vraagje oldbies, ik moest de waterstanden doorgeven aan de PWN. Nu hebben we volgens de meter 95M3 gebruikt in iets meer dan een jaar , is dit veel of weinig ?
Voor het gemak even uitgegaan van een jaar, 95.000 liter betekent 120 liter per persoon per dag (ongeveer). 2 personen toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef Joene het volgende:
Oh ff een vraagje oldbies, ik moest de waterstanden doorgeven aan de PWN. Nu hebben we volgens de meter 95M3 gebruikt in iets meer dan een jaar , is dit veel of weinig ?
Volgens mij is dat vrij normaal.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef Joene het volgende:
quote:Een gezin in Europa verbruikt gemiddeld zo'n 300 liter leidingwater per dag. Dat is al gauw meer dan 100 kubieke meter (m³) drinkwater per jaar.
Succes!! Ik zet in op een meisje. Vind jou een echte meisjespapaquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga naar de echopraktijk. Tot straks!
Vraag even hoe de burgemeester van wezel heet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga naar de echopraktijk. Tot straks!
Je zegt het al.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:09 schreef Armageddon het volgende:
Syl heeft een buikband laten ontwerpen. Is ie niet cool?
[ afbeelding ]
Misschien krijgt ie wel een voetbalster, of een ballerinusquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey Arma, krijg je een voetballer of een ballerina?
Ballerino!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie wel een voetbalster, of een ballerinus
Knap zeg!quote:
Gossiemossietoch! Wat had je?quote:Ik heb niet zo veel tijd en zin gehad om te spelen dit weekend.. was er te ziek voor
Ik speel verdomme pas netquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Knap zeg!
Ik 89..
[..]
Gossiemossietoch! Wat had je?
Ik had ooit alle sterren enzo, en toen kon ik gewoon drie weken lang niet van de eindbaas winnen. Toen heb ik het opgegevenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik speel verdomme pas net
Nog heb.. En wat weet ik niet..Van de week eens naar de dokter denk ik.. Lijkt me handig
Van Super Mario keleksie Boem!! OPELTUH!!
Ik ben nu op een planeet waarbij ik via die roze koeken (zo lijken ze) moet springen om weer bij een ster te komen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik had ooit alle sterren enzo, en toen kon ik gewoon drie weken lang niet van de eindbaas winnen. Toen heb ik het opgegeven
Hehehehe, mijn liefje heeft megaman gekocht via dat wiiware, en dat heeft ze het hele weekend gespeeld, (en wel bijna uit!)quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:00 schreef Tally het volgende:
Zaterdagmiddag en avond hebben lief en ik de hele tijd Wii play (geloof ik dat het heen) gespeeld..
Daar zit een spelletje in met 2 tanks die andere tanks verrot moet schieten..
Op een gegeven moment zette ik hem op pauze en zei tegen lief: Je zou maar veel mooie grafische spelletjes hebben en dan toch de hele tijd een kutspelletje spelen met tankjes
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan kan ik meepraten over sterren.
Hijs homo wist je dat nog niet..quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Trouwens vind ik Cherry Cola lekkerder dan Pepsi.
Ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:20 schreef zovty het volgende:
[..]C=64
. Wie is er niet groot mee geworden?
Dan heb je het niet genoeg gedaan. Je moet enkele dagen achter elkaar spelen, en alleen even stoppen omdat je moeder zegt dat je nu echt, ECHT, MOET KOMEN eten. Niet de moeite nemen om even te douchen, alleen maar lekker in je piejamatje spelen op je c64. Zo ben ik 2.15m geworden. (ja, ik speelde het vaak.)quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ikik ben niet groter geworden dan 1.65.. En ben ik nog steeds!
Toen ook al!!..
Ik had al RSI toen het nog niet bestond van de C64.. En toch heeft het niet geholpen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan heb je het niet genoeg gedaan. Je moet enkele dagen achter elkaar spelen, en alleen even stoppen omdat je moeder zegt dat je nu echt, ECHT, MOET KOMEN eten. Niet de moeite nemen om even te douchen, alleen maar lekker in je piejamatje spelen op je c64. Zo ben ik 2.15m geworden. (ja, ik speelde het vaak.)
Hehehehehehe, ja, blaren op je vingers van die joysticks. (Ergonomie? Wat?) Maar ach, je was jong, je herstelde snelquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had al RSI toen het nog niet bestond van de C64..
Arcade joystick! Ik had een bruine en een zwarte.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef Tally het volgende:
[ afbeelding ]
De Atari had ook van die achterlijke joysticks
Zal ik vanavond eens foto's van maken.. Die heb ik namelijk nog wel
Dat doe je nog steeds toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Tijdens dat tijdperk was ik volgens mij nog zand aan 't vreten in de speeltuin.
Ik heb ze daarna ook nog met van die zuignappen gehadquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Arcade joystick! Ik had een bruine en een zwarte.
Die had ik ook, met een knopje zodat je auto-fire had. Hardware cheat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe je nog steeds toch?
[..]
Ik heb ze daarna ook nog met van die zuignappen gehad
Ik ben net een jaar afgekickt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe je nog steeds toch?
[..]
Ik heb ze daarna ook nog met van die zuignappen gehad
Die heb ik ook gehad.. Maar dan op de Atari.. En dan ook nog eens Popeye enzo..quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben net een jaar afgekickt.!
Ik ben meer van het Donkey Kong tijdperk op de SNES.
Dat was mijn eerst joystickquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben net een jaar afgekickt.!
Ik ben meer van het Donkey Kong tijdperk op de SNES.
Het ze al jesters ouwe ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:50 schreef Armageddon het volgende:
Ze heeft nu al lange benen. Die gaat zeker aan de ketting ja.
Suzo Arcade joysticks!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef Tally het volgende:![]()
De Atari had ook van die achterlijke joysticks
Zal ik vanavond eens foto's van maken.. Die heb ik namelijk nog wel
Auto fire kon niet tegen mijn rate of fire op!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Die had ik ook, met een knopje zodat je auto-fire had. Hardware cheat.
Gefeli man, dochtertjes zijn liev!quote:
Dat teringwijf hier beneden aan de baliequote:
Ik heb echt de tandafdrukken van mezelf in mn hand staan zodat ik maar niet tegen dr uitval..quote:
Haha. Moeilijk soms hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb echt de tandafdrukken van mezelf in mn hand staan zodat ik maar niet tegen dr uitval..
Want het is er zo eentje die dan ook nog eens gaat janken
Maar DAMN wat wil ik die graag neerhoeken
Ik heb echt heel veel geduld.. Maar somsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha. Moeilijk soms he! 10 tellen !
Het klinkt sappig. Ik heb weinig inspiratie, maar ik ben wel benieuwd naar het verhaal hierachter natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:00 schreef Manono het volgende:
heeft iemand hier inspiratie?
ik zoek een humoristische lijn over een bad loser
en dan vooral over een afgewezen (hetero)man die zich als een valse trut gedraagt![]()
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef Tally het volgende:
Ik heb echt heel veel geduld.. Maar soms
Dat zou een hele goeie zijn! Als ik zou rokenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?
Gewoon lekker buiten een sjekkie gaan roken, even lekker stoom afblazen.
Oja, zie het.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
jup, aandeel mag weer verhandeld worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |