Ik kan echt niet geloven dat je dit meent. Als je half life geen goed spel vindt, vooral toen het net uitkwam, dan hoor je geen games te spelen. Of in ieder geval geen first persoon shooters. Dat jij niet van fps spellen houd veranderd niets aan het feit dat half life 1 een geniaal en revolutionair spel was. Poephoofd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:58 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Soms was het zo saai dat je in slaap viel. Snap niet waarom ik die heb uitgespeeld..
Echt waar wat een baggergame..
haha, wat ben jij een kneus zeg..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:14 schreef Neruo het volgende:
[..]
Ik kan echt niet geloven dat je dit meent. Als je half life geen goed spel vindt, vooral toen het net uitkwam, dan hoor je geen games te spelen. Of in ieder geval geen first persoon shooters. Dat jij niet van fps spellen houd veranderd niets aan het feit dat half life 1 een geniaal en revolutionair spel was. Poephoofd.
Maar dat is eigenlijk wel bij zo'n beetje elke sequel van sega zo... Neem nou die nieuwe sonic gamesquote:Op zondag 15 maart 2009 10:20 schreef Buttercup het volgende:
Ik vond de nieuwe Golden Axe dat Sega een tijdje terug uitpoepte wel redelijk om te huilen
En dat verkocht nog goed ook helaas....quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:12 schreef Metalfreak het volgende:
Hmmm, ik wil toch eigenlijk wel A2 Racer van Davilex nomineren voor die titel... In een tijd dat er al spellen werden gemaakt als The Need for Speed, durft het Nederlandse Davilex met zo'n baggerproduct te komen...
Een van de beste spellen ooit bedoel jequote:
Beetje laat, maar dat is zeker niet waar, je kon echt vette combos makenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gast, je kon alleen vechten met driehoekje en twee keer driehoekje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |