abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:17:17 #101
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_67019615
Ja, ik had even wat gekopieerd hieruit maar postte het toen hier, foutje.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 maart 2009 @ 21:35:29 #102
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67022575
Niks mis mee

Eens zien wat ik hier verder nog in de kast heb staan

Hmm staat hier niet, maar ik had me toch een keer een kutspel: je moest iets met de Maya's of Azeteken doen. Jij zat in een spaceship, en wat je ook deed, je zag meteen een vliegend stenen hoofd op het scherm met de tekst: Oh no! Maccu-Picchu!

En dan mocht je weer overnieuw omdat je dood was Nooit iets van begrepen.

Was op de pc trouwens.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_67041993
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 17:58 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Soms was het zo saai dat je in slaap viel. Snap niet waarom ik die heb uitgespeeld..

Echt waar wat een baggergame..
Ik kan echt niet geloven dat je dit meent. Als je half life geen goed spel vindt, vooral toen het net uitkwam, dan hoor je geen games te spelen. Of in ieder geval geen first persoon shooters. Dat jij niet van fps spellen houd veranderd niets aan het feit dat half life 1 een geniaal en revolutionair spel was. Poephoofd.
ignorance more frequently begets confidence than does knowledge - Charles Darwin
pi_67043049
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:14 schreef Neruo het volgende:

[..]

Ik kan echt niet geloven dat je dit meent. Als je half life geen goed spel vindt, vooral toen het net uitkwam, dan hoor je geen games te spelen. Of in ieder geval geen first persoon shooters. Dat jij niet van fps spellen houd veranderd niets aan het feit dat half life 1 een geniaal en revolutionair spel was. Poephoofd.
haha, wat ben jij een kneus zeg..
  zondag 15 maart 2009 @ 10:20:44 #105
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_67062202
Ik vond de nieuwe Golden Axe dat Sega een tijdje terug uitpoepte wel redelijk om te huilen
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_67067877
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:20 schreef Buttercup het volgende:
Ik vond de nieuwe Golden Axe dat Sega een tijdje terug uitpoepte wel redelijk om te huilen
Maar dat is eigenlijk wel bij zo'n beetje elke sequel van sega zo... Neem nou die nieuwe sonic games
pi_67067939
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:12 schreef Metalfreak het volgende:
Hmmm, ik wil toch eigenlijk wel A2 Racer van Davilex nomineren voor die titel... In een tijd dat er al spellen werden gemaakt als The Need for Speed, durft het Nederlandse Davilex met zo'n baggerproduct te komen...
En dat verkocht nog goed ook helaas....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 15 maart 2009 @ 13:58:09 #108
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_67067940
Ok die zijn inderdaad ook aardig bagger, maar werkelijk waar, Golden Axe sloeg echt alles. Over het door het slijk halen van jeugdsentiment gesproken!
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_67068002
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:38 schreef stickeric het volgende:
Natuurlijk gta 1[ afbeelding ]
Een van de beste spellen ooit bedoel je
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67089831
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:12 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Gast, je kon alleen vechten met driehoekje en twee keer driehoekje
Beetje laat, maar dat is zeker niet waar, je kon echt vette combos maken
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
pi_67236218
Guild wars vond ik erg slecht. Onzichtbare muren. Zomaar kunnen teleporten van stad naar stad. Was allemaal beetje vaag. Graphics waren..o.k....En over het algemeen was het gewoon niet zoals ik het had verwacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')