Ik ook van jou!quote:
Stoek kun jij niet boos worden? Volgens mij ben jij zowaar de oudere versie van mijquote:
The simpsons nu op CC?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:20 schreef Cahir het volgende:
Homer: Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try.
tuurlijk kan ik ecfht wel boos worden, soms meer dan dat mij lief is, al ben ik best wel een binnenvetterquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Stoek kun jij niet boos worden? Volgens mij ben jij zowaar de oudere versie van mij
Kut, jij bent hem dus nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik ecfht wel boos worden, soms meer dan dat mij lief is, al ben ik best wel een binnenvetter
maar vitueel boos worden schiet niet echt op.
echter op niet functionerende collega's kan ik reageren als een stier op een rode lap
Maak er een tv-programma van. Laat mensen auditeren, die afvalrondes en laat het publiek kiezen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kut, jij bent hem dus niet![]()
Ik zoek de oudere versie van mij en kan hem nergens vinden
Maaar Maaaar, dan moet het publiek mij eerst leren kennen! zet me maar op een onbewoond eilandquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maak er een tv-programma van. Laat mensen auditeren, die afvalrondes en laat het publiek kiezen!
Ik dan doe ik wel de presentator spelen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maaar Maaaar, dan moet het publiek mij eerst leren kennen! zet me maar op een onbewoond eiland
Leeft die nog?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef MisterO het volgende:
Okkkk, wie van lekkere dansbare r&b-dancy muziek houdt, moet dit horen!!
De nieuwe Craig David![]()
Zegquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maaar Maaaar, dan moet het publiek mij eerst leren kennen! zet me maar op een onbewoond eiland
Wat heeft dat hiermee te makenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZegDie presentator is gister overleden!
Hoezo, heb je gelezen dattie dood was?quote:
Je hebt teruggelezen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:51 schreef Weemz het volgende:
Pfff... Wat is er weer veel gebeurd in [HOMO] land de laatste tijd...
Nee, maar je hoort bijna niks meer van 'm. Dan is dat best een standaard vraag: O, leeft die nog?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoezo, heb je gelezen dattie dood was?
Goh het was dan ook sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar je hoort bijna niks meer van 'm. Dan is dat best een standaard vraag: O, leeft die nog?
nou dat kenje wel zege Wepsquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:51 schreef Weemz het volgende:
Pfff... Wat is er weer veel gebeurd in [HOMO] land de laatste tijd...
Sarcasme leest moeilijk van 't scherm af zonder smileysquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goh het was dan ook sarcastisch bedoeld
Wispelturige nichten. En heftig is relatief.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef Gellarboy het volgende:
Sorry..
Wat ik trouwens heel interessant vind is hoe mensen hier echt onwijs heftige dingen neer kunnen zetten en de eerstvolgende reactie is dan: "Kijk hier, leuk clipje.".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |