Met wie?quote:
Lachen is't beste medicijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:33 schreef Cahir het volgende:
Moest gisteravond ook opeens aan de dood denken, voelde me echt kut in bed, maar toen ging Comedy Central gelukkig aan
Zeg, je kunt me veel wijsmaken, maar dat SJM een model is!!!quote:
In a crazy world like this, everything is possible...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, je kunt me veel wijsmaken, maar dat SJM een model is!!!
Kun jij je adres nog even mailen? Want je cadeautje bij dick achterlaten werkt nu natuurlijk ook niet. Of misschien stop ik het morgen even in de bus, je woont toch vlak bij het station.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, je kunt me veel wijsmaken, maar dat SJM een model is!!!
Ik sluit me er ook bij aanquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij volledig bij aan
Vertel , waar schaam je je nu weer voorquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef hierissieweer het volgende:
Werd ik vanochtend uit mijn bed gebeld, de hele dag met mijn moeder naar dokter en het ziekenhuis geweest. Ik ben weer geheel op de hoogte van de medische wereld. (en ik heb niet eens mijn lekkere dokter gezien)
En er is nog wat, maar dat durf ik hier niet te vertellen.
Nee zowaar niet, maarten zit ergens in een doosje in mijn hoofd, niet meer bij mijn directebewustzijn (gelukkig)quote:
Schamen doe ik mij niet, maar het is niet geschikt voor hier.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vertel , waar schaam je je nu weer voor
Waar is het wel geschikt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Schamen doe ik mij niet, maar het is niet geschikt voor hier.
Annalies (en stroek, anders voelt ie zich achtergesteldquote:
Stroek wel en ik niet!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Annalies (en stroek, anders voelt ie zich achtergesteld) Maar tis van een iets serieuzere aard.
quote:
Zie PMquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun jij je adres nog even mailen? Want je cadeautje bij dick achterlaten werkt nu natuurlijk ook niet. Of misschien stop ik het morgen even in de bus, je woont toch vlak bij het station.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lekker puh, maar gezien stroeks integriteit krijg je het vast nog wel eens te horen
geef mij maar eens het email adres of telefoonnummer van Annalies want volgens mij moeten wij samen eens ernstig over jou praten onder het genot van een fikse dosis alcoholquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Annalies (en stroek, anders voelt ie zich achtergesteld) Maar tis van een iets serieuzere aard.
Annalies doet niet aan email, checkt ook alleen maar haar mail net voordat ze naar school toegaat, omdat ze dan kan zien of er uren uitvallen. Telnummer kan dan weer wel... En als jij haar drank aanbied dan wilt ze zeker met je pratenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geef mij maar eens het email adres of telefoonnummer van Annalies want volgens mij moeten wij samen eens ernstig over jou praten onder het genot van een fikse dosis alcohol
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lekker puh, maar gezien stroeks integriteit krijg je het vast nog wel eens te horen
ik hou ook van jouquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
niks menselijks is mij vreemdquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef MisterO het volgende:
Stroek die gedist wordt, voor het eerst volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |