bij BT zit ik rond de 700GB up, andere site zit ik op 1,14TB up (en nog wat andere sites ook een ratio van +2)quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:04 schreef wdn het volgende:
lolI ga bijna over de 1tb heen bij BT (Up: 984.94 GB).
ik wacht voor CC op m'n activeringscode van de postbank, gok dat ik die dinsdag binnen krijg... daarna kan ik em in princiepe gebruikenquote:Hoe is het met je CC? Ik heb gisteren Golden Axe Beast Rider ontvangen (Canada; binnen 7 dagen
ontvangen). Nog geen tijd gehad om te spelen want ik heb alleen maar anime gekeken en mijn notebook van Ibex voorzien
Ben nog steeds aan het wachten op Death Note manga uit Belgie en Bleach eerste 3 boxsets uit Engeland
je wist niet wat et was?quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:52 schreef Beach het volgende:
Zooo alle aflveringen gekeken van Lovely Complex![]()
Was erg leuk.
Nu nog de live action movie; ik hoop dat die een beetje leuk is.
edit:mijn god, dat bedoelen ze dus met live actionhet is met echte acteurs
SPOILER: voor BeachOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
ik houd mij er maar in afzijdig.. ToA heb ik niet gezien namelijk..quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:21 schreef Quir het volgende:
Wdn, ik voeg me bij jou in de Lucy vs. Tear.
Ik dacht dat het gewoon een getekende film zou zijn van anderhalf uur ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:08 schreef wdn het volgende:
Vooral de Death Note Live action is geweldig. MISA![]()
Die films gaat ik kopen zodra ze op BD uit zijn
In eps 4 van Abyss zit trouwens een commercial voor de DB van Ghost in the Shell
Beach: wat dacht je dan toen je het woord 'live' las?
Genre?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was ff een tijdje op vakantie, tijd voor een nieuwe serie... Wat speelt er nu zoal als (nieuwe?) populaire animé?
quote:Beste Wim,
We zijn het eens voor je nagegaan en volgens de DPD Trackingpagina zou je bestelling al geleverd zijn. Archonia ontving hier een ontvangstbewijs van (zie bijlage) maar aangezien de naam/handtekening niet schijnt overeen te komen (we lezen de naam 'Dario'), menen we dat je bestelling toch niet correct geleverd werd.
Geen nood - Archonia zal een navraag doen bij DPD om na te gaan wat er precies gebeurd is. Tevens zal DPD aangemaand worden je bestelling alsnog zo spoedig mogelijk te leveren. Kan je Archonia aub iets laten weten zodra je bestelling is toegekomen? Op haar beurt doet Archonia haar best het je zo spoedig mogelijk te laten leveren!
die schijnt wel rete goed te zijn, al is het onderwerp voor mij echt het saaiste wat ik maar kan bedenkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:17 schreef Dr_Crouton het volgende:
Nadat een collega er lyrisch over vertelde en het hem inspireerde om te gaan boksen, ben ik ook maar begonnen aan de shonen-anime Hajime no Ippo.
Nou dat is een anime die me een echt goede live action kan opleveren.quote:There is some epic news coming out of Japan at the moment. The Watarase Film Commission has put up a notice on their website looking for 70 extras. 70 extras for what, you might ask? 70 extras for playing a rock-paper-scissors game on a little cruise ship known as the Espoir. Yes, Japan is currently working on a live-action version of Kaiji.
This film is going to be directed by Satou Touya, who also directed the live-action version of Gokusen. Now guess who’s playing the title character, Japan’s favorite actor Fujiwara Tatsuya, who was also Mr. Light Yagami in the Death Note movie. At first, I thought his face was a little bit too round for Kaiji, but at second thought it might not have been a bad casting call. Can anyone really look like triangle face Kaiji?
Kaiji would be great as a live-action movie, or even a live-action television show. Hell, I would love to see a western adaptation of this show over here; who wouldn’t love a little bit of zawa zawa in their lives? If you live in Japan, go right now and sign up to be an extra for this movie, you are doing God’s work!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |