wat, wie, waar, hoe?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:11 schreef zquing het volgende:
[..]
![]()
maar niemand hier die naar de nieuwste ghibi flim gaat in amsterdam?
/offtopic, maar waar zouden die linkjes dan staan eigenlijk?
http://www.cinekid.nl/festivalprogram/block/889quote:
quote:GAKE NO UE NO PONYO
Cinekid Film / Competition
Hayao Miyazaki / Japan, Engeland, 2008
100 min / 6+
Spoken: Japanese
Subtitles: Dutch
Ponyo, who is a little fish, really wants to become a little human girl - together with her friend Sosuke, who is five and lives high up on the cliff. But the future holds something else in store for her, a task which will decide the future of the world. This hand drawn film from the emperor of Japanese animation is the opening film of this year's Cinekid.
* monday 20 october 16:00 Movies 1
* tuesday 21 october 14:15 Transformatorhuis
* thursday 23 october 12:15 Transformatorhuis
* saturday 25 october 12:00 Ketelhuis 1
oke..quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:03 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.cinekid.nl/festivalprogram/block/889
[..]
Jep, ik volg 't ook. Ik hoop dat die gast nog van die l33th4x powahz krijgt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:16 schreef Crashcat het volgende:
Toaru Majutsu no Index eps 1 en 2 gekeken.
Ziet er veelbelovend uit.
[ afbeelding ]
volgende week systeem erbij waar ik voldoende schijven in kan plaatsen om voorlopig uit de brand te zijn (denk aan 3/4 1TB schijven)quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:25 schreef Quir het volgende:
Ik kamp met hetzelfde probleem.
ik heb vaak 2 versie's (xvid en h264) de series die ik bestel hou ik, ik kan ze dan altijd makkelijk aan iemand anders aanradenquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:51 schreef wdn het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem.
1x 1 Tb 20 Gb vrij; Komt alleen maar eps van bestaande series bij.
9x 250 Gb (7 ervan liggen in de kast met een blaadje erbij wat erop staat).
2x 750 Gb. 1 daarvan is al weer vol en de laatste komt in de buurt.
en 1x 320 network disc voor mijn torrentsdownload.
Daarnaast heb ik 2x160 in mijn notebook voor onderweg waar de te kijken series op staan.
Overigens bewaar ik alles dus zit er ook een hoop rotooi tussen. En soms dezelfde serie in avi en in mkv maar ik ben te lui om ze uit te pluizen....
Ik verwijder wel alle series die ik bestel.
al m'n dvd's (+130) zijn ongedocumenteerd en ongeorganiseerd, veel dubbele enzo..quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:59 schreef zquing het volgende:
Heb een stuk of 5 spindels aan DVD's(ongedocumenteerd) en een GB'tje of 250op HDD's staan. Maar ik kijk nooit iets dat ik op DVD heb gebrand
maar ze zijn zo sloom............quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:13 schreef wdn het volgende:
Beach wilde een lijstje dus ik heb even wat keren ls > contect.txt gedaan en dat verzameld.
Van wat ik open heb staan (dus niet de schijven die ik heb weggezet): het waren meer dan 280 series met een totaal van +- 1.5 Tb.
Der zat trouwens een dir tussen met muziek twv 900 Gb dus ik kom iets onder de 4 Tb uit
Trouwens iedereen kan dit makkelijk halen. Gewoon boxtorrent leegtrekken
boxtorrent, sloom? nah....quote:
om de een of andere reden mogen ze me daar niet echt.............. Mjah als ik daar 1 TB zou leechen dan nog zou ik een +1 ratio hebbenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
boxtorrent, sloom? nah....
geregeld + 1Mb/sec
maar boxtorrents leegtrekken is wel een idee idd... heb toch een zwaar positieve ratio daarzo
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:44 schreef Sh0g het volgende:
Time wasted: 21 d 15 h
Vooral die "time wasted"...
ik kan iig de schijf bijna vol krijgen, heb nog niet zo heel veel geupped daarzoquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:49 schreef zquing het volgende:
[..]
om de een of andere reden mogen ze me daar niet echt.............. Mjah als ik daar 1 TB zou leechen dan nog zou ik een +1 ratio hebben
we blijven toch redelijk netjes vind ikquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:17 schreef Jordy-B het volgende:
Zit ik net te beweren dat het hier echt niet zo'n zooitje is als die schattige moderator lijkt te vermoeden, doen jullie dit...
Jawel hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:14 schreef Jordy-B het volgende:
"comprehenderen" is überhaupt geen Nederlands.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:17 schreef Jordy-B het volgende:
Zit ik net te beweren dat het hier echt niet zo'n zooitje is als die schattige moderator lijkt te vermoeden, doen jullie dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |