Ja dag!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:11 schreef Mathara het volgende:
[..]
He' waar zijn jullie mee bezig !! Als ik volgens jullie een leugenaar zou zijn, zou ik dan zo openlijk mijn ding vertellen.
Een ware leugenaar zou wellicht een andere tactiek gebruiken. Daar zie je er veel van voorbij komen, en neem van mij aan mijn leven is te fijn om op een plek waar ik graag kom of uberhaupt, mezelf als een looser te gedragen.
Ik denk dat ik zelf maar eens naar dingen moet gaan zoeken. Hyves heb ik niet, en van een Jolijn heb ik nog nooit gehoord!!
Maar het zal niet de 1e keer zijn dat er foto's worden gepikt en veranderd door een iemand die daar zijn voordeel mee wil doen, of denk grappig te zijn. Had ik niet geschreven, maar voor heel kort wat modellen werk te hebben gedaan. O.a omdat het een onbetrouwbaar wereldje is, dus ben ik erg nieuwsgierig waar er nog meer foto's van mij opduiken.
Beetje triest, denk ik zo.
O, ja bedank DGK Lieke en DGK Huub voor hun kaarten. Te walgelijk voor woorden, en met net iets te veel persoonlijke gegevens. Misschien de reden dat ik die wel heb gekregen !!
Ik zit niet op aandacht te wachten, ben geen kloon, en kan geen enkele reden bedenken om jezelf voor te doen als een ander.
Al zijn er helaas te veel van deze mensen!!
Als ik hier niet welkom ben, had ik dat liever rechtstreeks gehoort. Maar op deze manier is dat ronduit walgelijk.
En als iemand met me zou willen ruilen, hier liggen of gewoon lekker je ding doen. Zou ik me nog maar een keer bedenken, echt prettig is het niet te noemen.
Ik ben Mathara en niets anders dan dat.
En toen moest ik lachenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:11 schreef Mathara het volgende:
[..]
*knip*
Ik zit niet op aandacht te wachten, ben geen kloon, en kan geen enkele reden bedenken om jezelf voor te doen als een ander.
*knip*
Er zijn geen andere kaarten gekomen dan die van DGK Lieke en van DGK Huub. Dus kan ik je ook niet bedanken,....sorriequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
Mathara vergeet mij helemaal te bedanken voor mijn kaartje. Was een hele kleurrijke van een Utrechts beeldend kunstenares. De Dom stond erop.
Dus dat CarO Harm.![]()
Heeft die ook tieten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik me als iemand anders zou voordoen, doe mij dan ook maar een Jolijn.
Heb jij het adres aan ze gegeven?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef Mathara het volgende:
[..]
Er zijn geen andere kaarten gekomen dan die van DGK Lieke en van DGK Huub. Dus kan ik je ook niet bedanken,....sorrie
Dat dan wel weer, het is een heel mooi meisjequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik me als iemand anders zou voordoen, doe mij dan ook maar een Jolijn.
Ja, jij dus. Pathetic, vind je niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:11 schreef Mathara het volgende:
Maar het zal niet de 1e keer zijn dat er foto's worden gepikt en veranderd door een iemand die daar zijn voordeel mee wil doen, of denk grappig te zijn. Beetje triest, denk ik zo.
http://www.starguide.nl/?tg=show_portfolio&int_id=60279quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:14 schreef Mathara het volgende:
http://www.starguide.nl/upload/foto/60279_f.jpg
Dit ben ik,....voordat ik ziek werd
Volgens Theo Maassen is een model een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid. Word nou maar geen model...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weer een droom om van mijn lijstje af te halen. Wat blijft er nog over voor me? Wat???
Handmodel kan ik ook al niet worden met mijn worstvingertjes. Dan word ik wel voetmodel. Of geen model.
mag ik even mee lachenquote:
Mmm. Nou okay dan. Omdat jij en mijn stadsgenoot Theo het zeggen. Alleen daarom! Anders was ik nu de wereld aan het veroveren met mijn stunning looks en sexy swagger.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef dieenebart het volgende:
Volgens Theo Maassen is een model een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid. Word nou maar geen model...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
Mooie foto, Mathara!
En lef om het gezicht achter de username prijs te geven op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |