Zijn hamstrings hebben het begeven. Adviseer hem iets broeder Banshee.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Hugo komt getraumatiseerrd over, hij zegt niks!!!!!²
En?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:36 schreef Adothehague het volgende:
Jack jongen 54 jaar geleden bestond jij nog niet eens.
Je moet je huiswerk beter maken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:36 schreef Adothehague het volgende:
Jack jongen 54 jaar geleden bestond jij nog niet eens.
Zolang zijn salaris netjes gestort wordt is hem alles best.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:37 schreef koemleit het volgende:
die Haan zal het een biet zijn wat Albanie maakt zo te zien.
UHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..............................................................quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:41 schreef _Mike_ het volgende:
die die die die die doet doet doet doen doen die dingen
Jack van Gelder (Amsterdam, 27 december 1950)quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die Jack doet alsof hij 54 jaar geleden al bestond met zijn "vroeger was Hongarije groot".
quote:Kuranyi excuseert zich bij Löw
Geschreven op zondag, 12 oktober om 23:03
Schalke-aanvaller Kevin Kuranyi heeft zondag zijn verontschuldigingen aangeboden bij de Duitse bondscoach Joachim Löw voor zijn wangedrag tijdens het WK-kwalificatieduel met Rusland. De speler verliet het stadion in de rust, omdat hij zich niet kon vinden in de handelswijze van de keuzeheer. Kuranyi was voor de wedstrijd tegen Rusland (2-1) gepasseerd door zijn bondscoach en snapte niets van die beslissing. De spits was teleurgesteld en verliet voor het eindsignaal zomaar het stadion in Dortmund. “Ik snap best dat hij teleurgesteld was, maar dit kan gewoon niet”, zei Löw, die liet weten de speler niet meer op te zullen roepen.
Nog geen 24 uur na de hectische gebeurtenissen heeft de 52-voudig international zijn excuses gemaakt. “Het heeft zich voor zijn gedrag verontschuldigd. Dat verandert echter niets aan de beslissing om niet meer in actie te komen voor Duitsland”, vertelde Schalke-manager Andreas Müller zondagavond.
Youri kwam niet echt over alsof hij deze kennis had. Maar ja, hij is ook zeer onnozel.quote:
Kneus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:46 schreef _Mike_ het volgende:
NEC, Twente, Heerenveen en Ajax gaan door ik voel het
Ik vroeg niet om je naam hoor.quote:
'Rennes' spreek je ook uit als 'ren' hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:46 schreef Adothehague het volgende:
Yoeri: NEK
Yoerie: REN
En dat is trainer van Schalke.
Op dit punt ben ik het met je eens.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Rennes' spreek je ook uit als 'ren' hoor.
Wat lul je allemaal?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Hoe kom je hierbij? Ik ben absoluut niet metrosexueel.²
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trek in een broodje tonijn en bosui. Niet ontopic maar m.i. het vermelden waard.²
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Feyenoord is van ons allemaal.
Tyf toch eind op joh.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:52 schreef BB-boy het volgende:
feyenoord is van ons allemaal?
Ga eens dood vriend.
Nee, jullie dan met je 'ons aller Ajax'quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Tyf toch eind op joh.
Ja inderdaad, alhoewel ik het legioen vanwege hun kwaliteiten heel graag zou willen koppelen aan het Ajax publiek.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Tyf toch eind op joh.
Dat klopt gewoon voor degene die het zeggen, maar die tering kakkerlak moet me niet wijs gaan maken dat ik iets met die kut club uit Rotterdam hebquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, jullie dan met je 'ons aller Ajax'
Mijn gevoelens voor Ajax zijn niet verborgen hoor knuppelquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:54 schreef Adothehague het volgende:
Nou ajacieden, zo zie je maar ook jullie hebben diep verborgen gevoelens voor Ajax.
Jullie betalen allemaal belasting.
Dat heb je blijkbaar wel, gezien het feit dat je het er de hele tijd over hebt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat klopt gewoon voor degene die het zeggen, maar die tering kakkerlak moet me niet wijs gaan maken dat ik iets met die kut club uit Rotterdam heb
Het enige wat ik met Feyenoord heb is een tering hekel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat heb je blijkbaar wel, gezien het feit dat je het er de hele tijd over hebt.
Weet je dat nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:56 schreef Saviola het volgende:
Die 12 Spaanse goals, waarover ging dat?
en belastingcenten erin zitten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het enige wat ik met Feyenoord heb is een tering hekel.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Tafelgasten van vandaag:
Hugo: 4.
Youri: 7.0.
Jan: 8,5.
Kwalificatie EK 84quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:56 schreef Saviola het volgende:
een van de grootste schandes uit het internationale kwalificatievoetbalquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:56 schreef Saviola het volgende:
Ik hoop dat ze er een nieuwe lucius/buijs/greene van kopen.quote:
Nouja normaal gesproken ben ik ook totaal geen fan van die jongen maar hij liet vandaag wel erg van zich horen. Onzin of niet. Maar wellicht had dit eerder te maken dat Hugo gewoon 59 minuten zijn muil dicht had.quote:
Yup die zitten in Greene, waarom denk je dat hij zo belabberd staat te verdedigenquote:
Hebben ze Greene pas vorige week gekocht???quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup die zitten in Greene, waarom denk je dat hij zo belabberd staat te verdedigen
Ze moeten ook zijn salaris betalen hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hebben ze Greene pas vorige week gekocht???
Wat had je anders verwacht? Hij kan alleen maar onzin schreeuwen en domme postbank reclames makenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:04 schreef w00h00 het volgende:
Wat een onzin kraamt die Jan Mulder uit zeg.
Verschillende keren lult hij zichzelf vast en er kan nog geen fatsoenlijke opmerking vanaf.
Ja ik ben ook geen Nederlander, vandaar..quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je dat nietEén van de grootste drama's in het NL-se voetbal.
Dat Ajax klasse mist?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij had wel 1 keer een punt deze uitzending, maar die ben ik vergeten
Moet toch een heerlijk gevoel zijn om als Ajacied mee te mogen betalen aan het reilen en zeilen van Feyenoord.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ze moeten ook zijn salaris betalen hoor
Zeker weten, zal het jammer vinden als de Klassieker verdwijntquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet toch een heerlijk gevoel zijn om als Ajacied mee te mogen betalen aan het reilen en zeilen van Feyenoord.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zeker weten, zal het jammer vinden als de Klassieker verdwijnt
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:02 schreef Prosac het volgende:
Het Nederlands elftal wordt op wonderbaarlijke wijze uitgeschakeld in de kwalificatie. Het team van bondscoach Kees Rijvers lijkt bovenaan te eindigen voor: IJsland, Ierland, Malta en Spanje, maar Spanje boekt plotsklaps een hele grote zege, tegen Malta word het 12-1 waardoor Nederland erop doelsaldo uitvliegt.
Na een 3-1 ruststand. Spanje scoorde dus nog 9 keer in de 2e helft en haalde nét genoeg goals om NL voorbij te gaan
Trauma.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
lol bedant voor de opheldering, das wel erg zuur jah, leuke deal tussen spanje en malta![]()
Lijkt mij vreselijk om een man te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Hoe kom je hierbij? Ik ben absoluut niet metrosexueel.²
Ja klotequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:21 schreef Toewan het volgende:
Waarom staan de uitzendingen niet meer op uitzending gemist.Laatste uitzending is van augustus.
Hij zal ook vaak komen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja klote
Ik mis er dus soms één.
En de hosanna over Jan Mulder begrijp ik niet.
Hij was zoals altijd.
Ruil hem in voor zijn zoon en het programma wordt beter.
I.c.m. Fok was dat juist de leukste aflevering sinds tijden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:41 schreef xFriendx het volgende:
Nou ja, het kan slechter met 'Ik heet Piet en ben het wonder van Selsi'.
Laat Pietje weer komen, laat hem komenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:41 schreef xFriendx het volgende:
Daarom juist. Als losse aflevering zonder het fok topic zou het drama zijn geweest, icm fok was het de beste.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
I.c.m. Fok was dat juist de leukste aflevering sinds tijden.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:41 schreef xFriendx het volgende:
Die komen toch niet aan het woord met Jan Mulder in de buurt...quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef BB-boy het volgende:
Marc van Hintum is ook zo'n net niet gast. Waterreus hadden ze ook wel thuis mogen laten.
Leuk. Hugo Borst en Jan Mulder, bedoel ik dan. Waterreus en Van Hintum hoeven van mij niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:22 schreef waterreus23 het volgende:
Vanavond met:
- Jan Mulder
- Ronald Waterreus
- Hugo Borst
- Marc van Hintum
Hij weet ook altijd geinteresseerd over te komenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
Waterreus met zijn ongelofelijk gezellige en warme uitstraling.
Wie?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef Adothehague het volgende:
Van Hintum is wel een kritische man.
Ik denk dat Borst en Hugo ook wel lekker gaan clashen.
Borst en Hugo? Dat is z'n stemmetje op z'n schouder ofzo?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef Adothehague het volgende:
Persoonlijkheidsstoornis?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef Adothehague het volgende:
Met wie dan, Waterreus en Ronald? die saaie lui uit Brabant of met Mulder en Jan? Of gaan Borst En Hugo met Van hintum en Mike clashenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef Adothehague het volgende:
BRABANTquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:41 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Met wie dan, Waterreus en Ronald? die saaie lui uit Brabant of met Mulder en Jan? Of gaan Borst En Hugo met Van hintum en Mike clashen![]()
Als je dan (na al 5 keer dezelfde opmerking) grappig wilt zijn, moet je het wel goed doen natuurlijk. Marc heet de beste man.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:41 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Met wie dan, Waterreus en Ronald? die saaie lui uit Brabant of met Mulder en Jan? Of gaan Borst En Hugo met Van hintum en Mike clashen![]()
Precies. En dat terwijl het überhaupt al niet grappig was...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je dan (na al 5 keer dezelfde opmerking) grappig wilt zijn, moet je het wel goed doen natuurlijk. Marc heet de beste man.
Ga je nou hem verbeterenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je dan (na al 5 keer dezelfde opmerking) grappig wilt zijn, moet je het wel goed doen natuurlijk. Marc heet de beste man.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:17 schreef Superheld het volgende:
Ik hoop vanavond veel reacties te zien met Studio NAC.
Pics?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:09 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor de dochter van de Mos! milf
quote:
Neerhalen dat beest inderdaad.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:09 schreef Kerol het volgende:
kutbeest die adelaar
quote:
Ik hoorde dat dat maar 19 jaar geleden was. Zo slecht doen jullie het dus nog helemaal nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
die van Feyenoord zal dan ook wel zijn
Klopt ja, ik was nog zo blij toen dat Ajax hem kocht.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Toen machlas er nog speeldewat een speler was dat toen.
Hij kan echt zo in het circus beginnenquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:15 schreef Pritt het volgende:
Weer die mongolen stats.
Nikosssquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Toen machlas er nog speeldewat een speler was dat toen. Willem II was ook eens 2e geworden
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:18 schreef Grulez het volgende:
Oe Ronald vertelt weer iets wat niemand wil weten.
Misschien omdat de gast ermee te maken heeftquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:21 schreef Pritt het volgende:
Man man man waarom hebben we het over de ploeg de enerlaatst staat?
Prima als het 2 minuten over gaat, maar geen half uur.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Misschien omdat de gast ermee te maken heeft
Gun je het ons niet?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Als ajax of psv geen kampioen wordt. Dan AZ maar
weet iemand toevallig hoe het nummer heet?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:26 schreef Merkie het volgende:
Wat een baggermuziek onder die filmpjes toch altijd.
One Night Only - Just For Tonightquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
weet iemand toevallig hoe het nummer heet?
Je luistert niet goed genoegquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:27 schreef jantje84 het volgende:
Wat de reden is om die mompelende chagrijnige Waterreus altijd uit te nodigen is me echt een raadsel.
Goed voor het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jawel hoor maar ik wel AZ wel eens in de champions league zien.
Ja dat weet ik maar kan er even niet opkomen brbquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Met Pelle in de spits uiteraard.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jawel hoor maar ik wel AZ wel eens in de champions league zien.
Ach geen enkele nederlandse club heeft niets in de champions league te zoeken. In de uefa cup nog welquote:
Ajax wel.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:30 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ach geen enkele nederlandse club heeft niets in de champions league te zoeken. In de uefa cup nog wel
Nee dus laten we die klappers uit Alkmaar maar het hoofdtoernooi ingooien.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:30 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ach geen enkele nederlandse club heeft niets in de champions league te zoeken. In de uefa cup nog wel
Dit was het nummerquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Waarom zouden ze.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Studio waarom hoor ik niets over feyenoord
omdat daar ook niets over te zeggen valt. uberhaupt niet eigenlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Studio waarom hoor ik niets over feyenoord
haha thxquote:
Ja ik ben in staat om weg te zappen als Waterdrukhoofd aan het woord is, wat een eikel...quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:31 schreef Stevie_G het volgende:
als Waterreus op tv is doe ik hem ook uit.
Jack : weetje wie er ook rood heeft in z'n shirt? AJAXquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:36 schreef Grulez het volgende:
Ik wacht nog steeds op het bruggetje naar Ajax-FC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |