Zijn hamstrings hebben het begeven. Adviseer hem iets broeder Banshee.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Hugo komt getraumatiseerrd over, hij zegt niks!!!!!²
En?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:36 schreef Adothehague het volgende:
Jack jongen 54 jaar geleden bestond jij nog niet eens.
Je moet je huiswerk beter maken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:36 schreef Adothehague het volgende:
Jack jongen 54 jaar geleden bestond jij nog niet eens.
Zolang zijn salaris netjes gestort wordt is hem alles best.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:37 schreef koemleit het volgende:
die Haan zal het een biet zijn wat Albanie maakt zo te zien.
UHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..............................................................quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:41 schreef _Mike_ het volgende:
die die die die die doet doet doet doen doen die dingen
Jack van Gelder (Amsterdam, 27 december 1950)quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die Jack doet alsof hij 54 jaar geleden al bestond met zijn "vroeger was Hongarije groot".
quote:Kuranyi excuseert zich bij Löw
Geschreven op zondag, 12 oktober om 23:03
Schalke-aanvaller Kevin Kuranyi heeft zondag zijn verontschuldigingen aangeboden bij de Duitse bondscoach Joachim Löw voor zijn wangedrag tijdens het WK-kwalificatieduel met Rusland. De speler verliet het stadion in de rust, omdat hij zich niet kon vinden in de handelswijze van de keuzeheer. Kuranyi was voor de wedstrijd tegen Rusland (2-1) gepasseerd door zijn bondscoach en snapte niets van die beslissing. De spits was teleurgesteld en verliet voor het eindsignaal zomaar het stadion in Dortmund. “Ik snap best dat hij teleurgesteld was, maar dit kan gewoon niet”, zei Löw, die liet weten de speler niet meer op te zullen roepen.
Nog geen 24 uur na de hectische gebeurtenissen heeft de 52-voudig international zijn excuses gemaakt. “Het heeft zich voor zijn gedrag verontschuldigd. Dat verandert echter niets aan de beslissing om niet meer in actie te komen voor Duitsland”, vertelde Schalke-manager Andreas Müller zondagavond.
Youri kwam niet echt over alsof hij deze kennis had. Maar ja, hij is ook zeer onnozel.quote:
Kneus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:46 schreef _Mike_ het volgende:
NEC, Twente, Heerenveen en Ajax gaan door ik voel het
Ik vroeg niet om je naam hoor.quote:
'Rennes' spreek je ook uit als 'ren' hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:46 schreef Adothehague het volgende:
Yoeri: NEK
Yoerie: REN
En dat is trainer van Schalke.
Op dit punt ben ik het met je eens.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Rennes' spreek je ook uit als 'ren' hoor.
Wat lul je allemaal?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Hoe kom je hierbij? Ik ben absoluut niet metrosexueel.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |