Nog erger?quote:Op maandag 24 november 2008 12:32 schreef larsie90 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was ik weekje terug ofzo, voor ik m'n haar nog erger verneuckt had =[
Vet dat je KN in LDN hebt gezien! Ik was in Engeland toen The Cribs speelde, maar kwam er 1 dag van te voren achter :$ terwijl ik wel resourch had gedaan haha maar niet genoeg blijkbaar!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee ik zat toen in Engeland....echt dom, ben ik eindelijk in Engeland, zijn ze in NL. Ik heb Kate Nash wel in londen gezien![]()
Hoe waren ze op de Beschaving?
Care.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:50 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Vet dat je KN in LDN hebt gezien! Ik was in Engeland toen The Cribs speelde, maar kwam er 1 dag van te voren achter :$ terwijl ik wel resourch had gedaan haha maar niet genoeg blijkbaar!
Maar op de Beschaving waren ze echt super!!
Thanks =]quote:Op woensdag 26 november 2008 10:54 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Hoe zit t nu dan? Op de foto zit t iig leuk!
Jaa, erger is mogelijk, helaas... nouja ik was zelf eigenlijk tevreden met hoe het eruit zag, probeer altijd dingen te fixen die niet stuk zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 16:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog erger?.
Ging je voor de Tokio Hotel look ofzo?
Wemo ,!!quote:Op maandag 24 november 2008 12:32 schreef larsie90 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was ik weekje terug ofzo, voor ik m'n haar nog erger verneuckt had =[
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
sexy =)quote:
Is ook op mijn zolder gemaakt, misschien een beetje te donker ja.quote:Op maandag 1 december 2008 22:29 schreef Fredo55 het volgende:
*Zoekt op zolder naar een nachtkijker.
Voor je kijken.quote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Is ook op mijn zolder gemaakt, misschien een beetje te donker ja.![]()
Ow ja, rijbewijs sinds een paar dagen binnen!![]()
[ afbeelding ]
Gefeli, nu ik nog.quote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ow ja, rijbewijs sinds een paar dagen binnen!![]()
roemer je wilde tog een nie compleet achtelijke??quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef Roemertje het volgende:
hm...naja, dit van mischien
[ afbeelding ]
beetje on scherp tho :S
Ben jij niet die ene van ES-l2?!quote:Op zondag 21 december 2008 00:21 schreef Monotomo het volgende:
Best kut als je op je 21 al kaal wordt.
eensquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
tvp voor eventueel lekkere wijven
I knowquote:Op zondag 21 december 2008 00:21 schreef Monotomo het volgende:
Best kut als je op je 21 al kaal wordt.
Ziet er vet vaag uit!quote:Op maandag 22 december 2008 12:40 schreef lisettebooy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de tegenstander ^^
Puntkaak.quote:Op maandag 22 december 2008 00:21 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ]
Onder kant van me haar bruin geverft+ haar gestijlt
Kijk, dat zijn de sportenquote:Op maandag 22 december 2008 12:40 schreef lisettebooy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de tegenstander ^^
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 3 november 2008 19:53 schreef Ulreazj het volgende:
Sorry, maar wat een lelijke saab,
Ik word daar anders ook lekker weg gedruktquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:32 schreef RenRen- het volgende:
Hij lacht een beetje op de eerste foto.
[ afbeelding ]
Deze moest ook nog.
quote:
Ziet er wel grappig uitquote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 12:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik word daar anders ook lekker weg gedrukt![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Ziet er wel grappig uit![]()
[ afbeelding ]
Yo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |