Illegal p0wned.quote:
En hoezo niet ? Blijft geweldig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die dat spelen dus
Alsnog p0wned.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
De orginele server. Niet de illegale.
Ik zou zeggen: extra p0wned!quote:
Da's best lang!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh allemaal! Na 57 uur heb ik dan eindelijk mijn bedje verlatenWERKEN!!!!
Nooit gedaan, wel veel over gelezenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En hoezo niet ? Blijft geweldig.
Hij zal er niet voor betaald hebben, zoals een pauperhollander betaamt.quote:
quote:
Nee niet ziek, gewoon luiquote:
Oh dat is wel het toppunt van lui dan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee niet ziek, gewoon luiWas al een tijdje geleden dat ik uberhaupt een vrije dag heb genomen, dus vond het tijd voor een lui weekend
![]()
Koffie iemand?
Echt eens een keer doen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nooit gedaan, wel veel over gelezen
Damn, 57 uurquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh allemaal! Na 57 uur heb ik dan eindelijk mijn bedje verlatenWERKEN!!!!
Paupert.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Uhu, nu zit ik weer op de illegale en werkt fantastisch.
Niet geheel nuttig. Soms.quote:
Illegaal is voor paupers. Als je het zo'n goed spel vindt regel je dat de beloning richting ontwikkelaars gaat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:25 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Waarom, als dat werkt is het toch goed?
ZOu het zijn omdat de vlooien in het bed hem zat waren?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:26 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn nest hem verlaten inplaats hij van de nest.
Heb ik ook al drie jaar gedaan 4x per jaar 30 euro en dat 3 jaar lang. Toch mooi bedrag van mij gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Illegaal is voor paupers. Als je het zo'n goed spel vindt regel je dat de beloning richting ontwikkelaars gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |