Zou het heel anders werken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit vanuit een lesbiėnne oogpunt ervaren wordt ?
ik niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:52 schreef SCH het volgende:
Iemand nog naar de roze zaterdag morgen?
Ik werk mee aan een experimentele uitzending op radio 1 morgenavond over de RZ waarin o.a. Henk Bres verslag doet. Vanaf 19.15
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:52 schreef SCH het volgende:
Iemand nog naar de roze zaterdag morgen?
Ik werk mee aan een experimentele uitzending op radio 1 morgenavond over de RZ waarin o.a. Henk Bres verslag doet. Vanaf 19.15
Het wisselt een beetje volgens mij, het is meestal tegelijk met de TT - en die is volgende mij wel pas volgende week.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:11 schreef Stroekie het volgende:
Is het verplaatst?
andere jaren was het toch altijd de laatste zaterdag van juni ?
De Telegraaf geeft helaas ook een te beperkt beeld. Op http://www.gay.nl/article(...)werking_Canal_Parade is een iets genuanceerder bericht te lezen. En dan kan ik me hun reactie prima voorstellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:35 schreef Stroekie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)omoboot__.html?p=1,1
EO reageert wel krampachtig op alles wat maar neigt naar Homo na dat gedoe met Arie Boomsma
Gayhoofd.quote:
ik blijf het als een gemiste kans zienquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
De Telegraaf geeft helaas ook een te beperkt beeld. Op http://www.gay.nl/article(...)werking_Canal_Parade is een iets genuanceerder bericht te lezen. En dan kan ik me hun reactie prima voorstellen.
Lesbische vrouwen kunnen ook jagers zijn hoor. Het gaat soms behoorlijk snel in het wereldjequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
denk dat homo/hetero in deze geen verschil maakt, maar meer man / vrouw
mannen zijn toch meer jagers, en dan maakt het niet uit hetero of homo
Maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit vanuit een lesbiėnne oogpunt ervaren wordt ?
Ik ga 'm helemaal niet bekijken. 't Is niet mijn soort humor. Dat zijn z'n andere typetjes trouwens ook niet. Ik zie 'm liever in Sweeney Todd, of gewoon als knappe vent op de rode loper.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
Bruno gezien gisteren. Iemand ook al?
Eerste kwartier was grandioos, daarna heb ik me stierlijk verveeld.
hoef ik niet naar toe. Is niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
ik was borat na 10 minuten ook al zatquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ga 'm helemaal niet bekijken. 't Is niet mijn soort humor. Dat zijn z'n andere typetjes trouwens ook niet. Ik zie 'm liever in Sweeney Todd, of gewoon als knappe vent op de rode loper.
veel plezier dan jullie met het toverstafjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:17 schreef SCH het volgende:
Had ik wel verwacht Twoflower. Ach, dan gaan we toch gezellig samen naar HarryPotter
Als ie er maar kundig mee isquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
veel plezier dan jullie met het toverstafje
Oh, waarom niet door de mijnequote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik laat me ook graag betoveren door z'n stokje
Ach ja, herken me er als homo natuurlijk totaal niet in maar dat was ook niet de bedoeling hoop ik hehe. En Borat was leuker.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
Je weet dat dames daar niet zijn toegestaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:41 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog eens een SCHtel/meet doen? In de homosauna van Arnhem ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |