was eigenlijk wel benieuwd of het in een behoefte voorziet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:23 schreef SCH het volgende:
Heb eigenlijk geen zin om er geld aan uit te geven.
Ten eerste: veel mensen werken gewoon, dus hebben geen tijd om overdag naar de winkel te gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie is er vandaag naar de winkel geweest om het speciale tijdschrift L'Homo aan te schaffen ?
Ja dat mag in dit topic zeker wel hoor, mits het een normale vraag isquote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef Waris7 het volgende:
Hoi, ik ben geen homo maar heb wel een vraagje, mag dat ook?
Dankjewel.quote:Op zondag 26 april 2009 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja dat mag in dit topic zeker wel hoor, mits het een normale vraag is
aan zijn manipulerende gedragquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik vroeg me eigenlijk af hoe je een valse nicht herkent? (Als je ze tenminste kunt herkennen.)
Een hetero die pretendeert een homo te zijn? Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Ik zie ook niet in hoe iemand er baat bij zou hebben dat te doen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef MrBrightside het volgende:
Net zoals je een valse hetero herkent denk ik.
Meisjes naar zich toelokken natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 22:41 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Een hetero die pretendeert een homo te zijn? Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Ik zie ook niet in hoe iemand er baat bij zou hebben dat te doen.
O ja, en op het moment dat ze alsnog merken dat die hetero is rennen ze natuurlijk gillend gek weg. Lekker handige strategie, maar niet heus.quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meisjes naar zich toelokken natuurlijk.
Hetero's zijn ook niet zo snugger.quote:Op zondag 26 april 2009 23:31 schreef Waris7 het volgende:
[..]
O ja, en op het moment dat ze alsnog merken dat die hetero is rennen ze natuurlijk gillend gek weg. Lekker handige strategie, maar niet heus.
Wat doen wij verkeerd dan?quote:
Jullie proberen het met vrouwen aan te leggenquote:
Of nog erger: de potenrammers...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en ook voor "bezoekers" die zo goedkoop aapjes willen komen kijken
Die weten sowieso al waar ze moeten zijn, hoor... En anders moet de politie maar een beetje beter optreden.quote:
Dit is nu wel een beetje een verkapte hetero-man opmerking in mijn ogen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef Fyodor het volgende:
Even een kickje...
Waar ik als heteroman wel benieuwd naar ben dat is het volgende. Ben zelf 23 en denk bij het zien van (enigszins) knappe dames al snel zo van 'daar zou ik het mee willen doen'![]()
Iets wat volgens mij elke single hetero man wel heeft. Hebben jullie homo's dat ook bij elke knappe gast die jullie tegenkomen?
je zou bijna denken dat mensen het erom doen. als een dedicated spot voor een vluggertje als je door het centrum wandeltquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Elkaars kleding dragen.
[..]
Mjah ik vraag het me af of het zoveel is.
denk dat homo/hetero in deze geen verschil maakt, maar meer man / vrouwquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dit is nu wel een beetje een verkapte hetero-man opmerking in mijn ogen.
Maar goed, ja, tuurlijk. Het werkt verders allemaal precies hetzelfde hoor als bij een hetero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |