En sterretjesquote:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:21 schreef zoalshetis het volgende:
de beste wensen aan de turken op fok! en in nederland! dat ook voor jullie 2009 een mooi jaar mag worden. forget 2008.
Lekker burgerlijk. Met z'n tweetjes (erg goede vriend) op de bank voor de buis.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:09 schreef IHVK het volgende:
En om maar ene beetje ontopic te blijven:
Hoe vieren homo's de jaarwisseling?
(wat een kut vraag)
Hoeren en sloeren @ the www.redandblue.be in antwerpenquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe vieren homo's de jaarwisseling?
(wat een kut vraag)
2009.
Dan ben je misschien wel vrienden van mij tegen het lijf gedanst....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Hoeren en sloeren @ the www.redandblue.be in antwerpen
sterker nog als hij een zwarte blouse aan had met een dun stropdasje heb ik hem met hem staan zoenen ook!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan ben je misschien wel vrienden van mij tegen het lijf gedanst....
Ik heb geen idee wat die vrienden van me aanhadden. Ik zat zelf lekker thuis knus op de bank.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
sterker nog als hij een zwarte blouse aan had met een dun stropdasje heb ik hem met hem staan zoenen ook!!
volgende keer wel eerst vragen of desbetreffende meneer een vriend van Twoflower isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
sterker nog als hij een zwarte blouse aan had met een dun stropdasje heb ik hem met hem staan zoenen ook!!
Nee hoor, hij mag van mij zoenen wie hij wil, zolang de persoon in kwestie daar geen bezwaar tegen heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer wel eerst vragen of desbetreffende meneer een vriend van Twoflower is
Heeft dat ook niet te maken met mediterrane invloed, dan mensen uit het zuiden warmbloediger zijn en lijfelijker met elkaar omgaan dan wij als koele noorderlingen ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:47 schreef Twoflower het volgende:
Even een berichtje vanuit Egypte hoor.
Ik zit hier nu bijna 3 weken (en overmorgen zit ik weer in NL helaas), en het valt me enorm op hoe mannen hier met mekaar omgaan, terwijl homoseksualiteit hier zogenaamd niet bestaat.
Ze lopen bijvoorbeeld zelfs gearmd over straat. dat zou je in NL niet moeten proberen, dan word je meteen voor homo uitgemaakt volgens mij... (Daarnaast vind ik het zelf eigenlijk geen gezicht, dat gearmd lopen. Maar dat is misschien ook wel cultureel bepaald.)
Misschien wel, dat weet ik niet. Maar het was wel wennen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heeft dat ook niet te maken met mediterrane invloed, dan mensen uit het zuiden warmbloediger zijn en lijfelijker met elkaar omgaan dan wij als koele noorderlingen ?
Nee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heeft dat ook niet te maken met mediterrane invloed, dan mensen uit het zuiden warmbloediger zijn en lijfelijker met elkaar omgaan dan wij als koele noorderlingen ?
Mja, mijn zus was er twee dagen voor de aanslag ook nog (ze woont in Cairo en er was familie op bezoek). Wel gek, ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Misschien wel, dat weet ik niet. Maar het was wel wennen.
Trouwens ook erg bizar: een paar dagen geleden was er een bomaanslag in Cairo. Op dat zelfde pleintje hadden we als groep 2 weken geleden nog thee zitten drinken. En het dode meisje was met haar klas nog 2 dagen eerder in Dahab, waar wij ook zaten. Dan lopen je toch even de rillingen over het lijf...
Is toch iets dat seks en "liefde" echt compleet uit elkaar ligt? Je moet als man trouwen enzo voor het nageslacht, maar wat je verder met mannen uitspookt, voor of tijdens je huwelijk, dondert weinig. Als je maar niet met een man gaat samenwonen want dat kan echt niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:20 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee.
Homoseksualiteit in Egypte is iets heel complex. Mijn zus had een artikel erover staan op haar laptop, ik zal haar eens mailen of ze het nog heeft. Het is allemaal heel bizar en hypocriet, net als de rest van de cultuur.
nou zeg hij begonquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor, hij mag van mij zoenen wie hij wil, zolang de persoon in kwestie daar geen bezwaar tegen heeft.
Mannen gaan in Turkije ook vaak gearmd over straat, of met de handen in elkaar. Dat is een deel van de cultuur in bepaalde gebieden. Die zijn vaak ook helemaal niet homo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:47 schreef Twoflower het volgende:
Even een berichtje vanuit Egypte hoor.
Ik zit hier nu bijna 3 weken (en overmorgen zit ik weer in NL helaas), en het valt me enorm op hoe mannen hier met mekaar omgaan, terwijl homoseksualiteit hier zogenaamd niet bestaat.
Ze lopen bijvoorbeeld zelfs gearmd over straat. dat zou je in NL niet moeten proberen, dan word je meteen voor homo uitgemaakt volgens mij... (Daarnaast vind ik het zelf eigenlijk geen gezicht, dat gearmd lopen. Maar dat is misschien ook wel cultureel bepaald.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |