Als dat zo is schrappen we met terugwerkende kracht zijn finaleplaats.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:31 schreef Almighty het volgende:
Lewis, Carl vs Owens, Jesse
Hoe komt Lewis in de finale? Had hij geen doping gebruikt?
Dat was voordat duidelijk werd dat ie heel zijn cariere gedoped was.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:07 schreef sportfreak het volgende:
En dan heb ik het nog niet over zijn wereldtitels, wereldrecords en verkiezing tot Atleet van Eeuw in 1999 door het IAAF.
Bewijs, bron?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was voordat duidelijk werd dat ie heel zijn cariere gedoped was.
als ie het zelf toegeeft, lijkt me dat meer dan voldoende bewijs! Maakt geen zak uit of "iedereen" dat deed of niet....Doping is doping.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bewijs, bron?
Hij zou alleen positief zijn bevonden in de aanloop naar de Spelen van 1988, iets wat ie later zelf heeft toegegeven en in een tijd waarin de gehele atletiekwereld aan de dope zat.
Ging mij er meer om dat Tong het heeft over zijn gehele carriére, terwijl daar dus geen aanwijzingen voor zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
als ie het zelf toegeeft, lijkt me dat meer dan voldoende bewijs! Maakt geen zak uit of "iedereen" dat deed of niet....Doping is doping.
Dat is voor mij al genoeg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bewijs, bron?
Hij zou alleen positief zijn bevonden in de aanloop naar de Spelen van 1988, iets wat ie later zelf heeft toegegeven en in een tijd waarin de gehele atletiekwereld aan de dope zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |