ofquote:*proest* daar ging m'n cola!![]()
Yeah right. Wie lacht er nou überhaupt hardop om posts op fok? Laat staan dat je je computer vol kortsluiting moet spugen. En het vervolgens ook nog trots verkondigen hier.quote:bedankt, nu z't m'n hele toetsenbord onder de thee!![]()
idd, royal sadnessquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
bagger users die zichzelf quoten...
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
bagger userS die zichzelf quoten...
quote:
Ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:20 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Wie lacht er nou überhaupt hardop om posts op fok?
Ik vooral om m'n paints, als ik ze de dag erna terugziequote:
Ik.quote:[b]Op zondag 12 oktober 2008 17:20 schreef Wie lacht er nou überhaupt hardop om posts op fok?
You swallowquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:47 schreef Biancavia het volgende:
Ik ook. Maar ik spuug nooit iets uit.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef LasTeR het volgende:
Bedankt, nu zit mijn hele boxer vol met plakkerig spul/
Mijn eerste ingeving wasquote:
iddquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving was
[ afbeelding ]
Maar daarmee moet 't ook lukken.
Dat is diskrimi-nazi. Want hij is zwartquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving was
[ afbeelding ]
Maar daarmee moet 't ook lukken.
Woot, een bomgordel mag ook niet, want da's nie politiek correct op Fok!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is diskrimi-nazi. Want hij is zwart
Wat dat barrel zegtquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moet soms wel eens hardop lachen om iets op FOK!.
Dit dus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moet soms wel eens hardop lachen om iets op FOK!.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:36 schreef B_ernd het volgende:
[..]
Dit dus.
En dan kijkt iedereen in huis me aan wat ik dan weer heb.
Dan lees ik het voor en moet iedereen lachen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
*proest*
Daar ging mijn lijkje van een labrador.
Wat was heT?quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:25 schreef dubidub het volgende:
Ik moest onlangs nog hardop lachen om iets op fok. Toen realiseerde ik me dat 't de eerste keer pas was dat 't gebeurde.
Op mijn werk moest ik soms echt moeite doen me lach in te houdenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:27 schreef RWest het volgende:
*proest* daar ging de inhoud van m'n endeldarm!
Het is trouwens pas echt leuk als je bijvoorbeeld op je werk of op school achter een PC zit en ergens om moet lachen. Zit je daar als een debiel te grinniken terwijl niemand snapt waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |