En heb je op een of andere wijze wel een bevestiging ontvangen dat je zorgen die je op MSN hebt uitgesproken hem wel bereikt hebben en dat hij er wat mee gaat doen ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh niet echt, want ik had het hem dus allemaal al gezegd op MSN.
[..]
Ik smelt inderdaad ja.....
Rein weet wat ik voel. Rein weet dat ik de laatste weken niet leuk vond. Als reden van het weinig zien en de "ommezwaai" zoals ik die ervaar is volgens hem echt puur "toeval" en het feit dat ie 't echt heel druk heeft. Werk, vergaderingen, theaterrepetities, salsa-les etc. Maar goed, dan denk ik: Als je mij echt zo graag wil zien als ik jou dan maak je tijd. Ik bedoel, ik ben ook niet de minst druk bezette persoon! Iedereen weet dat 't een hel is met mij iets te plannen. Maar goed, daar reageert ie dan weer op dat ie me echt graag wil zien en dat er niets verandert is, dat het echt een samenloop van omstandigheden was deze 4 weken etc etc. En ik moet ook gewoon accepteren dat niet iedereen zo is als ik en anders denkt en doet. Klopt wel. Maar toch.....quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef MisterO het volgende:
Laat Rein weten wat je van hem voelt en wat je graag anders zou willen. Vraag hem hoe hij naar jullie 'relatie' kijkt. Misschien zit hij met iets en vindt hij het eng om zich aan jou te binden. Hij heeft tenslotte nog nooit eerder een relatie gehad.
Nou daar ben ik 't niet mee eens. Er is wel degelijk een vonk ja, maar we kennen elkaar nog niete cht, dus dan kan er nog vanalles veranderen. Groeien, maar ook afgebroken worden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
En Ang3l de vonk en alles moet nu wel overgeslagen zijn anders wordt het nooit wat, dus je weet het nu of niet
Daar zou ik dus echt niet tegenkunnen, mensen die weglopenquote:En voor de rest R moet even alleen gelaten worden, ik weet dat, hij zit nu ergens even een glas wijn te drinken, een sigaret en komt dan weer terug. Als ik nu ga dan wordt het alleen erger
friso is al over minder dan 2 wekenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rein weet wat ik voel. Rein weet dat ik de laatste weken niet leuk vond. Als reden van het weinig zien en de "ommezwaai" zoals ik die ervaar is volgens hem echt puur "toeval" en het feit dat ie 't echt heel druk heeft. Werk, vergaderingen, theaterrepetities, salsa-les etc. Maar goed, dan denk ik: Als je mij echt zo graag wil zien als ik jou dan maak je tijd. Ik bedoel, ik ben ook niet de minst druk bezette persoon! Iedereen weet dat 't een hel is met mij iets te plannen. Maar goed, daar reageert ie dan weer op dat ie me echt graag wil zien en dat er niets verandert is, dat het echt een samenloop van omstandigheden was deze 4 weken etc etc. En ik moet ook gewoon accepteren dat niet iedereen zo is als ik en anders denkt en doet. Klopt wel. Maar toch.....
Ik ga niet nog eens 4 weken wachten op de volgende kus
Sorry hoor Je weet best wel dat je een van de leukste jongens bent in Eindhoven en bent ook niet serieus met hem. OOK JIJ moet tijd maken, het is niet alleen aan hem. Ik weet dat het makkelijk is de ander de schuld te geven maar JIJ bent net zo schuldigquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rein weet wat ik voel. Rein weet dat ik de laatste weken niet leuk vond. Als reden van het weinig zien en de "ommezwaai" zoals ik die ervaar is volgens hem echt puur "toeval" en het feit dat ie 't echt heel druk heeft. Werk, vergaderingen, theaterrepetities, salsa-les etc. Maar goed, dan denk ik: Als je mij echt zo graag wil zien als ik jou dan maak je tijd. Ik bedoel, ik ben ook niet de minst druk bezette persoon! Iedereen weet dat 't een hel is met mij iets te plannen. Maar goed, daar reageert ie dan weer op dat ie me echt graag wil zien en dat er niets verandert is, dat het echt een samenloop van omstandigheden was deze 4 weken etc etc. En ik moet ook gewoon accepteren dat niet iedereen zo is als ik en anders denkt en doet. Klopt wel. Maar toch.....
Ik ga niet nog eens 4 weken wachten op de volgende kus
En het wordt dan erger, omdat als je hem nu gaan zoeken je hem dan in zijn ogen nog dingen gaat verwijtenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
En Ang3l de vonk en alles moet nu wel overgeslagen zijn anders wordt het nooit wat, dus je weet het nu of niet
En voor de rest R moet even alleen gelaten worden, ik weet dat, hij zit nu ergens even een glas wijn te drinken, een sigaret en komt dan weer terug. Als ik nu ga dan wordt het alleen erger
Ik had het hem dus gezegd over het 4w niet gezien hebben en dat ik vind dat ie weinig moeite deed me te zien en meteen de dag erna sms'te hij me of ik zondag kon.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb je op een of andere wijze wel een bevestiging ontvangen dat je zorgen die je op MSN hebt uitgesproken hem wel bereikt hebben en dat hij er wat mee gaat doen ?
Geloof me in ons geval is het echt het beste, en ja het is persoonlijkquote:[b]Op zondag 12 oktober 2008 23:19 schreef Ang3l het volgende:[
[..]
Daar zou ik dus echt niet tegenkunnen, mensen die weglopenMaar da's puur persoonlijk
Dus hup met die parapluie boven het vuur blijven staan zodat het kleine vonkje/vlammetje de kans krijgt om uit tot groeien naar lichterlaaiend passioneel vuurquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het hem dus gezegd over het 4w niet gezien hebben en dat ik vind dat ie weinig moeite deed me te zien en meteen de dag erna sms'te hij me of ik zondag kon.
Daarnaast had ik me voorgenomen niets te laten weten voor zondag (vandaag dus) en was ik benieuwd of hij wel langs zou komen. De sms was toen "Als salsa les niet doorgaat zondag dan kan ik eventueel zondag wel". Dat klonk al als een eventueel misschien waarschijnlijk, eerst zien dan geloven.
Maar ik kreeg dus een SMS vanochtend dat de les doorging, maar dat ie dan 's avonds zou komen. Dus hij was 't niet vergeten. En hij was er inderdaad. Dus ja, heel langzaam zie ik wel dat ie iets van moeite doet. Ergens. Een beetje.
En z'n blik bij het weggaan was mooi, de zoen ook. Dus... mja... beetje dan.
Dus niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry hoor Je weet best wel dat je een van de leukste jongens bent in Eindhoven
Zeg, dat was nadat ik hem een maand niet had gezien en besloten had niet te gaan wachten en stil te gaan zitten. De eerste weken heb ik kans genoeg gehad maar niets gedaan.quote:en bent ook niet serieus met hem.
Uh, nee dus? Ik heb hem sinds ik terug ben van Barcelona continu gevraagd wanneer ik hem nu weer eens ging zien. Z'n auto was stuk en heb aangeboden hem op te komen halen. Heb aangeboden dansles te verzetten etc. Maar HIJ kon steeds niet. Inderdaad, it takes 2 to tango, maar dit keer lag het echt NIET aan mij! (bij Sebas welquote:OOK JIJ moet tijd maken, het is niet alleen aan hem. Ik weet dat het makkelijk is de ander de schuld te geven maar JIJ bent net zo schuldig
Ik weet niet of ie daar heen gaat. Hij is niet zo van het gay stappen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
friso is al over minder dan 2 weken
Hij heeft nu in elk geval een stap gezetquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus niet.
[..]
Zeg, dat was nadat ik hem een maand niet had gezien en besloten had niet te gaan wachten en stil te gaan zitten. De eerste weken heb ik kans genoeg gehad maar niets gedaan.
[..]
Uh, nee dus? Ik heb hem sinds ik terug ben van Barcelona continu gevraagd wanneer ik hem nu weer eens ging zien. Z'n auto was stuk en heb aangeboden hem op te komen halen. Heb aangeboden dansles te verzetten etc. Maar HIJ kon steeds niet. Inderdaad, it takes 2 to tango, maar dit keer lag het echt NIET aan mij! (bij Sebas wel)
Hij wil niet dat ik zie dat hij verdriet heeft. Hij vind dat dat hem zwak maakt (oh ik ken hem zo goed)quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En het wordt dan erger, omdat als je hem nu gaan zoeken je hem dan in zijn ogen nog dingen gaat verwijten![]()
Maakt het niet meer indruk op hem door hem nu te gaan halen en dan alleen maar te zeggen kom mee naar huis toe, want ik mis je zo verschikkelijk ?
Ja precies. Hij heeft iets van een stap gezet en da's goed. Nu staan we beide weer een beetje quitte. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor we elkaar weer zien. Als het inderdaad iedere keer zo moeilijk gaat dan hebben wij (of hij of ik of beide) er niet genoeg voor over.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij heeft nu in elk geval een stap gezet
als de volgende wat lang op zich laat wachten moet je hem gewoon maar gaan halen
en daar komt dan de latino in hem boven dat hij naar jou toe geen zwakte mag laten zijn, dat hij juist sterk, berekenend en zakelijk moet blijven, zo van dan is er ten minste iemand die het hoofd koel houdt ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij wil niet dat ik zie dat hij verdriet heeft. Hij vind dat dat hem zwak maakt (oh ik ken hem zo goed)
Ang3l lindo is het niet eens tijd om wat meer van jezelf te laten zien. Ik weet meer dan een ander dat het moeilijk is (ik kan het nu bijna nog niet eens) maar ik zal het proberen als jij het ook probeertquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Hij heeft iets van een stap gezet en da's goed. Nu staan we beide weer een beetje quitte. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor we elkaar weer zien. Als het inderdaad iedere keer zo moeilijk gaat dan hebben wij (of hij of ik of beide) er niet genoeg voor over.
Oh darling it takes 2 to tango zoals eerder gezegd, ik ben niet veel andersquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar komt dan de latino in hem boven dat hij naar jou toe geen zwakte mag laten zijn, dat hij juist sterk, berekenend en zakelijk moet blijven, zo van dan is er ten minste iemand die het hoofd koel houdt ?
Ik heb mezelf juist heel kwetsbaar opgesteld door te zeggen dat hij me onzeker maakt en door te zeggen wat ik er van vond. Trust me, dit keer ligt het nu eens een keer NIET bij de ijskoningin hoor. Ik heb hem vanaf 't begin laten weten dat ie me doet smelten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ang3l lindo is het niet eens tijd om wat meer van jezelf te laten zien. Ik weet meer dan een ander dat het moeilijk is (ik kan het nu bijna nog niet eens) maar ik zal het proberen als jij het ook probeert
zit er bij jou ook niet een beetje ego/imago in de weg om R nu gewoon achter dat glas wijn weg te gaan halen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh darling it takes 2 to tango zoals eerder gezegd, ik ben niet veel anders
5 minuten manquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus niet.
[..]
Zeg, dat was nadat ik hem een maand niet had gezien en besloten had niet te gaan wachten en stil te gaan zitten. De eerste weken heb ik kans genoeg gehad maar niets gedaan.
[..]
Uh, nee dus? Ik heb hem sinds ik terug ben van Barcelona continu gevraagd wanneer ik hem nu weer eens ging zien. Z'n auto was stuk en heb aangeboden hem op te komen halen. Heb aangeboden dansles te verzetten etc. Maar HIJ kon steeds niet. Inderdaad, it takes 2 to tango, maar dit keer lag het echt NIET aan mij! (bij Sebas wel)
IK ben BLIJ voor je, ga ajb zo doorquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mezelf juist heel kwetsbaar opgesteld door te zeggen dat hij me onzeker maakt en door te zeggen wat ik er van vond. Trust me, dit keer ligt het nu eens een keer NIET bij de ijskoningin hoor. Ik heb hem vanaf 't begin laten weten dat ie me doet smelten.
we zijn beiden gelijk, maar als ie over 5 min niet terug is ga ik hem ophalenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit er bij jou ook niet een beetje ego/imago in de weg om R nu gewoon achter dat glas wijn weg te gaan halen?
maar JIJ moet ook doorgaan op de ingeslagen weg, al is die soms slecht verlicht, onverhard of slecht begaanbaarquote:
Soms is het beter een ander eff met rust te laten, gun hem wat rustquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we zijn beiden gelijk, maar als ie over 5 min niet terug is ga ik hem ophalen
Een maand.quote:
Nee, beide.quote:Was je diegene die het met Sebas uit heeft gemaakt
Hij heeft nu zijn waterfall van woorden al wel over de landlady heen gegoten. Gelukkig kent ze mij ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Soms is het beter een ander eff met rust te laten, gun hem wat rust
Je hoeft niet altijd met elkaar eens te zijn, meningsverschillen en enigzins frictie is er altijd, niet iedereen is hetzelfdequote:Op zondag 12 oktober 2008 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij heeft nu zijn waterfall van woorden al wel over de landlady heen gegoten. Gelukkig kent ze mij ook
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
een heftig weekend gehad met een van de jongens, die me net na een emotioneel gesprek vertelde dat ik voor hem meer vader ben dan hij ooit heeft gehad....
Voor iemand die zelf een vader issue heeft is dat een brok in de keel moment
so you know he's in good hands right now ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij heeft nu zijn waterfall van woorden al wel over de landlady heen gegoten. Gelukkig kent ze mij ook
Ja weet ik maar kies eensquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd met elkaar eens te zijn, meningsverschillen en enigzins frictie is er altijd, niet iedereen is hetzelfde
quote:
Oh ja als ik niet wist waar ie was dan was ik al lang de straat op (ze heeft me gebeld)quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
so you know he's in good hands right now ?
Ik zou sowieso niet kunnen wat je bf al deed, ik ben niet zo een voorstander van lange afstanden relatie en tussendoor hapjes, dus zou het allang uitgemaakt hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja weet ik maar kies eens
1) volgend jaar bij elkaar zijn, onzekerheid over huizen, zaken ect ect
2) Je bf moet 3/4 jaar werken en dan is een aantal dingen geregeld
Ik ben geneigd om te roepen dat inmateriele zaken soms belangrijker zijn, en niet alles in geld is uit te drukken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wordt morgen ongemerkt een bos bloemen bezorgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh ja als ik niet wist waar ie was dan was ik al lang de straat op (ze heeft me gebeld)
Soms is het beter uitelkaar te gaan ook al houd je nog steeds van diegene als het op langer termijn uitzichtlos isquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om te roepen dat inmateriele zaken soms belangrijker zijn, en niet alles in geld is uit te drukken.
Bovendien heeft jullie nu langdurig samenzijn volgens mij een louterende werking op jullie alle twee.
Maar ik ben blij dat ik niet in jullie schoenen sta![]()
Hmm snap je gevoelens inderdaad... moeilijk... lees verderop wat meer...quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was van plan hem eens de les te lezen omdat ik ;'t niet vond gaan. Maar dat is er niet van gekomen omdat het eigenlijk qua praten en kletsen heel vlot ging en goed voelde. Hij's nu net weer naar huis, was hier om kwart over 8 of zo, en we hebben aan 1 stuk door geouwehoerd en gelachen.
Alleen dan bij 't weggaan.... ja... toen kwam het wel ff ter sprake. Hij zei "Ik vond 't echt leuk, echt. Was goed je weer te zien." en ik reageerde zoiets van "O ja? Goh ... ja...." en heb ik verteld dat dat de laatste tijd toch niet echt zo voelde. Maar dat wist ie al want dat had ik op MSN al tegen hem gezegd hoe ik er tegenaan keek. Heb hem dus net weer gezegd dat hij me heel erg onzeker maakt omdat ik geen hoogte van 'm krijg en hij zei dat dat nergens voor nodig was. Sowieso, als ie lacht incl die pret-oogjes dan kan ik al niet eens boos blijven want dan smelt ik
En nu weet ik 't niet. Hij zegt dus het ene, en we hebben weer ff gezoend, maar ... ja... ik weet 't niet. Ik bedoel. Ja het was super gezellig en zo, en tijdens gesprekken over m'n dagboeken liet ie bv doorschemeren dat ie die wel wilde lezen om me te leren kennen en dat ie dan meteen boek 6 wilde lezen om te zien of ie met me door kon gaan. Maar dan gaat het daarna van "Ja moeten we echt snel weer doen, maar weet niet wanneer. Heb m'n agenda niet bij me nu." en dan denk ik Ja hallo, gaan we zo afspraken plannen dan?Dat voelt dan weer niet echt alsof ie heel erg bij me wil zijn.
Kortom: krijg er nog steeds geen hoogte van! We zien wel.
[ afbeelding ]
Maar hij blijft leuk en mooi, da's 't irritante
Kan hij niet in Londen werk zoeken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar we hebben allbei families om voor te zorgen dat mixed het wel een beetjequote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om te roepen dat inmateriele zaken soms belangrijker zijn, en niet alles in geld is uit te drukken.
Bovendien heeft jullie nu langdurig samenzijn volgens mij een louterende werking op jullie alle twee.
Maar ik ben blij dat ik niet in jullie schoenen sta![]()
geloof me, ze weet hetquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat wordt morgen ongemerkt een bos bloemen bezorgen
Ik hoop voor ons beide dat we beide de juiste keuzes maken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm snap je gevoelens inderdaad... moeilijk... lees verderop wat meer...
Ik hoop voor je dat hij de juiste keuze maakt. want zo te horen vind je em echt leuk
London is tegenwoordig wel het hart van de financiele wereldquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kan hij niet in Londen werk zoeken?
ja het zou ook verboden moeten worden om te MOETEN kiezen tussen familie en BFquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar we hebben allbei families om voor te zorgen dat mixed het wel een beetje
Je hebt afgelopen jaar toch best wel wat jongens leuk gevondenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop voor ons beide dat we beide de juiste keuzes maken.
En ja... ik vind 'm echt leuk, en dat komt niet vaak voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |