OUWE MANNEN DAARquote:
Vind de text echt super!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met kinderzitjes?! haha het moet niet gekker worden..
Vind z'n stem zo apart. En idd de tekst is erg mooi.quote:
wat is er erotisch aan getrouwde mannen met kinderenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]maar ik vind jonge papa's met kids wel soft-erotisch eigenlijk
Doet mij soms lichtelijk aan nina simone denken. Maar somsige stukjes vind ik niet geheel mooi gezongen moet ik eerlijk zijn., Met een andere stem zou het misschien nog mooier zijn. Maar het heeft ook wel weer wat inddquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind z'n stem zo apart. En idd de tekst is erg mooi.
Ik weet het niet... Ik kan daar gewoon volledig van gaan soppen...quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
wat is er erotisch aan getrouwde mannen met kinderen
waar zoek je ze op dan op en maak je het voor jezelf het dan onmogelijk om een normale relatie met een ander te hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Ik kan daar gewoon volledig van gaan soppen...
Ben trots op jequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:42 schreef MisterO het volgende:
Auw. spierpijn. help..![]()
De 4 mijl ging goeeed! maar nu ben ik echt bekaf, en dat zal ik de rest van de week ook wel in mn benen voelendamnnnnnnnnnnnnnn! kheb mn 2 maatjes verslagen, en mn tijd van vorig jaar verbroken. En genoeg homo's dat naar me zwaaiden 'doet hij ook mee'
![]()
![]()
Na de run direct naar de mac geweest en nu aan de choclate cookiesHet is voorbij, ik mag weer ademhalen:)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zus en broertje deden ook nog mee
Daar zit idd wat in maar ja gevoeligheid voor een six pack en lekker lichaam ging altijd voor bij mequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:36 schreef Xiance het volgende:
ohh.. een man met kinderen straald iets gevoeligs uit..
ik vind ze doorgaans ook wel leuk :$
thnx, ik ben stiekem ook een beetje trots op mijzelfquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben trots op jeje hebt voor getraind dus verdiende winst
![]()
Roy is van mij, dus mag je Freek hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:49 schreef Vlarp het volgende:
Roy of Freek bij Joseph? Ik kan niet kiezen...
Ik wil ze allebei!
Ik heb hem al gezien, ze is weer als vanouds lekkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
thnx, ik ben stiekem ook een beetje trots op mijzelf![]()
Die Melissa deed ook mee aan Making the band en is uiteindelijk niet bij Danity Kane gekomen.. ik vind haar wel ok... maar de nieuwe Britney clip, heb je hem gezien? ik ben helemaal in shock hoe leuk het is, ze is nu helemaal terugal is britney nooit voor mij weggeweest
![]()
Voor vandaag dan, als cadeautje... morgen wil ik 'm weerquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Roy is van mij, dus mag je Freek hebben
Owjee, ownee, wat is er mee?quote:
ja jaja, mannquin is ook wel lekker, wordt misschien wel de volgende singlequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezien, ze is weer als vanouds lekkerik vind alleen jammer dat ze niet mannequin als eerste nummer had uitgebracht en de clip vind ik een beetje wat hebben van Toxic
Ik heb gisteren een hotelletje besteld voor next weekend. Ik ga met Ing en Juud, de komende zaterdag naar Pann! Ze zijn echt doodsbang dat ze versierd zullen worden, whahaquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:01 schreef samjustme het volgende:
Trouwens GirlO kom je naar Tilburg ik ga ook in december ook naar pann Den Haag en trouwens K is echt slank geworden hij vond zich te dik dus was flink bezig, echt slank gezicht heeft ie nu en zijn buikje is ook bijna verdwenen
Oké!quote:
Krijg ik hem dan weer overmorgen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor vandaag dan, als cadeautje... morgen wil ik 'm weer
Ik ook niet. dus verdien ik hem. Jij mag Freek hebben, aangezien ik niks met Freek hebquote:
Ik denk het ook niet. Het hele concept trekt me niet zo, in Nijmegen vind ik het niet zo geweldig. Hier heb ik hem nog niet gezien. Maar de Dommelstraat is leuker geworden dan hij vroeger was, maar nog steeds geen echt alternatief voor Stratums. Zo lang dat het geval is, zullen mensen m.i. altijd naar Stratums terug gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:04 schreef Ang3l het volgende:
Hey pjootje, jij kent eindhoven wel een beetje he? We hadden vrijdag een discussie over de nieuw geopende megagrote Drie Gezusters hier....... gaat dat werken in Eindhoven?
Wij waren van mening van niet. Ja het is groot en mooi en net de efteling (schijnt) maar mensen in Eindhoven zijn met Stratums Eind gewend te gaan kroeghoppen en dan is het stationsplein niet de plek. Ja, de Danssalon deed 't goed daar en ook de Rembrandt doet 't nu goed, maar dat zijn plaatsen waar je speciaal heengaat voor dat soort muziek, speciale feesten vaak ook. Zijn dus anders dan het gemiddelde op Stratum. De Drie Gezusters daarentegen is qua muziek en soort kroeg gewoon echt een kroeg, zoals er meer zijn op Stratum.
En dus denk ik dat het de eerste weken, misschien paar maanden, wel druk zal zijn... maar dat mensen toch weer terugvloeien naar Stratum.
Wat denk jij?
Ja maar.....!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ook niet. dus verdien ik hem. Jij mag Freek hebben, aangezien ik niks met Freek heb
Ik ook.....!quote:
Wie heeft het over sex?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:57 schreef Xiance het volgende:
over sex gesproken,
ik bven er morgfen weer!
Nou das mooi!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:57 schreef Xiance het volgende:
over sex gesproken,
ik bven er morgfen weer!
Je kunt het beter op een oude fiets leren natuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ook.....!
En hij heeft ze liever jong!
ik zou zeggen een instand succes als het gebouw ook aan stratum lag,quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey pjootje, jij kent eindhoven wel een beetje he? We hadden vrijdag een discussie over de nieuw geopende megagrote Drie Gezusters hier....... gaat dat werken in Eindhoven?
Wij waren van mening van niet. Ja het is groot en mooi en net de efteling (schijnt) maar mensen in Eindhoven zijn met Stratums Eind gewend te gaan kroeghoppen en dan is het stationsplein niet de plek. Ja, de Danssalon deed 't goed daar en ook de Rembrandt doet 't nu goed, maar dat zijn plaatsen waar je speciaal heengaat voor dat soort muziek, speciale feesten vaak ook. Zijn dus anders dan het gemiddelde op Stratum. De Drie Gezusters daarentegen is qua muziek en soort kroeg gewoon echt een kroeg, zoals er meer zijn op Stratum.
En dus denk ik dat het de eerste weken, misschien paar maanden, wel druk zal zijn... maar dat mensen toch weer terugvloeien naar Stratum.
Wat denk jij?
Wie ??? mij ???quote:
Ow... en?quote:
De dommelstraat is ook meer een restaurantstraat dan een uitgaansstraat met kroegen. Wel echt super gezellig daar, vooral in de zomer. Vroeger was de Dommelstraat echt een onguur straatje. Ik ging er vaak doorheen om naar de Hollywood te gaan (jaja, die bestond toen nog, nu de Liquid) en ons mam ging er vroeger ook wel eens stappen en die zei ook al dat de Dommelstraat een eng straatje was toen. ERG veranderd dus!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Het hele concept trekt me niet zo, in Nijmegen vind ik het niet zo geweldig. Hier heb ik hem nog niet gezien. Maar de Dommelstraat is leuker geworden dan hij vroeger was, maar nog steeds geen echt alternatief voor Stratums. Zo lang dat het geval is, zullen mensen m.i. altijd naar Stratums terug gaan.
Aan de andere kant, genoeg boeren die van buiten komen en in de stad gaan stappen. Die vinden het vast prachtig.
Ik was van plan hem eens de les te lezen omdat ik ;'t niet vond gaan. Maar dat is er niet van gekomen omdat het eigenlijk qua praten en kletsen heel vlot ging en goed voelde. Hij's nu net weer naar huis, was hier om kwart over 8 of zo, en we hebben aan 1 stuk door geouwehoerd en gelachen.quote:
en verwijt je nu jezelf dat je niet alles en volledig wat je dwars zit duidelijk hebt kunnen maken naar hem toe ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was van plan hem eens de les te lezen omdat ik ;'t niet vond gaan. Maar dat is er niet van gekomen omdat het eigenlijk qua praten en kletsen heel vlot ging en goed voelde. Hij's nu net weer naar huis, was hier om kwart over 8 of zo, en we hebben aan 1 stuk door geouwehoerd en gelachen.
Alleen dan bij 't weggaan.... ja... toen kwam het wel ff ter sprake. Hij zei "Ik vond 't echt leuk, echt. Was goed je weer te zien." en ik reageerde zoiets van "O ja? Goh ... ja...." en heb ik verteld dat dat de laatste tijd toch niet echt zo voelde. Maar dat wist ie al want dat had ik op MSN al tegen hem gezegd hoe ik er tegenaan keek. Heb hem dus net weer gezegd dat hij me heel erg onzeker maakt omdat ik geen hoogte van 'm krijg en hij zei dat dat nergens voor nodig was. Sowieso, als ie lacht incl die pret-oogjes dan kan ik al niet eens boos blijven want dan smelt ik
En nu weet ik 't niet. Hij zegt dus het ene, en we hebben weer ff gezoend, maar ... ja... ik weet 't niet. Ik bedoel. Ja het was super gezellig en zo, en tijdens gesprekken over m'n dagboeken liet ie bv doorschemeren dat ie die wel wilde lezen om me te leren kennen en dat ie dan meteen boek 6 wilde lezen om te zien of ie met me door kon gaan. Maar dan gaat het daarna van "Ja moeten we echt snel weer doen, maar weet niet wanneer. Heb m'n agenda niet bij me nu." en dan denk ik Ja hallo, gaan we zo afspraken plannen dan?Dat voelt dan weer niet echt alsof ie heel erg bij me wil zijn.
Kortom: krijg er nog steeds geen hoogte van! We zien wel.
[ afbeelding ]
Maar hij blijft leuk en mooi, da's 't irritante
Liefde en haat liggen dicht bij elkaar. Het kan vermoeiend zijn, maar het goedmaken is natuurlijk wel weer leuk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
waarom maak ik zoveel ruzie met de persoon van wie ik zo veel hou, hij is nu weg gelopen en ik weet niet waar ie is
dat kan toch niet de bedoeling zijn,quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
waarom maak ik zoveel ruzie met de persoon van wie ik zo veel hou, hij is nu weg gelopen en ik weet niet waar ie is
Neuh niet echt, want ik had het hem dus allemaal al gezegd op MSN.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en verwijt je nu jezelf dat je niet alles en volledig wat je dwars zit duidelijk hebt kunnen maken naar hem toe ?
Ik smelt inderdaad ja.....quote:Viel je jezelf tegen dat je toch meer als was in zijn handen was dan dat je dacht ?
Ja Nuno heeft nu meer belang met het opsporen van R dan hier verder te posten of onze reakties te lezenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef MisterO het volgende:
Wat een jongens dramas hier...
Nuno, ga op zoek naar je mannetje en praat met hem. Zeg dat je geen ruzie wil maken, maar dat het gewoon ontzettend moeilijk is om op een besluit te komen (ook al weet ik niet precies waar het over gaat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |