DE twijfelende ex ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Weeehehehe, mijn ex verspreekt zich net op MSN over z'n geaardheid
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
De vraag is vinden ze jou fuckable hehe
Wegens het ontbreken van bewijsmateriaal word je heus niet serieus genomen.quote:Ik lig goed in de markt, mag niet klagen.
het HIW probleem, volgens mij wil die ook eens een keer serieus genomen wordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wegens het ontbreken van bewijsmateriaal word je heus niet serieus genomen.
haha o.k. o.k. i hear ya. nou moet ik wel, he?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wegens het ontbreken van bewijsmateriaal word je heus niet serieus genomen.
Bijna iedereen heeft aanspraak meestal tenzij diegene uberlelijk isquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik lig goed in de markt, mag niet klagen.
Trouwens, ik heb meer invoer dan de Rotterdamse Havens.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het HIW probleem, volgens mij wil die ook eens een keer serieus genomen worden
Neuh, ik heb er maar niks over gezegdquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die zich naderhand direct moest corrigeren ?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft aanspraak meestal tenzij diegene uberlelijk is
Ben je zo bekend in de Rotterdamse gay scene danmaar ja iedereen die boven 20 en me aanspraak tijdens uitgaan werd afgezeken door me
wat netjes van je dat je hem z'n illusie laat behoudenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, ik heb er maar niks over gezegd
hondenmensen ben ik ookquote:
ik zet in op optie 1quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben misselijk
Zijn dat de zenuwen of de pizza in combi met de kater?
Ach ja, zo ben ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat netjes van je dat je hem z'n illusie laat behouden![]()
Ja heeft in NL je nog niemand aangeproken / herkend van werk ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ben niet bekend in de Rotterdamse Gay scene. Ken wel gays uit Rotterdam maar die ken ik van het buitenland etc. feestjes and stuff. Ik ben officieel nog niet eens uit de kast. Je zal dat wel raar vinden met wat ik voor werk and stuff doe. Maar in Nederland i keep a low profile. Ik weet het, it's a matter of time...
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:33 schreef Xiance het volgende:
ohh stappen was... nouja.. as always.. platte nichten en gladde balletjes..
Ik geloof er niks van dat jij dit zin hardop nog eens kan uitspreken zonder in de lach te schietenquote:
Al die jaren in de kast lijkt me lastig, tenzij het een comfortabele isquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ben niet bekend in de Rotterdamse Gay scene. Ken wel gays uit Rotterdam maar die ken ik van het buitenland etc. feestjes and stuff. Ik ben officieel nog niet eens uit de kast. Je zal dat wel raar vinden met wat ik voor werk and stuff doe. Maar in Nederland i keep a low profile. Ik weet het, it's a matter of time...
nogal logisch, aangezien ik thuis op de bank lag te slapenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:33 schreef Xiance het volgende:
ohh stappen was... nouja.. as always.. platte nichten en gladde balletjes..
Waar ben je geweest? Ben al lang niet meer in Ehv uitgeweest, heb er ondertussen wel weer zin in.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben misselijk
Zijn dat de zenuwen of de pizza in combi met de kater?
minder dan cupmaat Aquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen bij platte nichten?
Ja ga jij einde van de maand Friso doen ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ben al lang niet meer in Ehv uitgeweest, heb er ondertussen wel weer zin in.
Hij beweerde toch hetero te zijn?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Weeehehehe, mijn ex verspreekt zich net op MSN over z'n geaardheid
Ik doe niet aan Frisoquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ga jij einde van de maand Friso doen ?
Nee, nog niet. Heeeel af en toe met uitgaan van dat ze me ergens van kennen. Maar dat kunnen ze dan niet plaatsen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja heeft in NL je nog niemand aangeproken / herkend van werk ?
Hier in Nederland ben ik gewoon iemand anders. Alhoewel ik al wat ouder ben, is dit nog allemaal nieuw voor me. In het buitenland speel je toch een beetje iemand anders, want iedereen is daar zo. Is wel heel bevrijdend, maar als je dan weer hier bent moet je weer omschakelen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Al die jaren in de kast lijkt me lastig, tenzij het een comfortabele is
Mja. Ik ook eigenlijkquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:38 schreef Stroekie het volgende:
Ja ga jij einde van de maand Friso doen ?
quote:
of gewoon imageshack.us , plaatje uploaden en dan heb je een link.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha o.k. o.k. i hear ya. nou moet ik wel, he?
dat moet geupload worden in fotoboek ofzo? Tot nu toe ben ik alleen maar aan het reageren hier op FOK. (was gisteren tweede btw...and yes, i have a life![]()
Ik zal dan even moet uitvogelen hoe dat allemaal moet.
Het is geen fok feestjequote:Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb er wel zin in
[..]
Ik heb er wel zin in ja. IIg Pann Tilburg.
Eerst thuis feestje gehad en daarna de stad in, om 2u in de Pallaz beland.quote:
Nou dan moet je snel weer eens gaanquote:Ben al lang niet meer in Ehv uitgeweest, heb er ondertussen wel weer zin in.
Ik heb ze ook nog op vooraad ja. Maar klinkt als een typisch gezellig avondje Eindhoven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Nou dan moet je snel weer eens gaanDe grijze muntjes werken nog steeds hoor
En die zwarte ook
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog op vooraad ja. Maar klinkt als een typisch gezellig avondje Eindhoven.
Zo, dit is wel erg mooi hoor! Maar wie zingt het?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Heb het nr gevonden waarop Rein "doodging" ... Aww. Toen hebben Melanie en ik zo gehuild
Hope there's someone
Who'll take care of me
When I die, will I go
Hope there's someone
Who'll set my heart free
Nice to hold when I'm tired
There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head
Oh I'm scared of the middle place
Between light and nowhere
I don't want to be the one
Left in there, left in there
There's a man on the horizon
Wish that I'd go to bed
If I fall to his feet tonight
Will allow rest my head
So here's hoping I will not drown
Or paralyze in light
And godsend I don't want to go
To the seal's watershed
Hope there's someone
Who'll take care of me
When I die, Will I go
Hope there's someone
Who'll set my heart free
Nice to hold when I'm tired
Anthony And The Johnsonsquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zo, dit is wel erg mooi hoor! Maar wie zingt het?
Ik noem mijn vriendinnen altijd vriendinnetje of vriendinnetjes...quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:11 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, ik kan gewoon niet tegen verkleinwoorden.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het HIW probleem, volgens mij wil die ook eens een keer serieus genomen worden
Hey pjootje, jij kent eindhoven wel een beetje he? We hadden vrijdag een discussie over de nieuw geopende megagrote Drie Gezusters hier....... gaat dat werken in Eindhoven?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog op vooraad ja. Maar klinkt als een typisch gezellig avondje Eindhoven.
wat is het ginkelse?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ben er nu mee bezig, maar mijn tank is leeg dus het ginkelse moet wachten tot een volle tank
Een parkeerplaats aan de a12 van arnhem naar ede met heel veel stationwagons met kindersitjes erin...quote:
ARC Reguliersquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef Xiance het volgende:
relnicht, sex zoekende nichten..
en dan de balletjes in/voor de Arc, we hebben ons er kostelijk vermaakt
met kinderzitjes?! haha het moet niet gekker worden..quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een parkeerplaats aan de a12 van arnhem naar ede met heel veel stationwagons met kindersitjes erin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |