DE twijfelende ex ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Weeehehehe, mijn ex verspreekt zich net op MSN over z'n geaardheid
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
De vraag is vinden ze jou fuckable hehe
Wegens het ontbreken van bewijsmateriaal word je heus niet serieus genomen.quote:Ik lig goed in de markt, mag niet klagen.
het HIW probleem, volgens mij wil die ook eens een keer serieus genomen wordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wegens het ontbreken van bewijsmateriaal word je heus niet serieus genomen.
haha o.k. o.k. i hear ya. nou moet ik wel, he?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wegens het ontbreken van bewijsmateriaal word je heus niet serieus genomen.
Bijna iedereen heeft aanspraak meestal tenzij diegene uberlelijk isquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik lig goed in de markt, mag niet klagen.
Trouwens, ik heb meer invoer dan de Rotterdamse Havens.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het HIW probleem, volgens mij wil die ook eens een keer serieus genomen worden
Neuh, ik heb er maar niks over gezegdquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die zich naderhand direct moest corrigeren ?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft aanspraak meestal tenzij diegene uberlelijk is
Ben je zo bekend in de Rotterdamse gay scene danmaar ja iedereen die boven 20 en me aanspraak tijdens uitgaan werd afgezeken door me
wat netjes van je dat je hem z'n illusie laat behoudenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, ik heb er maar niks over gezegd
hondenmensen ben ik ookquote:
ik zet in op optie 1quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben misselijk
Zijn dat de zenuwen of de pizza in combi met de kater?
Ach ja, zo ben ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat netjes van je dat je hem z'n illusie laat behouden![]()
Ja heeft in NL je nog niemand aangeproken / herkend van werk ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ben niet bekend in de Rotterdamse Gay scene. Ken wel gays uit Rotterdam maar die ken ik van het buitenland etc. feestjes and stuff. Ik ben officieel nog niet eens uit de kast. Je zal dat wel raar vinden met wat ik voor werk and stuff doe. Maar in Nederland i keep a low profile. Ik weet het, it's a matter of time...
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:33 schreef Xiance het volgende:
ohh stappen was... nouja.. as always.. platte nichten en gladde balletjes..
Ik geloof er niks van dat jij dit zin hardop nog eens kan uitspreken zonder in de lach te schietenquote:
Al die jaren in de kast lijkt me lastig, tenzij het een comfortabele isquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ben niet bekend in de Rotterdamse Gay scene. Ken wel gays uit Rotterdam maar die ken ik van het buitenland etc. feestjes and stuff. Ik ben officieel nog niet eens uit de kast. Je zal dat wel raar vinden met wat ik voor werk and stuff doe. Maar in Nederland i keep a low profile. Ik weet het, it's a matter of time...
nogal logisch, aangezien ik thuis op de bank lag te slapenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:33 schreef Xiance het volgende:
ohh stappen was... nouja.. as always.. platte nichten en gladde balletjes..
Waar ben je geweest? Ben al lang niet meer in Ehv uitgeweest, heb er ondertussen wel weer zin in.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben misselijk
Zijn dat de zenuwen of de pizza in combi met de kater?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |