Hangt vanaf in welk context maar vaak gaat familie toch voorquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja het zou ook verboden moeten worden om te MOETEN kiezen tussen familie en BF
hulde hulde, wa lulde, HULDE.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:11 schreef MisterO het volgende:
Om dit topic wat vermakelijker te maken heb ik een toffe video in de aanbieding waarop te zien is hoe ik afgetakeld op de finish van mn hardloopwedstrijd vanmiddag aankwam![]()
spoel door tot het op getal op 0 is. Je ziet mij met mn grijze shirt en groene broek. Ik wil tegen het hek leunen, maar word door de organisatie weggestuurd
![]()
MisterO afgetakeld
[url][/url]
R zijn werkgebied is niet in de financiele wereld, maar hij is terug dus ciaoquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
London is tegenwoordig wel het hart van de financiele wereld
Daar mag nog wel gerookt worden?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
En Ang3l de vonk en alles moet nu wel overgeslagen zijn anders wordt het nooit wat, dus je weet het nu of niet
En voor de rest R moet even alleen gelaten worden, ik weet dat, hij zit nu ergens even een glas wijn te drinken, een sigaret en komt dan weer terug. Als ik nu ga dan wordt het alleen erger
Zon-de! weetje hoe leuk het is om daarvoor te trainen, je conditie op de bouwen en dan met als hoogtepunt de wedstrijd te rennen? Het geeft je echt een kickquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hulde hulde, wa lulde, HULDE.
De fractie van de PvdA Nuenen wilde als teambuilding met z'n 4en vandaag ook de marathon van Eindhoven lopen, ieder 1/4 maar dat is dan toch nog 10 km, eind Augustus stelden ze dat voor, dan had ik nog een paar weken om te trainen.
Ik ben er maar niet aan begonnen...
Nu jij niet te koppig blijven, of het er nog extra insmeren maar ook gewoon durven toegevenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R zijn werkgebied is niet in de financiele wereld, maar hij is terug dus ciao
BIATCHquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar mag nog wel gerookt worden?
Ik heb trouwens de blauwe speedo foto gezien... Mag ik zeggen dat ik je niet echt aantrekkelijk vind?
kom op nou, je kent me, denk je echt dat ik in 6 weken, dit lichaam zo ver kan krijgen om 10 km te hard lopen, mijn hart zo dat niet trekken vrees ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zon-de! weetje hoe leuk het is om daarvoor te trainen, je conditie op de bouwen en dan met als hoogtepunt de wedstrijd te rennen? Het geeft je echt een kick![]()
me=sleep, trusten
Het afgelopen jaar? Sebas & Rein. Verder kom ik niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt afgelopen jaar toch best wel wat jongens leuk gevondenmaar hopelijk wordt dit wel wat
Ze? Ricardo is een vrouwe/travo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh ja als ik niet wist waar ie was dan was ik al lang de straat op (ze heeft me gebeld)
Nee slimpie, de landladyquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ze? Ricardo is een vrouwe/travo?
Dat gespierde gozer met wie je een one night stand had, iemand van adelijk bloed volgens mij en na sebas vond je iemand anders toch ook leuk en gaat niet om aantallen maar om kwaliteitquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het afgelopen jaar? Sebas & Rein. Verder kom ik niet.
stop je eindelijk met jankenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:32 schreef hierissieweer het volgende:
Na het lezen van de perikelen van de afgelopen uren ben ik zo blij dat ik nooit een relatie zal krijgen!
Ik heb ook nooit beweerd over enige intelligentie te beschikken...quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee slimpie, de landlady
de mevrouw op wiens schouder R zijn hoofd te rusten had gelegd
je kunt het zo vaak zeggen als je wilt, maar daarmee wordt het nog niet waarquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:32 schreef hierissieweer het volgende:
Na het lezen van de perikelen van de afgelopen uren ben ik zo blij dat ik nooit een relatie zal krijgen!
Dat was ik al een hele tijd hoor!quote:
het draait niet om relatie in de zin van relatie maar om met wie je het hebt, bijna iedereen kan een relatie beginnenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je kunt het zo vaak zeggen als je wilt, maar daarmee wordt het nog niet waar
let dan ook eens op als ik je dingen probeer bij te brengenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd over enige intelligentie te beschikken...
Ik heb jarenlang op een faalangs-reducte -training gezeten.Daarnaast snap ik de principers achter de cognitieve gedrags therapie Dus dat gaat me echt wel lukken!quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je kunt het zo vaak zeggen als je wilt, maar daarmee wordt het nog niet waar
Als ik zie wat jij aantrekkelijk vind, dan is dit een compliment (en oh ja R is dan nog veel lellijker) hahahaquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar mag nog wel gerookt worden?
Ik heb trouwens de blauwe speedo foto gezien... Mag ik zeggen dat ik je niet echt aantrekkelijk vind?
Maar hou er in ieder geval over op zeg...quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat was ik al een hele tijd hoor!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als ik zie wat jij aantrekkelijk vind, dan is dit een compliment (en oh ja R is dan nog veel lellijker) hahaha
Nuno moet jij nu niet iets anders doen dan fokken ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als ik zie wat jij aantrekkelijk vind, dan is dit een compliment (en oh ja R is dan nog veel lellijker) hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |