Klinkt goed!quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:16 schreef Laureline het volgende:
Vanavond neemtons mee naar de Japanner
Dat dan weer niet...quote:hij heeft iets goed te maken
Ons? Jij en zijn maîtressequote:Op zondag 12 oktober 2008 16:16 schreef Laureline het volgende:
Die restaurantervaring met de rattenvleessteengrill + bediening klinkt echt verschrikkelijk!![]()
Vanavond neemtons mee naar de Japanner, hij heeft iets goed te maken
O das dan greys d'r fout,quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je bent bolletje vergeten![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ons? Jij en zijn maîtresse?
Huh?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:25 schreef conleche het volgende:
[..]
O das dan greys d'r fout,want ik had haar PM adressenlijst gecopieerd
![]()
Krijg jij een pmetje voor jezelf alleen
De mijne heeft het ook niet zo door, zeg maar...quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:40 schreef conleche het volgende:
De mijne is wat dat betreft ook blind. Die zit soms met z'n neus op mannen die flirten (want ik flirt natuurlijk nóóit) en dat heeft hij dan helemaal niet in de gaten. Misschien moet ik eens voor zijn ogen mijn tong iniemands mond douwen, kans bestaat dat hij dan wat merkt
Dan vertrtouwd hij je juist denk ik, ik flirt ook wel met vrouwen die in gezelschap zijn van hun vriend, echt maf is dat somsquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
De mijne heeft het ook niet zo door, zeg maar...![]()
ben echt superbenieuwd naar de foto's! dus wie PMed mij??quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:14 schreef Greys het volgende:
Overigens mogen de foto's wat mij betreft ook naar de Slank-dames per PM die er niet bij waren hoor.
Weet niet hoe de rest er over denkt?
jammer, maar Greys bedanktquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:57 schreef conleche het volgende:
Ik zag pas net dat zij moesten worden geblurred. Ik zal mijn foto's verder niet verzenden, sorry Kaasplank... en BeessieJen
Lianne en haar vriend? Ik loop weer achter op de roddels! Heeft ze die ontmoet op zo'n westland schuurfeest?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:21 schreef conleche het volgende:
Ha, ik had net nog een mini-meet met Liejannuh en haar vriend die ook op Fok zit!! Nu even bijlezen, ik moest zowaar wat werken! Foto's per PM verzonden, indien ik iemand ben vergeten: trek aan de bel!
Mannen bedoel je tochquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:53 schreef Merel het volgende:
Ik kan ook niet flirten, ik doe altijd per ongeluk onaardig tegen mensen die ik leuk vind
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lianne en haar vriend? Ik loop weer achter op de roddels! Heeft ze die ontmoet op zo'n westland schuurfeest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |