Teneerste jij bent niet dood niet levend dus zeg wat je wilt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef lynda het volgende:
Wel duidelijk dat ik begon met Trevland en ik nu de pijp uit ben..
Doe eens spammen wie er dood moet![]()
ben nog half levend
Aha zo snap ikke hem ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef timmmmm het volgende:
dat zei ik je toch net al:
Jij zei lijden ipv leiden, toen zei hara waarom moet dat zo pijnlijk?
Simpeler kan ik het niet uitleggen hoor, eierkoek
Jij bent verdacht en mag niets zeggenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Teneerste jij bent niet dood niet levend dus zeg wat je wilt?
gewoon namen die van mij dood mogen?
Het zit diep hèquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef timmmmm het volgende:
Spuitelf
We beginnen al snel weer met een nieuwe ronde.. Dan kun je meedoenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:28 schreef Agiath het volgende:
Je kan zeker niet inspringen in dit spel?
Klinkt leuk namelijk
Je neemt een spelletje wel erg serieus. Sad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef timmmmm het volgende:
neuh dat valt wel mee, ik vraag me eigelijk af of als ik zeg wat een stumpert jij bent, ik me dan met het spel bemoeinou, dat vraag ik morgen wel aan ladi
Als je het zo brengt dan maak je wel een aantal dingen duidelijk ja dus het is maar goed dat je het vraagt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef timmmmm het volgende:
neuh dat valt wel mee, ik vraag me eigelijk af of als ik zeg wat een stumpert jij bent, ik me dan met het spel bemoeinou, dat vraag ik morgen wel aan ladi
Klik. Lijkt me ook wel tof.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, die link van Sheep? met extra rollen, kunnen we er misschien één bij doen of iets vervangen? Dat is ook wel weer eens leuk
Dorpsgek is nog wel intressant, maar het is jammer dat het spel wint en vervolgens moet wachten tot de rest klaar is, wat is winnen dan nog waard?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind ook een paar rollen een beetje nutteloos. Als bodyguard of dorpsgek heb je eigenlijk niks speciaals. Kan daar niet iets aan toegevoegd worden ofzo ?
Dat dus.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ziener maakt het toch veel te makkelijk
Die rollen worden ook gebruikt bij spellen waar er geen hints zijn, dus makkelijker voor maffia.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ziener maakt het toch veel te makkelijk
Neuh hoor, kijk als je opeens roept, hey die kerel daar! die boswachter ik heb gezien dat, dat een maffia lid is, dan moeten ze je wel geloven natuurlijk. Je kan natuurlijk ook doen alsof je een ziener bent terwijl dat niet het geval is om om wat voor reden dan ook iemand om te leggen.quote:
Dan kost dat weer een extra dag of zo, of er is niet al te diep over nagedacht, niemand heeft er nu toch last van?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Ladidadida het volgende:
We overleggen bij een volgend spel wel even voor nieuwe rollen, laten we eerst dit spel even afmaken
We zijn met 7-en over en SG is er niet. Dus klopt wel zo'n beetje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat weinig stemmen... zoveel mensen zijn er toch niet dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |