abonnement Unibet Coolblue
pi_62319912


Welkom in het elfde deel van het topic van Grey's Anatomy voor de mensen die de Amerikaanse afleveringen volgen.

Seizoenen
Inmiddels zijn op ABC drie volledige seizoenen van GA uitgezonden, het vijfde is nu bezig.
Seizoen 1 bevat 9 afleveringen.
Seizoen 2 bevat 27 afleveringen.
Seizoen 3 bevat 25 afleveringen.
Seizoen 4 bevat 16 afleveringen.

Voorlopig uitzendschema seizoen 5 (Amerikaanse data!)
25-Sep-2008 Grey's Anatomy 05x01 Dream a Little Dream of Me (1)
25-Sep-2008 Grey's Anatomy 05x02 Dream a Little Dream of Me (2)
09-Oct-2008 Grey's Anatomy 05x03 Here Comes the Flood
16-Oct-2008 Grey's Anatomy 05x04 Brave New World
23-Oct-2008 Grey's Anatomy 05x05 There's No 'I' in Team
30-Oct-2008 Grey's Anatomy 05x06 Life During Wartime

Cast

[/img]http://images.tvrage.net/show_galleries/4/3741/994.jpg[/img]

Eric Dane - Mark Sloane
Sandra Oh - Cristina Yang
James Pickens Jr. - Richard Webber
Justin Chambers - Alex Karev
Ellen Pompeo - Meredith Grey
Chyler Leigh - Lexie Gray
T.R. Knight - George O'Malley

Sara Ramirez - Calliope 'Callie' Torres
Patrick Dempsey - Derek Shepherd
Katherine Heigl - Isobel 'Izzie' Stevens
Chandra Wilson - Miranda Bailey


Muziek
Alle muziek die in de aflevering gefeatured is, is op de Music Guide te vinden per aflevering.
De soundtrack van Seizoen 1 is ook te koop, onder andere op Amazon.com.
De soundtrack van Seizoen 2 is nu ook te koop, linkje.
De soundtrack van Seizoen 3 is nu ook te koop, linkje.

Links
ABC
Officiële site Grey's Anatomy
Grey's Anatomy Insider
Spoilerfix.com, bevat veel spoilers over niet alleen Grey's Anatomy
Greys-media.com, een site met promo's van eerdere en aankomende episodes en foto's van Grey's

Eerdere topics.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9
_____________________________________________________________________

Geen warezvragen in dit topic A.U.B!
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_62319920
Laatste post vorig topic.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 22:55 schreef Purky het volgende:

[..]

Wat jij zei Ik vind het ook nog leuk, ben misschien niet zo kieskeurig. Ik dacht ook van 'niet weer he' toen dat meisje vroeg of ze het af ging breken Maar gelukkig zit dat wel goed.
Ik vond Izzie wel erg sneu deze aflevering: "I have nobody", en stiekem vind Karev d'r wel leuk
Was wel schattig toen Lexie George ging voeren en die liggend ging eten, weet niet, vond het wel cute Hoop dat het snel uitkomt dat ze hem leuk vind, would be nice!
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_62319946
Ik begin Karev ook steeds leuker te vinden.
De mensen die me jeuken, jeuken me nog steeds.

Wel een prettige aflevering. Geen shockers. Ease into the rest to come.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_62321357
Ik meld me weer hier. Ik blijf hopen dat de serie minder zeikerig wordt. Trusten!
Spoilers!
pi_62322813
Karev was deze aflevering idd wel weer toffer. 'Hello' !.

Maar verder vond ik er niks speciaals aan eigenlijk. Met de Chief van het begin af duidelijk dat hij pas echt zou handelen als het zkh in elkaar zou storten.

Het was een gewone simpele aflevering.
Whatever I want.
pi_62323053
Volgende week hoop ik op een leukere aflevering, deze vond ik tegenvallen.

Next week: ,,I'm naked and waiting for you''
pi_62323386
Was inderdaad een simpele aflevering, keek lekker weg.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_62323788
Ik zit nog wel even af te wachten wat de spannende plotwending gaat worden
Op de een of andere manier is het nu wat "angstaanjagend rustig" dus hopelijk zit er wat aan te komen
pi_62324825
pi_62326088
Heb hem nog niet gekeken Straks of anders morgen maar
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:49:06 #11
88233 Steve
Still the best.
pi_62326257
George was wel grappig.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_62326737
En ik ben weer present .
pi_62327374
Matige aflevering, ik hoop dat volgende week het dak eraf gaat

Figuurlijk dan
Screw them.
We're going home.
pi_62329758
Was inderdaad middelmatig, van dat waterspectakel hadden ze wel wat meer kunnen maken denk ik.
pi_62330064
Booooring. Dat gedoe tussen die twee mongolen moet eens afgelopen zijn het verneukt de hele serie. Romantisch gedoe, relatiegedoe wat is daar nu spannend aan? Ik wil drama, schokkende dingen en geen romatische kutrelaties die aan en uitgaan.
pi_62330330
Vandaag pas gekeken..

Izzie en Alex
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:53:12 #17
160346 Mavro
Black & Red
pi_62340176
Ik moet eerlijk zeggen: de eerste drie afleveringen van het seizoen kunnen me moeilijk boeien. Zijn er andere schrijvers of zijn ze de geest een beetje kwijt?
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_62340785
tvp
pi_62342631
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 16:50 schreef Koningin het volgende:
Was inderdaad middelmatig, van dat waterspectakel hadden ze wel wat meer kunnen maken denk ik.
Poop water .
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_62355185
tvp
Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:37:57 #21
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62385093
ik krijg ze nu binnen joepie! snel kijken
pi_62387273
Ah een USA topic van Greys Anatomy.......

Ik vond GA niet veel meer aan, maar hopelijk is het de komende tijd wel weer leuker...
Het hele Hahn - Callie gebeuren vind ik echt helemaal niks.. Ik hoop nog steeds op Callie en McSteamy.
Maar goed, ben benieuwd naar de komende afleveringen...
I'm Fucking Brilliant!
pi_62431842
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:01 schreef Akelalala het volgende:
Ah een USA topic van Greys Anatomy.......

Ik vond GA niet veel meer aan, maar hopelijk is het de komende tijd wel weer leuker...
Het hele Hahn - Callie gebeuren vind ik echt helemaal niks.. Ik hoop nog steeds op Callie en McSteamy.
Maar goed, ben benieuwd naar de komende afleveringen...
Hahn en Callie doen ze al drie afleveringen helemaal niets mee.....vorig seizoen sloten ze heel spectaculair af en nu zitten ze wat verlegen tegen elkaar aan te praten.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:25:02 #25
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62444874
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 06:31 schreef on_air het volgende:

[..]

Poop water .
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62451183
Goed, slapeloze nacht achter de rug, dus heb GA maar vast gekeken. Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen nog steeds zouden vinden dat er niets aan is. Ik vond het echt een geweldige afleering als vanouds .

Hahn en Callie zijn leuk, de reactie van Bailey was nog leuker . George blijft echt een schat, met dat jochie. Ben benieuwd wanneer Lexie knapt en het 'm vertelt.

De derm-afdeling . Geweldig, zo'n parallel universum, Christina's reactie, hoe George ze eruit trekt en de uiteindelijke conclusie . Derek en Meredith gaat ook steeds beter, al heb ik het idee dat vooral aan Dereks problemen gewerkt wordt. Mer is whole and happy, nu Derek nog minder pushy.
Oh, en maar goed dat Alex zich enigzins verontschuldigd heeft, want dat gedrag werd inderdaad oud.

Superaflevering .
pi_62451693
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hahn en Callie doen ze al drie afleveringen helemaal niets mee.....vorig seizoen sloten ze heel spectaculair af en nu zitten ze wat verlegen tegen elkaar aan te praten.
Ze doen er inderdaad weinig mee de afgelopen afleveringen, maar ik zie het nog wel verder ontwikkelen. Al die kleine dingetjes zijn nu basis voor wat er nog komen gaat volgens mij.... En eerlijk gezegd moet er een heleboel gaan gebeuren wil ik dat een leuk relatie gaan vinden...
I'm Fucking Brilliant!
pi_62451910
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 07:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, slapeloze nacht achter de rug, dus heb GA maar vast gekeken. Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen nog steeds zouden vinden dat er niets aan is. Ik vond het echt een geweldige afleering als vanouds .

Hahn en Callie zijn leuk, de reactie van Bailey was nog leuker . George blijft echt een schat, met dat jochie. Ben benieuwd wanneer Lexie knapt en het 'm vertelt.

De derm-afdeling . Geweldig, zo'n parallel universum, Christina's reactie, hoe George ze eruit trekt en de uiteindelijke conclusie . Derek en Meredith gaat ook steeds beter, al heb ik het idee dat vooral aan Dereks problemen gewerkt wordt. Mer is whole and happy, nu Derek nog minder pushy.
Oh, en maar goed dat Alex zich enigzins verontschuldigd heeft, want dat gedrag werd inderdaad oud.

Superaflevering .
Waar slapeloze nachten al niet goed voor zijn! Ben hem nu aan het neerhalen
pi_62454210
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 08:48 schreef Irrem het volgende:
Waar slapeloze nachten al niet goed voor zijn! Ben hem nu aan het neerhalen
Idem Ben errug benieuwd

/Edit:
Gekeken en ik herkende idd. weer wat van die "oude" sfeer Derm was tof trouwens

[ Bericht 15% gewijzigd door Locusta op 17-10-2008 11:18:17 ]
pi_62454482
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 07:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, slapeloze nacht achter de rug, dus heb GA maar vast gekeken. Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen nog steeds zouden vinden dat er niets aan is. Ik vond het echt een geweldige afleering als vanouds .

Hahn en Callie zijn leuk, de reactie van Bailey was nog leuker . George blijft echt een schat, met dat jochie. Ben benieuwd wanneer Lexie knapt en het 'm vertelt.

De derm-afdeling . Geweldig, zo'n parallel universum, Christina's reactie, hoe George ze eruit trekt en de uiteindelijke conclusie . Derek en Meredith gaat ook steeds beter, al heb ik het idee dat vooral aan Dereks problemen gewerkt wordt. Mer is whole and happy, nu Derek nog minder pushy.
Oh, en maar goed dat Alex zich enigzins verontschuldigd heeft, want dat gedrag werd inderdaad oud.

Superaflevering .
Ohh als ik dat zo lees kan ik niet wachten!
Ik moet wel want ik heb hem nog niet.
Eens even mn downloadertje aanslingeren
Screw them.
We're going home.
pi_62455213
Moet ook nog tot vanavond wachten, kan m nog niet eens aanzetten aangezien ik nog "aan het werk" ben. Beetje jammer wel.......
I'm Fucking Brilliant!
pi_62456942
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:31 schreef Locusta het volgende:

[..]

Idem Ben errug benieuwd

/Edit:
Gekeken en ik herkende idd. weer wat van die "oude" sfeer Derm was tof trouwens
Wat zijn jullie tch snel! Bij mij pas op 54 %.

Ik hoop elke keer op een aflevering met die "oude" sfeer
pi_62457783
Ik heb m vanmorgen al gedownload, vanavond lekker aso bord op schoot op de bank en GA kijken
pi_62457850
Hij is al binnen maar ik moet zo weg. Allerslechtste geval kan ik hem pas zondagavond zien .
pi_62460000
Hij was leuk!!!!!!!! Inderdaad die oude sfeer weer terug!

George was zooo lief, en dat ventje erbij, haha!

Derm, echt prachtig, en zoals ze erbij zitten!!

Ja, goede aflevering!
Tralalalaaa
pi_62462780
Derm scene was echt heerlijk.
Dat ventje bij die man van wie het gezicht er half af lag.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:20:54 #37
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62464824
Ja idd goede aflevering
pi_62465231
Inderdaad mooie aflevering

Bailey's gezicht toen Callie het vertelde

En George hoe die iedereen bij Derm weghaalde
pi_62465238
Heerlijke aflevering!

-knip- Wat Yashaaaa zegt

[ Bericht 35% gewijzigd door Irrem op 17-10-2008 17:50:05 ]
pi_62471025
Ik was het topic kwiiiijt. Ik ga ff verder kijken .
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:19:10 #41
144213 Adidah
Het was wraak
pi_62480247
Ik vind de ontwikkeling van het nieuwe seizoen wel interessant.
pi_62481581
Wat een fijne aflevering! Dit had zo rechtstreeks uit (mid) seizoen 2 kunnen komen, en laat dat nou net mijn lievelingsseizoen zijn.. Maar even serieus, ik vind echt dat ze weer goed op dreef zijn daar bij Shonda, houden zo zou ik zeggen!

Ik hoor trouwens heel veel mensen zeuren over Callie & Hahn's ongemakkelijke momenten, ben ik dan echt de enige die dat juist schattig/interessant vind? Schattig omdat het overduidelijk nog het prille begin van een (mogelijke) liefde is, en interessant omdat het tot nu toe lijkt dat Hahn veel meer voor Callie voelt dan andersom, dus ik wil wel zien hoe dat afloopt...

Kom maar op met de rest v/h seizoen!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:45:27 #43
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62481639
ik deel je mening over hahn/callie ik ben erg benieuwd!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:01:49 #44
88233 Steve
Still the best.
pi_62483002
Bailey toen ze hoorde van Callie en Hahn.
Derm. Yang bij Derm.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_62483529
Zaten leuke momenten in, aardige aflevering. Back on track .
Amen.
pi_62483797
Good ol' Grey's is back! Eindelijk weer eens een leuke aflevering! Hopelijk houden zakken ze niet weer terug af.

Bailey!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_62496384
Haaaa hij was weer heerlijk!

Vooral dat met dat jochie in de OR
Die ogen!

Ik vond 'm echt weer genieten, idd beetje als toen.
Screw them.
We're going home.
pi_62496428
"You lost, O'Malley?"
pi_62496533
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
"You lost, O'Malley?"
Ja, geweldig!
Screw them.
We're going home.
pi_62500168
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:48 schreef CarOnline het volgende:
Haaaa hij was weer heerlijk!

Vooral dat met dat jochie in de OR
Die ogen!

Ik vond 'm echt weer genieten, idd beetje als toen.
Dat die vent helemaal geripped daar lag met die ogen en dat jongetje en O'Malley
Te prachtige scene idd.
pi_62502232
Echt weer een leuke ep inderdaad. Ik kreeg eindelijk weer eens een gelukkig gevoel van deze serie.

Ik vind Callie en Hahn ook leuk, ik vind t juist wel passend dat ze niet gelijk superhard van stapel lopen, stuk realistischer op deze manier.
Spoilers!
pi_62506727
Leuke aflevering, hier werd eindelijk weer eens duidelijke waarom ik altijd een zwak voor George heb gehad. Dat hele gedoe met Izzie deed zijn karakter geen goed...

En hoe je ook kan merken dat het echt een ontluikende liefde is, met de daarbij komende ongemakkelijkheden, ik vind het hele Callie - Hahn verhaal helemaal niks. Ik hoop echt dat Callie het helemaal niks blijkt te vinden en er snel achter komt dat ze toch meer met mannen heeft en eindelijke eens werk van McSteamy gaat maken
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:25:44 #53
101884 PeRi
Allons-y!
pi_62511756
Die kop van Miranda toen Callie vertelde van haar date, ge-wéldig en nog eens toen Hahn verliefd naar Callie in de lift staarde ! '..If you don't like the "local cuisine"..' !!!!!!

Christina en de dermatologists , 'a living freakshow' !!

George . Hij wordt/is een goeie arts. Hij denkt ook altijd aan alles. Blij dat ie uit zn crisis is.

Derek .
Whatever I want.
pi_62511908
En dat Callie vervolgens dezelfde metaforen gebruikt . 'We need an ambassy.'
pi_62515547
Muhahahhah die uitleg van Bailey! Prachtig!
Ik dacht echt dat ze gewoon al aan het daten waren en dat het gewoon niet getoond werd. Vond het al zo stom. In één van de vorige afleveringen was Hahn soort van niet blij omdat Callie met Mc. STeamy "about us" had gepraat. Daarom dacht ik dat er al van alles was gebeurd, maar dat we het moesten doen met suggestieve gesprekjes en gehint naar hun "relatie". Erg leuk dat het zo ontwikkelt!

Ik snapte niet zo goed wat er deze ep speelde tussen Izzie en Derek? Ik was aan het multitasken, maar hoorde hem steeds heel bitchy tegen haar praten. Waarom hebben die twee ruzie?

En nog steeds mogen ze van my Meredith er uit gooien.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_62515612
Nou ja, Izzie stond aan het begin van de aflevering te wauwelen tegen Derek over waarom Alex niet met d'r praatte. Toen dat getouwtrek tussen Izzie en Alex om die patiënt begon, liep Derek te schreeuwen dat ze het persoonlijke gezeik thuis moesten laten. Waarom hij zo extreem hard tegen Izzie was, snap ik ook niet echt. Aan het eind van de aflevering zei hij dat hij ze het programma uit zou laten kicken als ze het nog 's zouden doen, dat vond ik dan wel weer begrijpelijk.
  maandag 20 oktober 2008 @ 07:19:36 #57
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62520420
dat komt gewoon door die reactie van chief, dan gaan de mensen in de hierarchische laag eronder altijd hard doorvoeren naar de hierarchische laag onder hen,terwijl ze geen hand in eigen boezem steken. Ik zie dat bij ons op de ok ook, exact dezelfde reacties
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:11:53 #58
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_62538916
Leuke aflevering deze keer!
Die blik van Bailey tot 2 keer toe.
pi_62540958
Ik snap niet dat ze zo'n addison een spin off geven en bailey niet...

Wat ik me ook afvraag, hoe is het eigenlijk met de prive van Bailey? Er was toen gezeur met dr man (verschrikkelijke huillie vond ik dat) en ik weet eigenlijk niet meer hoe dat toen is afgelopen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:16:47 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62541026
Wanneer begint het eigenlijk weer? De nieuwe ep's he?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62541050
Van GA? Die zijn best al weer begonnen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:19:30 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62541119


Fucking serieus?

*morgen heel seizoen 5 tot nu toe gaat downloaden.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62542610
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat ze zo'n addison een spin off geven en bailey niet...

Wat ik me ook afvraag, hoe is het eigenlijk met de prive van Bailey? Er was toen gezeur met dr man (verschrikkelijke huillie vond ik dat) en ik weet eigenlijk niet meer hoe dat toen is afgelopen.
Ze heeft toen de kliniek aan Izzie gegeven, deed de lichten uit, pakte Tuck, de baby, op en zei 'let's go home, let's go to daddy'. Ze heeft dus waarschijnlijk met Tucker afgesproken dat ze een deel van haar taken zou laten vallen, zodat we wat meer thuis zal kunnen zijn. Ze was dan ook zowel de kliniek aan het leiden, als chief resident, en deed daarnaast ook nog zo'n beetje alle algemene chirurgie-operaties .
pi_62544834
Heb eindelijk weer eens kunnen lachen. Top aflevering
Nu deze lijn volgen en het sieozen blijft tof . Geen Meredeith Derek geneuzel/gezeik/geouwehoer etc.
Als die gewoon weinig voorkomen in de serie is het echt veel beter .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:48:13 #65
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_62546723
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:44 schreef AssyriskaFF het volgende:
Geen Meredeith Derek geneuzel/gezeik/geouwehoer etc.
Nou... het was er wel, maar in minder prominente mate.
En dat is maar goed ook, want om nou iedere aflevering alleen maar om het Meredith Derek geneuzel te laten draaien.

Zelfs als kijker wordt het vermoeiend.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:08:11 #66
163650 Greys
pi_62567027
Vandaag seizoen 5 t/m nu toe gekeken! Ik ben weer bij!

En Bailey zei weer vajayjay
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:09:04 #67
163650 Greys
pi_62567066
Ben nu trouwens Made of Honor aan het binnenhalen, met McDreamy. Ben benieuwd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62567261
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Ben nu trouwens Made of Honor aan het binnenhalen, met McDreamy. Ben benieuwd!
Echt een mierzoete zeikfilm. Maar toch best leuk
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:31:56 #69
163650 Greys
pi_62567884
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Echt een mierzoete zeikfilm. Maar toch best leuk
Ah fijn, morgenavond ben ik alleen thuis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62567987
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah fijn, morgenavond ben ik alleen thuis
Jammies en een roseetje
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:44:39 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62568376
Ik vind het mer/der gezeik nog steeds aanwezig. En eerlijk gezegd begint het me toch wel te irriteren

Ik vind Christina briljant! En ik ben benieuwd wat er van Hong en Kayleigh komt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:47:24 #72
163650 Greys
pi_62568486
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:44 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het mer/der gezeik nog steeds aanwezig. En eerlijk gezegd begint het me toch wel te irriteren

Ik vind Christina briljant! En ik ben benieuwd wat er van Hong en Kayleigh komt
Hahn en Callie, doos
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62571012
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:44 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het mer/der gezeik nog steeds aanwezig. En eerlijk gezegd begint het me toch wel te irriteren

Ik vind Christina briljant! En ik ben benieuwd wat er van Hong en Kayleigh komt
Wie?!
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahn en Callie, doos
Oh . Ik dacht even dat het twee interns waren waarvan ik de namen niet wist oid .
pi_62573596
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wie?!
[..]

Oh . Ik dacht even dat het twee interns waren waarvan ik de namen niet wist oid .
Ik dacht ook even dat ik iets gemist had.

Vind Hahn nou niet echt leuk En over Mer/Der, ik vind dat ze toch wel heel erg wienig scenes hebben. Je ziet het begin, waar er altijd wel iets aan de hand is (gezeik) en aan het eind zie dat ze elkaar weer helemaal zien zitten. Er mag van mij wel een scene tussen hoor
pi_62573789
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 08:57 schreef Irrem het volgende:

[..]

Ik dacht ook even dat ik iets gemist had.

Vind Hahn nou niet echt leuk En over Mer/Der, ik vind dat ze toch wel heel erg wienig scenes hebben. Je ziet het begin, waar er altijd wel iets aan de hand is (gezeik) en aan het eind zie dat ze elkaar weer helemaal zien zitten. Er mag van mij wel een scene tussen hoor
Ja van mij ook. Over een week of wat. Ik vind het nog wel prettig zo.

Dat ze met zn allen bij Derm zaten vond ik echt weer iets van toen, dat ze met z'n allen op de beddengang zaten te eten of bij die man in coma
Zulke dingen heb ik liever.
Screw them.
We're going home.
pi_62574909
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:09 schreef CarOnline het volgende:

[..]

dat ze met z'n allen op de beddengang zaten te eten of bij die man in coma
Really Old Guy

Dat Mer/Der gedoe... tja, het zou leuker zijn als het gewoon zonder gezeur gaat, maar tis wel realistisch dat ze er niet in 1 keer vanaf is (die verlatingsissues).
Tralalalaaa
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 oktober 2008 @ 10:49:33 #77
163650 Greys
pi_62576174
Ik kan het vorige topic niet vinden, er staat geen linkje in de OP onderaan (of kijk ik er nou overheen? )
Even teruglezen wat jullie vinden van McArmy!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62576741
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:49 schreef Greys het volgende:
Ik kan het vorige topic niet vinden, er staat geen linkje in de OP onderaan (of kijk ik er nou overheen? )
Even teruglezen wat jullie vinden van McArmy!
Ik vind 'm leuk!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 oktober 2008 @ 11:24:35 #79
163650 Greys
pi_62577085
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind 'm leuk!
Ik ook! Ik vind hem niet móói, maar wel freakin' hot!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62577181
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook! Ik vind hem niet móói, maar wel freakin' hot!
Inderdaad, één brok mannelijkheid
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:53:50 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62577944
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahn en Callie, doos
ja, dat bedoel ik
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62578683
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:49 schreef Greys het volgende:
Ik kan het vorige topic niet vinden, er staat geen linkje in de OP onderaan (of kijk ik er nou overheen? )
Even teruglezen wat jullie vinden van McArmy!
Vreselijk!!
Ik hoop niet dat ie vaker in beeld komt
Screw them.
We're going home.
pi_62579154
McArmy is een held.

Shepherd mag een pijnlijke dood sterven en dan die dude in z'n plaats .
Amen.
pi_62579183
Promo voor volgende aflevering:



En voor de liefhebbers van McArmy:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 30% gewijzigd door Niconigger op 22-10-2008 12:47:25 ]
pi_62579520
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:32 schreef Jivis het volgende:
McArmy is een held.

Shepherd mag een pijnlijke dood sterven en dan die dude in z'n plaats .
Neeee

Niet om Sheperd maar die dude.
Ik vind het echt 3x niks.
Screw them.
We're going home.
pi_62579646
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:49 schreef Greys het volgende:

Even teruglezen wat jullie vinden van McArmy!
Geen mij maar gewoon McSteamy en McDreamy
pi_62579689
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:52 schreef Irrem het volgende:

[..]

Geen mij maar gewoon McSteamy en McDreamy
Mij ook hoor
pi_62579792
McArmy.
pi_62580129
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62580228
Nice sneak peaks Irrem
pi_62580615
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:12 schreef Niconigger het volgende:
Nice sneak peaks Irrem
Lexie
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:32:45 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62580807
army dude
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62580862
Ga maar Rome kijken dan vind je hem wel cool .
Amen.
pi_62581574
McArmy is niet geweldig knap ofzo, maar vind hem wel stoer, ben benieuwd hoe dat gaat lopen met Christina.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 oktober 2008 @ 16:07:56 #97
163650 Greys
pi_62585330
Oh lekker, vanavond ga ik de sneakjes thuis kijken

En even over McArmy nog... op het moment dat hij zich omdraaide en Christina vol op de bek pakte dacht ik dat ik bezweek! En ik vind hem niet eens mooi! Maar zó lekker ruig, bijna holbewoner-achtig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62585395
Callie en Mark samen erg leuk!

Callie en Hahn samen vind ik maar niks. Callie loopt sinds het begin al te zeuren tegen iedereen (nou ja, Bailey en Mark) over wat ze nou moet doen en wat ze al heb gedaan. Maak gewoon een keer een keus! Daar komt dan ook nog bij dat ik Hahn echt een trut vind
pi_62586241
Ik vind Callie en Mark ook leuker samen
pi_62586536
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:07 schreef Greys het volgende:
Oh lekker, vanavond ga ik de sneakjes thuis kijken

En even over McArmy nog... op het moment dat hij zich omdraaide en Christina vol op de bek pakte dacht ik dat ik bezweek! En ik vind hem niet eens mooi! Maar zó lekker ruig, bijna holbewoner-achtig
Dat had ik ook en ik val niet eens op mannen .
Amen.
pi_62588336
Ghihih niet om het een of ander Irrem, maar je zou alleen maar mannen gehad hebben in het verleden en dan ineens de hots voor een vrouw hebben.

Ik kan me dan wel voorstellen dat je geen idee hebt waar te beginnen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_62588528
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihih niet om het een of ander Irrem, maar je zou alleen maar mannen gehad hebben in het verleden en dan ineens de hots voor een vrouw hebben.

Ik kan me dan wel voorstellen dat je geen idee hebt waar te beginnen!
Dat kan wel zijn. Maar ik vind het niet geloofwaardig gespeeld en dus stom.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 oktober 2008 @ 18:20:36 #103
163650 Greys
pi_62589052
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:46 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat had ik ook en ik val niet eens op mannen .
!
Stoer dat je dat toch toe durft te geven dan trouwens!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62589413
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihih niet om het een of ander Irrem, maar je zou alleen maar mannen gehad hebben in het verleden en dan ineens de hots voor een vrouw hebben.

Ik kan me dan wel voorstellen dat je geen idee hebt waar te beginnen!
Helemaal gelijk maar dan begin je toch niet met sex Vooral niet als je diezelfde avond nog heb gezegd dat je zo je twijfels heb.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 oktober 2008 @ 18:43:01 #105
163650 Greys
pi_62589557
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:36 schreef Irrem het volgende:

[..]

Helemaal gelijk maar dan begin je toch niet met sex Vooral niet als je diezelfde avond nog heb gezegd dat je zo je twijfels heb.
Ik kan me wel voorstellen dat ze er zenuwachtig voor was, dat ze bang was dat Hahn het wel zou willen. Omdat die een opmerking maakte (als grapje) toen ze vroeg of ze op een date wilde. Toen zei ze iets over dinner, candelight en dat ze daarna ging proberen haar uit de kleren te krijgen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62590241
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat ze er zenuwachtig voor was, dat ze bang was dat Hahn het wel zou willen. Omdat die een opmerking maakte (als grapje) toen ze vroeg of ze op een date wilde. Toen zei ze iets over dinner, candelight en dat ze daarna ging proberen haar uit de kleren te krijgen
Ok daar heb je een punt. Het zal mijn favoriete verhaallijn niet zijn, maar ik geef ze een kans.
pi_62603844
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:08 schreef Greys het volgende:
Vandaag seizoen 5 t/m nu toe gekeken! Ik ben weer bij!

En Bailey zei weer vajayjay
Vajayjay, Briljant.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_62604247
Heb die van vrijdag nog steeds niet gezien !
Maar dan wordt het gewoon 2 afleveringen achter elkaar voor mij
pi_62633034
Ben hem weer aan het neerhalen
pi_62633047
Ik ga straks thuis ook gelijk mijn pc aanzetten
pi_62633790
Nog 11 minuten!

En dan geen tijd op te kijken
Screw them.
We're going home.
pi_62634876
Moet nog wachten tot ik klaar ben met werken... duurt nog tot 1 u, dan om half 3 thuis en dan meteen neerhalen Ben benieuwd!
Tralalalaaa
pi_62635521
Vandaag lekker vrij dus meteen maar aangezet; nog 2 uur en 2 minuten!

Hij is al binnen! *kijken gaat*

[ Bericht 13% gewijzigd door LeNeHe op 24-10-2008 11:34:17 ]
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_62641593
Ik heb hem net gezien en ik vond hem wel leuk.
Die opmerking van Mark over de foto van Derek: 'did they airbrushed this picture because that man doesn't have a damn pore
pi_62641656
Ik vond 'm leuk, maar enigszins voorspelbaar.

Die opmerking hierboven was idd geniaal!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62646788
Jeeej eindelijk weer een leuke aflevering
Noot noot.
pi_62647533
Ik vond wat Sloan daarna zei ook grappig !

Girl on girl. It's hot. Two girls getting nasty and loving it? That's hot.
One girl talking about how much it sucked? Depressing and wrong.

!

Leuke ep weer dus
pi_62649856
Weer een fijne aflevering

Bailey over haar interns

"You (alex) are lazy, you (Izzie) whiny, butterfingers (meredith) over there downright depressing and you, Yang, you just annoy."

en daarna dat gezicht na de reactie van de chief
pi_62650591
En McArmy aan het einde bij Joe's, over dat hij de dag erna moest werken
pi_62650780
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond wat Sloan daarna zei ook grappig !

Girl on girl. It's hot. Two girls getting nasty and loving it? That's hot.
One girl talking about how much it sucked? Depressing and wrong.

!

Leuke ep weer dus
Er zaten idd. weer heerlijke oneliners tussen En Go Lexopedia! Eindelijk George eens de waarheid zeggen
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 19:38 schreef Niconigger het volgende:
En McArmy aan het einde bij Joe's, over dat hij de dag erna moest werken
Daar hoopte ik al op McArmy Kevin McKidd
pi_62650935
Leuke aflevering!!! Goed dat Lexie eindelijk George even tot de 'orde' roept. Vond het al zo zielig in de vorige episode, ze zouden samen wat gaan drinken als hij was geslaagd, maar hij ging snel bij zn andere maatjes zitten. Dat vond ik echt sneu.

En Meredith met haar glowy kidney
Tralalalaaa
pi_62655274
Ooooooh mijn god!! Natuuuuuuuurlijk laat die zeikkut die nier vallen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_62655354
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooooh mijn god!! Natuuuuuuuurlijk laat die zeikkut die nier vallen!
.
pi_62655501
En die chief "blablabla forgive yourself"

SERIOUSLY!!!???
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_62655742
Jammer dat we de sloan method niet te zien kregen en dat we de pijnlijke sex van Hahn en Callie ook moesten missen. De goede sex zullen we ook wel niet krijgen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:41:07 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62656896
briljante aflevering. Ik ben wel benieuwd of mcarmy nou christina gaat wippen.

Alleen Izzy en Alex dat zie ik dus zo weer fout gaan he.

En ik vind derek echt een lul worden Met z'n "you're such a baby" En haar dan vervolgens afkopen met die kidney.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62660928
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooooh mijn god!! Natuuuuuuuurlijk laat die zeikkut die nier vallen!
pi_62662034
Leuke aflevering weer, de leuke one-liners zijn al genoemd hierboven en ik vond de kidney in a jar wel grappig.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_62663516
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:41 schreef Qwea het volgende:

En ik vind derek echt een lul worden Met z'n "you're such a baby" En haar dan vervolgens afkopen met die kidney.
Idd, arrogante zak is het aan het worden
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:34:48 #130
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62663775
*zucht* ja dat was weer een ouderwetse aflevering
drop your pants!
pi_62663866
that you didn't publish a clinical trial doesn't mean that you're not a genius
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:54:18 #132
88233 Steve
Still the best.
pi_62664113
Saaie aflevering. Paar leuke oneliners, maar daar is alles ook wel mee gezegd.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_62664958
Zeikkut
Noot noot.
pi_62671217
Lexipedia.
McArmy.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_62682857


Gisteravond zat ik Made of Honor te kijken en daarin zit dus McDreamy maar ook McArmy. En ze gaan beide voor hetzelfde meisje McArmy ziet er beter uit in Greys, wat fitter enzo. In de trailer zie je 'm op 1:20.
pi_62685106
Leuke aflevering!

Vond Shepherd alleen heel erg out-of-character. Eerst was het zo'n vriendelijke en bescheiden man, nu lijkt het wel of ze van hem een soort tweede Burke willen maken. Beetje weird.
Amen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:40:38 #137
148174 Kantar
TV junkie.
pi_62685294
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:31 schreef Jivis het volgende:
Vond Shepherd alleen heel erg out-of-character. Eerst was het zo'n vriendelijke en bescheiden man, nu lijkt het wel of ze van hem een soort tweede Burke willen maken. Beetje weird.
Inderdaad, hij gedroeg zich wel opeens heel opvallend arrogant (vooral tegenover Meredith). Beetje jammer..

Maar voor de rest weer een erg fijne aflevering. Ik ben zo blij dat dit seizoen tot nu toe echt weer back to basics lijkt te gaan, echt weer dat oude Grey's van s1 en s2.
pi_62685578
Alex en Izzie
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_62746389
Ik moet nog steeds kijken.....vanavond maar eens gaan doen!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:44:49 #140
186634 koetjiekoetjie
meisje met krullen
pi_62751776
Was weer een ouderwets leuke aflevering!

De domino operatie En dat vader en zoon verhaal, ooooooooh ik heb zitten huilen voor mijn pc'tje
De oneliners waren wederom geweldig. En Sloan die het Callie wel even gaat "leren," haha, great. En nuy Lexie eindelijk doorheeft dat George een sukkel is, gaat ze nu dan een relatie beginnen met Sloan? Die twee zijn verbaal wel aan elkaar gewaagd, en Sloan vindt haar al lang leuk, dus zou het? zou het? zou het?

En eindelijk: McArmy back! JEEJ!
Anything worth doing is worth doing slowly - Mae West
pi_62753177
Zo, ik ben weer bij (paar afl. achter elkaar gekeken) en vond het steeds leuker worden.
Ik ben vóór Alex en Izzy!
pi_62758613
http://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rule

Moest even opzoeken wat het was
Noot noot.
pi_62770436
Lucius Vorenus ftw.
Amen.
pi_62773035
Ja, redelijk leuke aflevering.
Cally was erg lachwekkend

Ik moet zeggen dat de mannen McDreamy en McSteamy er erg lekker uitzagen in deze aflevering
pi_62777997
McArmy gaat vriendjes maken daar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62778033
-dubbel-
pi_62781586
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meer sneak peaks

http://vids.eonline.com/s(...)9019/bctid1885490182

http://vids.eonline.com/s(...)9019/bctid1885490181

http://vids.eonline.com/s(...)9019/bctid1885490180

http://vids.eonline.com/s(...)9019/bctid1885490179

http://vids.eonline.com/s(...)9019/bctid1885490178

[ Bericht 40% gewijzigd door Niconigger op 29-10-2008 14:23:33 ]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:46:59 #149
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_62817993
quote:
Yay! Het is alweer bijna zo ver!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:05:06 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62828681
Wat een kutserie, "no animals were harmed bla bla bla.." Er worden wekelijks mensen op de gruwelijkste manieren opengesneden maar een sneetje maken in een varken is wel erg ver gaan hoor .

On a serious note, ik kijk eigenlijk alleen omdat ik die Sloan echt te droog vind .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_62830539
Oh ja, vanmiddag weer downlaoden
pi_62832049
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 07:05 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een kutserie, "no animals were harmed bla bla bla.." Er worden wekelijks mensen op de gruwelijkste manieren opengesneden maar een sneetje maken in een varken is wel erg ver gaan hoor .

On a serious note, ik kijk eigenlijk alleen omdat ik die Sloan echt te droog vind .
Nou sorry hoor, maar ik was blij dat het geen echte varkens waren en dat ff gemeld werd.Het zou toch van de zotte zijn als ze voor een serie echte dieren zouden gebruiken, daar ging die begintekst over.

Verder leuk weer.
"Rambo is completely out of control"
Alex
pi_62834070
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 07:05 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een kutserie, "no animals were harmed bla bla bla.." Er worden wekelijks mensen op de gruwelijkste manieren opengesneden maar een sneetje maken in een varken is wel erg ver gaan hoor .

On a serious note, ik kijk eigenlijk alleen omdat ik die Sloan echt te droog vind .
Als ze zo'n melding niet zouden maken dan staat heel de dier vriendelijke wereld op zijn kop, en dat wil je niet hebben. Vooral in de USA doen ze daar moeilijk over.


Leuke aflevering weer hoor!

En voor degene die nieuwsgierig zijn naar de volgende aflevering


pi_62837063
Ik vond het ook een leuke aflevering

Promo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:53:16 #155
144213 Adidah
Het was wraak
pi_62840481
Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het nieuwe seizoen steeds beter wordt. En dat is best knap als je ziet dat het alweer het vijfde seizoen is.
pi_62841290
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:53 schreef Adidah het volgende:
Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het nieuwe seizoen steeds beter wordt. En dat is best knap als je ziet dat het alweer het vijfde seizoen is.
Ben ik het sinds een aflevering of 2/3 wel met je eens. De eerste paar waren wel prut though
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:50:13 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62845017
Wanneer komt de nieuwe EP?

Ep 7 was het toch?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62845112
Volgens TV.com:

Rise Up 11/6/2008
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

These Ties That Bind 11/13/2008
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the Midnight Hour 11/20/2008
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door Locusta op 31-10-2008 18:59:56 ]
pi_62845753
Ik vond McArmy leuk Ik vond eigenlijk de hele aflevering hartstikke leuk! En Hahn aan het begin van de episode, zo lief!
Tralalalaaa
pi_62845826
Neeeee McArmy! He's back

Verder leuke aflevering, zie alweer uit naar de volgende
Screw them.
We're going home.
pi_62846775
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vond McArmy leuk Ik vond eigenlijk de hele aflevering hartstikke leuk! En Hahn aan het begin van de episode, zo lief!
Dat is dan ook echt het enige lieve moment van Hahn, voor de rest is zo om te
pi_62848205
Ik vind Hahn ook vervelend, op het begin van deze aflevering na.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:46:57 #163
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62848254
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef Irrem het volgende:

[..]

Dat is dan ook echt het enige lieve moment van Hahn, voor de rest is zo om te
Ik vond haar juist goed, lekker realistisch. En lekker bot .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:51:36 #164
88233 Steve
Still the best.
pi_62848374
Ik heb bij Hahn toch altijd een beetje het idee dat ze binnenkort weer eens een diepe put in gekeild wordt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:55:07 #165
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62848464
Weer? Shit straks moet ik al die oude seizoenen ook nog gaan kijken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:59:06 #166
88233 Steve
Still the best.
pi_62848548
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:55 schreef Fir3fly het volgende:
Weer? Shit straks moet ik al die oude seizoenen ook nog gaan kijken.
Kun je beter Silence of the Lambs kijken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_62851337
Leuke ep weer. Bailey: 'and thanks to Anatomy Jane"
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:18:24 #168
88233 Steve
Still the best.
pi_62852486
Leuke aflevering. Geen gemekker van Meredith.

Maar dieren in een gewoon ziekenhuis? En hoop organen op ijs zetten, terugstoppen en meiske leeft nog?

De operaties gaan weer lekker goed de laatste tijd.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_62853133
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke aflevering. Geen gemekker van Meredith.

Maar dieren in een gewoon ziekenhuis? En hoop organen op ijs zetten, terugstoppen en meiske leeft nog?

De operaties gaan weer lekker goed de laatste tijd.
Dieren in een ziekenhuis is niet zo ongewoon als je denkt heur, bij ons zit het researchlab, waar ze met dieren werken, in hetzelfde pand. En ze zaten in het skillslab hè, dat zei Bailey. Dat zijn oefen-OK's, niet de gewone.
pi_62853166
Straks gaat Mer nog een boek uitbrengen over haar moeder ofzo.
pi_62853192
Oh, en ik vind McArmy maar irritant, Christina een held, Lexie lief en het verhaal tof.
pi_62853212
Oh, en ik vond Meredith ook haske leuk in deze aflevering.
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:04:35 #173
88233 Steve
Still the best.
pi_62853333
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:54 schreef Tegan het volgende:
Straks gaat Mer nog een boek uitbrengen over haar moeder ofzo.
Die dagboeken moet ze echt gewoon de haard inflikkeren.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dieren in een ziekenhuis is niet zo ongewoon als je denkt heur, bij ons zit het researchlab, waar ze met dieren werken, in hetzelfde pand. En ze zaten in het skillslab hè, dat zei Bailey. Dat zijn oefen-OK's, niet de gewone.
Hm, ik blijf het wat vreemd vinden. Ook gewoon omdat ze nog leefden enzo...

Izzie was lekker op dreef deze aflevering btw.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_62853389
In het begin was er ook echt iets waar ik zo om moest lachen, maar ben het alweer vergeten..

Alex en Izzy
pi_62857152
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
In het begin was er ook echt iets waar ik zo om moest lachen, maar ben het alweer vergeten..

Alex en Izzy
De 'run!' van Christina? Dat was het hier in ieder geval. .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_62858426
Leuke epi weer!
Amen.
pi_62859151
Erg fijne aflevering weer idd. Na een wat moeizaam begin is seizoen 5 toch heel erg goed op dreef hoor!

Die opmerking van Cristina over dat ze de biggen best 1, 2, 3 en 4 zou kunnen noemen, maar dat haar interns elkaar dan met de varkens zouden verwarren was geweldig.. Eigenlijk was iedereen wel leuk deze aflevering, zelfs Derek en ik vond Hahn juist hartstikke leuk (en realistisch). Ze stortte heel haar hart uit bij Callie en die liep gewoon weg zonder verder iets te zeggen, vandaar dat ze de hele dag zo bitchy liep te doen tegen iedereen.

Wat is het toch een fijne serie..
pi_62861196
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:29 schreef Addict89 het volgende:

[..]

De 'run!' van Christina? Dat was het hier in ieder geval. .

hilaaaaarisch grappiggg, kwam niet meer bij
pi_62862206
'Is the coast clear?'
*hoofd om hoek*
*duim omhoog*

.
pi_62863922
"You're like glasses"

Ik zou ook rennen. Migod.

Wel leuk weer (y).
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
  zaterdag 1 november 2008 @ 17:47:54 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62865029
matige aflevering
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62865813
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:38 schreef janimie het volgende:

[..]


hilaaaaarisch grappiggg, kwam niet meer bij
Ik vond dat inderdaad ook erg grappig, en dat gezicht van Meredith erbij
pi_62866084
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:29 schreef Addict89 het volgende:

[..]

De 'run!' van Christina? Dat was het hier in ieder geval. .
Dat ja en dat van Izzie tegen alex: "We have been sleeping together for a week now and you are already bored.
I am hot! And great in bed so what is wrong with you!"
pi_62867982
Wat schattig, Hahn en Callie boemsen met hun nachthemdjes aan!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_62868481
Snap de haat tegen McArmy niet, vind hem stoer .

En hij pwnde Shepherd
Amen.
pi_62873768
Waar hebben jullie de aflevering gedownload?
Noot noot.
pi_62874159
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
Waar hebben jullie de aflevering gedownload?
Downloaden? Dat mag niet hoor!
Amen.
  zondag 2 november 2008 @ 07:40:05 #188
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62876547
wij reizen iedere week even naar amerika (citroendraad )
  zondag 2 november 2008 @ 10:17:26 #189
101884 PeRi
Allons-y!
pi_62877330
I am so gay !

Christina en Meredith vluchten door de gang !

Varkens !!!

Bailey !
Whatever I want.
pi_62903369
Bij Hahn zou ik inderdaad ook wegrennen, wat een mens zeg!

Wat had McArmy meegemaakt dat ie nu in het ziekenhuis werkte? Dat kreeg ik niet helemaal mee nl.

Alex en Izzy
pi_62903581
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:25 schreef Koningin het volgende:
Bij Hahn zou ik inderdaad ook wegrennen, wat een mens zeg!

Wat had McArmy meegemaakt dat ie nu in het ziekenhuis werkte? Dat kreeg ik niet helemaal mee nl.

Alex en Izzy
Volgens mij was 'ie geambushed in Irak en hij was de enige van een groep van 21/22 man (toch?) die het overleefd heeft.
Dat was zo traumatisch dat hij dus een "before" en "after" leven heeft en Christina was "before" en nu zit hij in een "after".
pi_62904596
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:33 schreef Locusta het volgende:

[..]

Volgens mij was 'ie geambushed in Irak en hij was de enige van een groep van 21/22 man (toch?) die het overleefd heeft.
Dat was zo traumatisch dat hij dus een "before" en "after" leven heeft en Christina was "before" en nu zit hij in een "after".
Ja dat heeft ie dan wel snel gedaan? In 3 afleveringen? Ofzo?
Neem aan dat je dan niet meteen fluitend aan t werk gaat.
Tis een echte bikkel hoor
Screw them.
We're going home.
pi_62904646
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:17 schreef PeRi het volgende:
Varkens !!!
zou ik dat zelf niet echt noemen. Ik vond het eigenlijk wel sneu, om ze zo vastgebonden te zien. En ik ben niet eens zo'n extreme dierenfan.
pi_62904866
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:19 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat heeft ie dan wel snel gedaan? In 3 afleveringen? Ofzo?
Neem aan dat je dan niet meteen fluitend aan t werk gaat.
Tis een echte bikkel hoor
Moest je 'em in Rome eens zien
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:21 schreef Tegan het volgende:
zou ik dat zelf niet echt noemen. Ik vond het eigenlijk wel sneu, om ze zo vastgebonden te zien. En ik ben niet eens zo'n extreme dierenfan.
"No real pigs where harmed making this episode"
pi_62910631
Ik begreep het als in "the before" had ik je naam wel onthouden, maar nu leef in "the after" en in the after ben ik het type dat namen van hete vrouwen waar ik mee zoen niet onthoud.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 november 2008 @ 16:39:22 #196
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62911259
mm volgens mij is het toch echt de uitleg die Locusta geeft. toen chief m vroeg in het ziekenhuis te komen werken een paar afleveringen geleden zei hij namelijk dat hij terug naar irak (afghanistan?) ging, terug naar zijn maten.
pi_62912326
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik begreep het als in "the before" had ik je naam wel onthouden, maar nu leef in "the after" en in the after ben ik het type dat namen van hete vrouwen waar ik mee zoen niet onthoud.
Zo heb ik het begrepen. En ach, we komen er de komende afleveringen wel achter
Vind iig tof dat Kevin McKidd meespeelt
pi_62912423
quote:
Op zondag 2 november 2008 07:40 schreef scrub_nurse het volgende:
wij reizen iedere week even naar amerika (citroendraad )
Limoendraad
  maandag 3 november 2008 @ 17:29:46 #199
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62912600
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Limoendraad


oooo stom! ja natuurlijk limoendraad
pi_62912863
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:39 schreef scrub_nurse het volgende:
mm volgens mij is het toch echt de uitleg die Locusta geeft. toen chief m vroeg in het ziekenhuis te komen werken een paar afleveringen geleden zei hij namelijk dat hij terug naar irak (afghanistan?) ging, terug naar zijn maten.
Oh echt? Ik vind het altijd maar lastig te bepalen hoeveel tijd er tussen de afleveringen zitten. In de serie zeg maar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_62913971
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:29 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

oooo stom! ja natuurlijk limoendraad

Maar dan nog, limoendraad gebruiken voor tv series
pi_62915063
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh echt? Ik vind het altijd maar lastig te bepalen hoeveel tijd er tussen de afleveringen zitten. In de serie zeg maar.
Ik ook hoor. Maar volgens mij is tijd ook meer van ondergeschikt belang in de serie. Er wordt ook niet echt vaak naar verwezen ofzo, als in: "Een aantal dagen/weken/maanden later.....".
  dinsdag 4 november 2008 @ 01:00:20 #203
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_62924724
quote:
'Grey's Anatomy' Discharges Dr. Hahn



Brace yourselves, Grey's Anatomy fans: The show has parted ways with a female doc who is blond, beautiful, outspoken – and not Katherine Heigl. It's Brooke Smith. As in Dr. Erica Hahn. As in one half of Callica, Grey's first-ever significant gay couple. And that's only part of the story. I'm told this was not Shonda Rhimes' decision but rather an order that came down from the network. (ABC declined to comment.) According to one Grey's source, the suits "had issues" with both the explicit direction Callica was taking (think: undiscovered country, south of the border, etc.) and, more importantly, with the Hahn character in general. Basically, they didn't like her and wanted her gone ASAP. But how soon? And what does this mean for Callica? Keep yourselves braced, because the shocks don't stop in the following Q&A with the sublime Ms. Smith. She deserves better treatment than this, and next go-round, here's hoping she gets it.

What the hell happened?!
I was very excited when they told me that Erica and Callie were going to have this relationship. And I really hoped we were going to show what happens when two women fall in love and that they were going to treat it like any heterosexual couple on TV. And so I was surprised and disappointed when they just suddenly told me that they couldn't write for my character anymore.

That's all they said?
Yes. Frankly, it was you that warned me this might happen on the red carpet back in July. You said [sometimes networks get cold feet] with gay relationships. And I was so naive. I'm like, "It's 2008." But I'm starting to realize that not everyone feels the way I do.

Did you get the feeling that the story was making people nervous?
No. At work I had no sense of it. And more fans seemed to like it than not. I don't think I'm ever going to know [why this really happened].

When did you find out?
I found out in mid-September soon after shooting the monologue that aired last week where Erica has the revelation that she's gay. They even came down and told me it was a great scene -- one of the best they ever shot on the show. So I was really, really shocked. I was floored when they told me [I was being let go]. It was the last thing I expected. In fact, when they told me I asked, "When is this happening?" And they said, "The [next episode] is your last," which is the one that airs this Thursday. So it was very sudden.

Wait a second - your last episode is this Thursday?
Yes.

How are you written out?
I'm not written out. My final scene is just me heading to my car. I honestly don't know what happens in the next episode. I heard not much. [Quick sidebar: This sheds new light on Mary McDonnell's arrival next week as a top cardiac doc.]

Who broke the news to you?
Shonda.

I'm hearing that this wasn't her decision, but rather ABC's.
You know, I have to tell you, I got that feeling. I don't know for sure, but it definitely seemed like [Shonda's] hands were tied. That was just my gut.

Did she seem upset?
She did seem upset. I wasn't having a very good week that week. I was like, "Oh, God, what is it with this business?!" And she said, "No, no, no. You are such a great actress. We love you." It seemed like some decision came down from above. It didn't feel like it was her.

What was Sara Ramirez's [Callie] reaction?
She was shocked. I'm the one who told her. It took her a few days to get back to me because she was surprised. It was surprising to everybody.

Were you happy with the direction the story line was taking?
You know, I was starting to get there, yeah. I was personally a little impatient with the gay panic, but it was more Callie's thing anyway. I think Dr. Hahn was sort of figuring it out.

What did you think about Callie going to Mark to get pointers on exploring the "undiscovered country"?
It was a little icky. If you're a women, don't you know how to please yourself? But they seemed to be okay with that one.

How are you doing with all this?
It's actually never happened to me before. I never had a moment where I thought I did something wrong. I was just really surprised. I just moved my entire family to L.A., so it was kind of like, "What?" But for some reason I feel like I'm fine. I feel like I'm going to be okay.
Wel terecht. Het was een belabberde verhaallijn en dito geacteerd. Dus opgeruimd staat netjes.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_62924822
Meh. Spoiler.
  dinsdag 4 november 2008 @ 01:15:54 #205
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62924958
Wel een erg domme reden overigens. Ik vond de verhaallijn wel geinig en Hahn vond ik vorige week zeer vermakelijk, maar om over zoiets gewoon een actrice eruit te schoppen vind ik ronduit belachelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 4 november 2008 @ 01:18:39 #206
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_62924998
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 01:15 schreef Fir3fly het volgende:
Wel een erg domme reden overigens. Ik vond de verhaallijn wel geinig en Hahn vond ik vorige week zeer vermakelijk, maar om over zoiets gewoon een actrice eruit te schoppen vind ik ronduit belachelijk.
Ach, we krijgen er president Roslin uit Battlestar Galactica voor terug dus Hahn is zo vergeten.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 4 november 2008 @ 07:24:46 #207
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62926406
aah jammer hoor! stomme preutse amerikanen
pi_62929143
Jammer zeg dat ze eruit gaat!
Vond het een hele goede actrice en de verhaallijn met Callie was juist realistisch.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_62929194
Ja bekrompen Amerika moet er weer een stokje voor steken. Bij ER kon het toch ook wel? Waarom hier niet?
pi_62930732
Tja, ik vond Hahn niet echt geweldig speciaal moet ik zeggen.
Maar om nou idd iemand om deze reden eruit te zetten is wat overdreven.
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:41:26 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62931081
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 01:18 schreef Marble het volgende:

[..]

Ach, we krijgen er president Roslin uit Battlestar Galactica voor terug dus Hahn is zo vergeten.

[ afbeelding ]
hahn was lelijk, dit dit wijf nog meer

Idiote amerikanen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:16:50 #212
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62932062
o wacht joe van t cafe aan de overkant is ook homo!
pi_62932830
maar die zie je amper in beeld
jammer dat ze vertrekt
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:27:51 #214
144213 Adidah
Het was wraak
pi_62933932
Ik vond het toch niet zo een interessante verhaallijn. Het enige wat ik jammer vind, is de reden om de verhaallijn te schrappen. Verder ben ik een beetje moe van al die "excuus-homo's". Het lijkt wel of elke serie tegenwoordig een homopaar moet hebben.
pi_62934978
Wat ik raar vind is dat ze midden in een verhaal lijn zitten met haar en ze gewoon nooit meer terug komt.
Had haar dan laten overplaatsen ofzo, dit is wel erg afgekapt.
Screw them.
We're going home.
pi_62935221
Nou ja, we zullen zien hoe ze het gaan oplossen..
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:12:41 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62939595
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:10 schreef CarOnline het volgende:
Wat ik raar vind is dat ze midden in een verhaal lijn zitten met haar en ze gewoon nooit meer terug komt.
Had haar dan laten overplaatsen ofzo, dit is wel erg afgekapt.
Ach ik vind het ook debiel dat burke weg moest omdat hij o mally homo oid zou hebben genoemd. Zet er dan andere sancties op
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62939990
Vond Hahn ook niet echt spektaculair, maar ook niet echt vervelend...
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:58:32 #219
88233 Steve
Still the best.
pi_62942031
Jammer, ik vond Hahn wel een toffe toevoeging.
En Callie gaat dan toch maar weer over naar de mannen neem ik aan...
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_62945138
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ach ik vind het ook debiel dat burke weg moest omdat hij o mally homo oid zou hebben genoemd. Zet er dan andere sancties op
Nou ja, afgezien van die ruzie was Washington in het algemeen een verschrikkelijke gast, heb ik begrepen. Dat bleek ook wel toen hij verkondigde dat zijn ontslag discriminatie was. Logisch ook, bij een show met een zwarte schrijfster, met twee andere zwarte acteurs .
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:53:49 #221
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_62945870
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

hahn was lelijk, dit dit wijf nog meer

Idiote amerikanen


Mary McDonnell is een respectabel actrice met een Oscar nominatie voor haar rol in Dances With Wolves en Emmy Award nominatie als Eleanor Carter in ER (als moeder van John Carter).
Ook had ze een rol in Donnie Darko ( ) en Independence Day.
En de laatste jaren natuurlijk als President Roslin in Battlestar Galactica.

Die grey's anatomy promo shot ziet er wel slecht uit.

pi_62950489
Ojaaa first lady in 'Independance day'
Noot noot.
pi_62951307
Erica Hahn in Silence of the lambs Wist ik niet!





Noot noot.
  woensdag 5 november 2008 @ 17:24:51 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62975453
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]



Mary McDonnell is een respectabel actrice met een Oscar nominatie voor haar rol in Dances With Wolves en Emmy Award nominatie als Eleanor Carter in ER (als moeder van John Carter).
Ook had ze een rol in Donnie Darko ( ) en Independence Day.
En de laatste jaren natuurlijk als President Roslin in Battlestar Galactica.
Ja, dus? Ik vind het een ontzettend lelijk wijf.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63014077
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ja, afgezien van die ruzie was Washington in het algemeen een verschrikkelijke gast, heb ik begrepen. Dat bleek ook wel toen hij verkondigde dat zijn ontslag discriminatie was. Logisch ook, bij een show met een zwarte schrijfster, met twee andere zwarte acteurs .
Ja, ik was ook wel blij dat hij er uitging. Ik begon zijn 'echte' persoonlijkheid bij het karakter te halen. En zijn karakter was al niet altijd even lief
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63019979
Vandaag geen aflevering?

Vind het trouwens niet erg dat Dr. Hahn eruit gaat, eerst was ze nog tof, beetje arrogant, zelfverzekerd, net een echte chirurg(ik kan het weten ) maar sinds ze lesbisch is, is 't een saai, onzeker en zeurderig wijf
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  vrijdag 7 november 2008 @ 05:19:20 #228
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63021378
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:06 schreef MaxC het volgende:
Vandaag geen aflevering?
Jawel. En een best heftige ook, geloof ik . Volgens mij iets met een gestolen hart.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63021522
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 05:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jawel. En een best heftige ook, geloof ik . Volgens mij iets met een gestolen hart.
Heb er zin in
pi_63024190
Nog een half uurtje en hij is "binnen"
pi_63025675
Ik vond 'm matig. De vorige paar afleveringen konden me meer plezieren.

Ben wel blij dat er geen enorme mer/der drama's zijn momenteel trouwens.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63026504
Hij is binnen, vanmiddag kijken
pi_63028932
ik kan geen goede vinden !?
HELP
pi_63028993
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:28 schreef marit1978 het volgende:
ik kan geen goede vinden !?
HELP
PM
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63031097
Beetje jammer dat ik een versie had waarbij beeld en geluid niet synchroom liepen, daarna een andere binnegehaald en hetzelfde probleem. Maargoed, toch kunnen volgen.

Ik vond het een heftige aflevering, met dat hart, en Izzie, en die 2 oudjes.
Tralalalaaa
pi_63031552
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Beetje jammer dat ik een versie had waarbij beeld en geluid niet synchroom liepen, daarna een andere binnegehaald en hetzelfde probleem. Maargoed, toch kunnen volgen.

Ik vond het een heftige aflevering, met dat hart, en Izzie, en die 2 oudjes.
Ik heb precies hetzelfde met beeld en geluid dat niet synchroon liep. Gelukkig niet heel erg veel vertraging, dus het was niet storend.
Ik vond het ook wel een vrij heftige ep.
No troubles voor Meredith en Derek en dat al 2 afl achter elkaar.
pi_63033535
Ik heb zitten janken met die oude mensen, ik vond het zo zielig. Bailey was zo lief (Derek ook)

Die Jeffrey Dean Morgan heeft ook een leuk baantje zo, af en toe komen opdraven, geen teksten uit je hoofd leren.
Ik dacht na het zien van de promo : "oh nee, gaan ze Denny weer uit de mottenballen halen", maar ik vond het een mooie verhaallijn zo, viel dus mee.

En ik ben nu blij dat Hahn eruit gaat, wat een bitch zeg!

Lachen: The Chief in dat hokje, en hoe Christina op Sloan reageerde.
pi_63037160
whhahhahahh Sloan en Yang whahah. Ik lag in een deuk hehe. Die twee samen?? Neeeeeh.
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:25:08 #239
88233 Steve
Still the best.
pi_63042567
I see dead people.

.

Prachtige aflevering.

[ Bericht 33% gewijzigd door Steve op 07-11-2008 22:47:02 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_63043394
Hele mooie epi weer. Vind dit seizoen een stuk beter dan het vorige, de verhaallijnen zijn interessanter en minder voorspelbaar.
Amen.
pi_63043464
Iedere keer als ik denny zie krijg ik weer tranen in mijn ogen
pi_63048086
Ik vind het jammer dat Hahn er uit gaat. Ik moest wel om dr lachen altijd en met Izzie heeft ze gewoon gelijk. Ik heb nooit een medische opleiding gevolgd, maar ik kan me zo voorstellen dat je er behoorlijk uitvliegt als je moedwillig iemands leven in gevaar brengt. Izzie is een leuk karakter en televisie technisch moet je ze af en toe extreme dingen kunnen laten doen zonder dat ze eruit vliegen, dus daar moeten we dan weer creatieve maatregelen voor gevonden worden. Maar in het echie had je er natuurlijk al lang en breed uit gelegen denk ik,

Ik vond die relatie ontwikkeling wel leuk, ik denk alleen dat het leuker was geweest als ze Callie niet vanaf de eerste seconde zo terughoudend hadden laten doen, dan had die verhaallijn zich stukken leuker kunnen ontwikkelen. Ik vind "weinig spannend karakter" echt een excuus om toch maar weer te stoppen met de achteraf misschien te gewaagde verhaallijn, want als schrijvers heb je natuurlijk de macht om zelf alles met een karakter en verhaallijn te doen wat je wil. Tenzij er natuurlijk geldschieters met homofobie achter een serie zitten... Dan kun je dus alles doen behalve ze laten ontdekken dat ze graag met iemand van hetzelfde geslacht boemsen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63050365
Hahn gaat eruit? Is dat geen vette spoiler die ik dus niet wil weten?
Amen.
pi_63051153
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:45 schreef Jivis het volgende:
Hahn gaat eruit? Is dat geen vette spoiler die ik dus niet wil weten?
Er gebeurt niets spectaculairs, ze is er gewoon volgende aflevering niet meer. t Is meer nieuws over de serie dan een spoiler.
Spoilers!
pi_63051608
Denk zelf dat ze gewoon ontslagen wordt door de Chief en dus nooit meer hoeft terug te komen.

Of ze neemt zelf ontslag
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63053777
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er gebeurt niets spectaculairs, ze is er gewoon volgende aflevering niet meer. t Is meer nieuws over de serie dan een spoiler.
Nahja, dus wel een spoiler maar goed. Deze aflevering was ook wel duidelijk dat haar verhaallijn doodloopt.
Amen.
pi_63053909
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:08 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nahja, dus wel een spoiler maar goed. Deze aflevering was ook wel duidelijk dat haar verhaallijn doodloopt.
Vond je? Ik vond het juist helemaal niet duidelijk. Het is dat ik het weet, anders dan was ik echt verbaasd als ze volgende aflevering helemaal niet meer meespeelde, ineens.
pi_63054000
Ja...

Ik denk dat Hahn gewoon niet akkoord gaat met de 'ethiek' van het ziekenhuis. Botsing met de chief, dus doei Hahn Vind het niet zo erg eigenlijk. Ik vind Callie de hetero eigenlijk leuker dan Callie de pot Toch ben ik stiekem wel benieuwd hoe de rest (met name George) zou reageren als ze hoorden dat Callie de nasty nasty met Hahn deed... Maar goed...

Lief van Callie dat ze het voor Izzie opnam

En heb zo gelachen om George: 'YESSSSSS! YOU DON'T GET TO DIEEEE HAHAAAA'

En ja... Denny Duquette... Zucht Blijft jammer dat hij dood is gegaan. De schrijvers maken zo wel duidelijk dat Denny de ware blijft voor Izzy ipv Alex vind ik Kunnen ze Denny niet terughalen? Als de tweelingbroer van Denny, Kenny!

Opzich is het wel even lekker dat het tussen Derek en Meredith even stabiel is. Even geen gezeik tussen die twee. Heerlijk!
Noot noot.
pi_63054318
Ik moest ook lachen om George, ja En om Sloan met z'n vieze wijn
Die verhaallijn met die oude mensen vond ik heel leuk, maar holy mac, weer dat gezeik met Denny Ik vind dat echt vreselijk uitgemolken en over-sentimenteel
pi_63054353
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef Tegan het volgende:

[..]

Vond je? Ik vond het juist helemaal niet duidelijk. Het is dat ik het weet, anders dan was ik echt verbaasd als ze volgende aflevering helemaal niet meer meespeelde, ineens.
Hmmm... Hahn was plan dat gedoe met Izzy te reporten, terwijl de Chief daar al tijden klaar mee is. Er zou geen fijne werksituatie ontstaan als Hann en de Chief er daarna allebei nog zouden werken.. Dus ik vond het wel duidelijk eigenlijk, tenzij Callie haar zou kunnen overtuigen het niet te reporten.
Amen.
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:55:55 #251
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_63058186
Ik vind die oorlog-chirurg ook een leuke toevoeging! Maar Christina blijft de leukste.
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:59:14 #252
88233 Steve
Still the best.
pi_63058261
Op een of andere manier vind ik Yang en Hunt heel vervelend samen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_63061408
Vind ze juist wel leuk samen, Hunt vond ik eerst een beetje raar, maar nu begint hij wat sympatieker te worden.
Fijne alevering weer; Danny en Izzie , en George met die pop
Ik vind het alleen wel jammer dat de interns weinig te doen lijken te hebben, ik bedoel dat Meredith en co. toen ze nog interns waren wel veel meer deden dan de nieuwe lichting interns.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_63063012
Ach, dat opaatje
Die wil ik adopteren
Screw them.
We're going home.
pi_63071054
Oh wat verschrikkelijk. Zit bijna de hele ep door te janken.
Vrouw zijn .

Maar, mooi. Goed.
En zou Hahn dan nu eindelijk exit zijn?
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_63071579
Hahn is echt wel exit denk ik, die blijft gewoon weg omdat ze het niet eens is met de gang van zaken en als ze inderdaad aangfte gaat doen, lijkt het me niet echt een gezonde werkomgeving als ze blijft.
I'm Fucking Brilliant!
pi_63071849
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:15 schreef on_air het volgende:

Vrouw zijn .
  zondag 9 november 2008 @ 18:49:52 #258
148174 Kantar
TV junkie.
pi_63080861
Hmm, het valt me wel op dat ze steeds meer terugkeren naar het groepje van Alex, Meredith, Cristina, Izzie & George die samen weer dingen te leren krijgen. Vooral vorig seizoen ontbrak het daar toch aan, en nu krijg ik het gevoel alsof ze gewoon weer interns zijn, alleen heten ze nu dan residents. Vind dat overigens totaal niet erg, het lijkt de serie alleen maar goed te doen! Houden zo, dus!
  zondag 9 november 2008 @ 20:40:14 #259
101884 PeRi
Allons-y!
pi_63083884
Oef coole aflevering.

Ohhh Denny !!

Die pop !!

Sloane op Yang jacht !

You smell like death. .

Ik had wel even een paar slikmomentjes toen omaatje Rosie doodging en haar man haar reanimeerde.. Zo zielig !

Byebye Hahn! Wel een beetje matige exit eigenlijk, Denny affaire er bij halen. Had wel wat beters verwacht van de schrijvers,iets vurigers, beetje Hahnwaardig..
Whatever I want.
pi_63085261
Ik wist heul niet dat Hahn eruitgeschreven zou worden?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 22:03:20 #261
163650 Greys
pi_63087175
George met de pop vond ik echt hilarisch!
En flabbergasted Sloane ook, die maar geen respons op zijn versierpogingen kreeg

Danny heb ik wel een beetje gezien nou eigenlijk, hoe leuk ik hem ook vind
Het gaat nog wel iets te vaak over hem wat mij betreft. Niet teveel teruggrijpen naar hem steeds...

Ik vond Bailey echt zo lief met opaatje en omaatje Heel mooi en emotioneel, hoe ze dat deed.

McArmy vind ik echt een toffe toevoeging! Lekker bruut

Ben benieuwd wat ze nou gaan doen in de volgende aflevering, of ze ineens te horen krijgen dat Hahn gewoon niet meer terug wil komen ofzo, of dat ze nog even op haar eigen heftige wijze 'afscheid' komt nemen en haar spullen op tafel smijt bij de Chief ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 9 november 2008 @ 23:30:08 #262
148174 Kantar
TV junkie.
pi_63090780
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd wat ze nou gaan doen in de volgende aflevering, of ze ineens te horen krijgen dat Hahn gewoon niet meer terug wil komen ofzo, of dat ze nog even op haar eigen heftige wijze 'afscheid' komt nemen en haar spullen op tafel smijt bij de Chief ofzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63094731
Er was ook weer veel McDreamy met blouse en trui of was dat het andere topic?

Verder leuke aflevering.
pi_63097064
Was dat niet het NL forum?
Anyhoe trui-blouse combi blijft trui-blouse combi

[ Bericht 8% gewijzigd door Niconigger op 10-11-2008 11:13:16 ]
  maandag 10 november 2008 @ 12:57:15 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63099683
En weer vond ik hem gewoon maar matig. Ik heb ze zoveel beter gezien
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63100188
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:57 schreef Qwea het volgende:
En weer vond ik hem gewoon maar matig. Ik heb ze zoveel beter gezien
Mwoah.... vind de afleveringen ondertussen wel beter dan aan het begin van het seizoen.
Maar afleveringen die mij erg zijn bijgebleven is in ieder geval die ene met een bom in het lichaam en die met the prom waarbij ze moet kiezen tussen McVet en McDreamy (eind seizoen 3?)
Vast nog wel meer, maar dit vond ik zowieso goede afleveringen En tja, als ik ze daar mee vergelijk is het indd. nog niet hetzelfde niveau.
  maandag 10 november 2008 @ 14:41:33 #267
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63102078
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:18 schreef Locusta het volgende:

[..]

Mwoah.... vind de afleveringen ondertussen wel beter dan aan het begin van het seizoen.
Maar afleveringen die mij erg zijn bijgebleven is in ieder geval die ene met een bom in het lichaam en die met the prom waarbij ze moet kiezen tussen McVet en McDreamy (eind seizoen 3?)
Vast nog wel meer, maar dit vond ik zowieso goede afleveringen En tja, als ik ze daar mee vergelijk is het indd. nog niet hetzelfde niveau.
Precies. Of die afleveringen met burke. Of die aflevering met die ambulance en dat mer daar half met dr hand in die gast zn borstkas ligt.

Het kan zoveel beter. Ik mis ook echt leuke oneliners. Er zitten wel een paar in, maar ze zijn niet zo sterk.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63133384
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Nuna op 12-11-2008 09:45:43 ]
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:12:39 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63135111
addison
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
VyprVPN - de snelle VPNSurf volledig anoniem met NordVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:04:20 #271
214214 Niconigger
pi_63136523
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:11:04 #272
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_63136749
Opeens heeft Meredith een BFF die ze al 5 jaar niet gezien heeft? Lame.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:14:17 #273
214214 Niconigger
pi_63136851
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door Niconigger op 11-11-2008 22:27:13 ]
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:21:54 #274
211002 Goodbye
Awesome!
pi_63137095
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My thoughts exactly

[ Bericht 8% gewijzigd door Goodbye op 11-11-2008 21:35:12 (spoiler) ]
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:23:03 #275
-1 #ANONIEM
pi_63141124
Jongens, spoilers mogen serieus tussen spoilertags gezet worden. Nieuws als dat van Addie en praten over de sneak peeks hoort gewoon tussen die tags. Dat van Hahn wilde ik ook al niet weten.
  woensdag 12 november 2008 @ 07:36:19 #276
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_63149553
precies! dankje clumsy!
  woensdag 12 november 2008 @ 09:45:13 #277
131682 Nuna
pi_63151129
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, spoilers mogen serieus tussen spoilertags gezet worden. Nieuws als dat van Addie en praten over de sneak peeks hoort gewoon tussen die tags. Dat van Hahn wilde ik ook al niet weten.
I'm sorry
  woensdag 12 november 2008 @ 09:47:10 #278
214214 Niconigger
pi_63151170
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:42:46 #279
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_63157518
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:47 schreef Niconigger het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een baby, want ze is immers gynaecoloog. Misschien knockt Alex Izzie up, of krijgen Cristina en McArmy een schattig roodharig mini-koreaantje.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:50:49 #280
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_63157766
McArmy is trouwens zojuist tot series regular gepromoot. Dus Brooke Smith's vacature was snel opgevuld, zoals voorspeld.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Anoniem en veilig met ProtonVPNDe snelste VPN - FastestVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:23:04 #281
120085 Take_A_Picture
dus...
pi_63215862
Mooie episode weer, vond ik. Ik ben benieuwd hoe het met Izzie afloopt, nu ze heeft toegegeven aan haar waanbeeld... maar damn, elke keer als ik Denny zie moet ik janken, haha!

LOL... Keep little Sloan out of little Grey.... -"Little Sloan? It's Big Sloan!"
Tralalalaaa
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:15:28 #282
214214 Niconigger
pi_63222238
Mooie ep idd . Hoewel dat gedoe met Denny zo langzamerhand wel afgesloten mag worden wmb.
Die armen van die interns .
Ik ben benieuwd naar Mer's verhaal en Derek's reactie daarop.
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:34:04 #283
133369 Jivis
Critikut
pi_63222690
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, spoilers mogen serieus tussen spoilertags gezet worden. Nieuws als dat van Addie en praten over de sneak peeks hoort gewoon tussen die tags. Dat van Hahn wilde ik ook al niet weten.


Leuke epi, ik zie Izzy nog wel in een inrichting eindigen als het zo doorgaat
Amen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:11:40 #284
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63223665
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:34 schreef Jivis het volgende:

[..]



Leuke epi, ik zie Izzy nog wel in een inrichting eindigen als het zo doorgaat
Dat zou gezien Heigls' carrière verloop niet eens zo vreemd zijn. Misschien zijn ze begonnen haar geleidelijk uit de serie te schrijven met een grote climax aan het einde van het seizoen. Verder vond ik het sneu voor Virginia Dixon dat ze al die tijd door had dat ze voor lul werd gezet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Adidah op 14-11-2008 16:19:06 ]
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:23:51 #285
133369 Jivis
Critikut
pi_63223998
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:11 schreef Adidah het volgende:

[..]

Dat zou gezien Heigls' carrière verloop niet eens zo vreemd zijn. Misschien zijn ze begonnen haar geleidelijk uit de serie te schrijven met een grote climax aan het einde van het seizoen.
Ja, zoiets had ik ook in gedachten inderdaad.
Amen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:24:42 #286
153459 Jojoortje
pi_63225435
Ik vond het geen leuke epi
Noot noot.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:43:23 #287
120085 Take_A_Picture
dus...
pi_63225901
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:11 schreef Adidah het volgende:

[..]

Verder vond ik het sneu voor Virginia Dixon dat ze al die tijd door had dat ze voor lul werd gezet.
Ja dat vond ik ook!!! Ik vond wel dat de actrice het echt heel erg goed speelde trouwens.
Tralalalaaa
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:40:32 #288
140646 marientje
Watching
pi_63227081
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond het geen leuke epi
Ik ook niet! Supersaai zelfs.
Dat Denny verhaal, dat wordt zo uitgemolken, laat hem met rust! Ik dacht dat ook ging gebeuren met het ritueel verbranden van de trui, maar helaas.
Verder vond ik die nieuwe dokter met Asperger boring (er is een veel leukere tv dokter met Asperger)
En ik vind the Chief ook zooooo zeuren de laatste tijd.
Alleen Callie vond ik zielig en Sloan zo lief (Big Sloan, )
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:17:28 #289
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_63229798
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:21 schreef Nuna het volgende:

[..]


Maar dan nog, limoendraad gebruiken voor tv series

waarom niet? ik heb ze binnen n half uur binnen, de dag na uitzending, prima toch?
overigens erg vreemde uitzending alex denny
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:20:53 #290
20291 DancingPhoebe
/care
pi_63229882
Ik kon niet zo veel met deze uitzonding. Vind er ook niet zo veel van.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBekijk het streamingaanbod van PrimevideoAnoniem en veilig met ProtonVPN
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:59:43 #291
167545 Tegan
pi_63230977
Ik vond het vorige aflevering leuk hoe ze Denny erin hadden geschreven. Deze aflevering was Denny weer teveel van het goede...
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:19:34 #292
175447 ColdFeet
pi_63231510
Ugh, wat een zeik-aflevering. Het is dat ik zo dol ben op McSteamy, anders was ik nu echt gestopt met kijken
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:29:55 #293
133369 Jivis
Critikut
pi_63233460
Juist geen zeikaflevering, aangezien Meredith een bijrol had.
Amen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:31:30 #294
211002 Goodbye
Awesome!
pi_63233506
Neehee, Denny had weg moeten zijn met dat truienverbrandgedoe Arme Alex

Sloan, met z'n big Sloan En ik weet nog niet echt wat ik van die vriendin van Meredith vind..

Waarom is McArmy trouwens zo bozig over het feit dat hij Christina leuk vind?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:34:13 #295
214214 Niconigger
pi_63233580
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:51:15 #296
15739 Tom_Tom-
pi_63235642
Die nieuwe lijkt echt bizar veel op Izzie, zouden zo zussen kunnen zijn. Denk daarom dan ook dat het binnenkort vaarwel Izzie zal zijn. Hersentumor, gok ik zo, met die waanbeelden.
  zaterdag 15 november 2008 @ 00:03:45 #297
-1 #ANONIEM
pi_63235852
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Goodbye het volgende:
Neehee, Denny had weg moeten zijn met dat truienverbrandgedoe Arme Alex

Sloan, met z'n big Sloan En ik weet nog niet echt wat ik van die vriendin van Meredith vind..

Waarom is McArmy trouwens zo bozig over het feit dat hij Christina leuk vind?
Meh, zal vast iets zijn met dat hij sinds Irak niet meer kan connecten met andere mensen ofzo.

Ik vind de nieuwe karakters niet zo leuk . Die vriendin van Meredith vind ik nu al verschrikkelijk, McArmy doet 't 'm nog steeds niet voor me. Dixon vond ik wél erg leuk, goed gespeeld ook, maar ik vraag me af hoe dat verder wordt uitgewerkt. Dat hele Asperger-gedoe blijft niet lang interessant.

Ik vind Denny echt geweldig. Z'n karakter, z'n blikken, z'n opmerkingen . Vorige aflevering was het nog tof enzo, maar vandaag had het na het truibrandgebeuren echt klaar moeten zijn. Ik zou het heel jammer vinden als Alex (die écht heel lief doet) nu weer met een crazy chick eindigt en Izzie eruit wordt geschreven.

En please please please, laat Callie en Mark gewoon vrienden blijven, desnoods met nog een paar keer seks, maar écht niet meer. Het is juist zo verfrissend dat er ook nog gewoon vriendschappen kunnen zijn, en ze zijn zo lief samen. Ze brengt het menselijke in 'm naar boven .
  zaterdag 15 november 2008 @ 00:06:44 #298
-1 #ANONIEM
pi_63235903
Oh, en 'keep little Sloane out of little Grey' was vermakelijk .
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:32:26 #299
68080 janimie
pi_63237247
wie weet is izzie gewoon ernstig ziek
  zaterdag 15 november 2008 @ 04:04:16 #300
26231 Hertog_Martin
Chill
pi_63238644
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:32 schreef janimie het volgende:
wie weet is izzie gewoon ernstig ziek
Hoop het, die verhaallijnen met haar zijn altijd tenenkrommend en ze is irritant als de pest... stop maar in een gekkenhuis met dr plofkop.

Ik heb GA nooit gekeken voor het soap-gebeuren met de hoofdpersonen, die kant is meer iets voor het vrouwlijke publiek .. maar ik vond/vind het een 'realistische' ziekenhuisdrama verder en vooral in eerste seizoenen was de emotie omtrent patienten erg goed gedaan en daar heb ik dan wel een zwak voor...

Dat element begint wat minder sterk te worden, en dan blijft er weinig over...

Dat nieuwe chickie lijkt trouwens op eliza dushku of naja heeft er kwa attitude/gezichtsuitdrukkingen wat van weg, vooral in scene dat ze zichzelf sneed
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekCyberghost VPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  zaterdag 15 november 2008 @ 04:30:12 #301
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63238705
Die nieuwe chick was wel leuk . Toch jammer dat Hahn weg is, die was zeer tof.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')