quote:
Op zondag 12 oktober 2008 10:26 schreef Klonk het volgende:kan iemand me vertellen waarom ik best een goed idee vond om mijn vizier met rainx te behandelen en dat gezellig in de woonkamer te doen, waardoor het hier nu ruikt als in een chemische fabriek...
Nou, je stond op, had een bakkie koffie gedronken en dacht: "Wat zal ik nu eens gaan doen. Weet je wat! Ik ga mijn vizier schoonmaken!"
Dus je wandelde naar de kast met schoonmaakspullen, en zag rainx staan. "Hey, dacht je, dat is goed spul! Dat ga ik gebruiken!"
Teruglopend naar de huiskamer met je vizier en de rainx in handen, realiseerde je je dat het buiten best wel lullig weer is. Het is droog, maar bewolkt en, nou ja, ziet er gewoon niet zo uitnodigend uit. Je baalt, want een fietstochtje in de heerlijke najaarszon zag je wel zitten.
Enfin, je loopt de huiskamer in en gaat rustig zitten. Doekjes in de aanslag en gedachtenloos ga je op je gemakje zitten poetsen. Tot je vriendin binnenkomt en hysterisch begint te schreeuwen: "Klonk! Rondgedraaide idioot! Ik dacht al, waar komt die stank vandaan, het hele godvergeve huis stinkt er naar! Nou, nu weet je het wel, vanavond met blote billen naar bed!"