Hij is vast al vertrokken. Dàààààg, Gellius!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:06 schreef Frollo het volgende:
Fijne honingmaan, Gellius. Waar gaat de reis heen?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Woensdag. Eerst een weekje Granada e.o. daarna een weekje Sevilla e.o. Zin in!
Ik hoop niet dat DAT het verjaardagscadeau is dat je in gedachten hebt...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef ShadyLane het volgende:
Ik zag net een docu over The Secret. KRO, dus gekleurd, maar dan nog. Mijn God!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:39 schreef ShadyLane het volgende:
I.R., dat vind ik beledigend. Je weet best dat ik met iets werkelijk briljants aankom.
Dat heb ik ook voorgesteld aan m'n vrouw maar ze vond het geen goed idee.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:33 schreef Lienekien het volgende:
... Dus toen is ze weer naar haar kamer gebracht, dit keer met de deur op slot.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:40 schreef Z het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voorgesteld aan m'n vrouw maar ze vond het geen goed idee.
Wacht maar tot er een kat in jouw teen hangt, dan piep je wel anders kereltje!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:27 schreef JAM het volgende:
NOU MEID! JE MAAKT NOG EENS IETS MEE HE!!!
Ja joh, zuipen en vreemdgaan!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:27 schreef JAM het volgende:
NOU MEID! JE MAAKT NOG EENS IETS MEE HE!!!
We zijn later wel tegen de vissenkom gaan protesteren.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:14 schreef JAM het volgende:
De kennis of de kat? Vuile dierenbeul,- ik had 'm op z'n sodekutmoer gegeven.
wat vind je hiervan, beer:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:46 schreef beeer het volgende:
Nou nou wat een taalgebruik JAM. Ik vind dat je voor een Hagenees wel heel weinig kanker in de mond neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |