Inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:39 schreef Frollo het volgende:
Hoi mensen, en felicitaties en condoleanties voor wie het aangaat.
Nou ja, je moet natuurlijk wel de juiste prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:33 schreef k_man het volgende:
Wel treffend dat je me aanspreekt op een spelfoutje, maar niets zegt als m'n oma overlijdt.
Wat een gekke associaties maak jij met 'tepelseks'.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:52 schreef Gellius het volgende:
Waar hangt onze Claudia eigenlijk uit? Ik mis haar een beetje.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:08 schreef Z het volgende:
[..]
Wat een gekke associaties maak jij met 'tepelseks'.
Woensdag. Eerst een weekje Granada e.o. daarna een weekje Sevilla e.o. Zin in!quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:12 schreef Z het volgende:
Wanneer ga je en vacance Gellius? Spanje toch?
Et pour moi, le jour sera comme la nuit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:05 schreef ShadyLane het volgende:
Wat is 'een dag die als een nacht verschijnt'? Een dag die opduikt net zo plotseling (verschijnt een nacht plotseling?) als een nacht? Een dag die een nacht schijnt, die donker is gelijk een nacht?
Zijn dat niet gewoon seksfeesten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef Frollo het volgende:
Oh, vandaar dat ik laatst de onbedwingbare neiging had om een vulkaan te kleien van poep!
Nu is de rechtzaak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:51 schreef Frollo het volgende:
Maar wat is dat nou eigenlijk met die seksfeesten? Dat speelde een jaar of twee geleden toch al of is dit weer iets nieuws?
Ja, kunnen we nog boodschappen doen? Moeten we water en blikvoer inslaan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:18 schreef ShadyLane het volgende:
Ik zie op nu.nl nog niks over UFO's. Hoe laat worden onze buitenaardse vrienden ongeveer verwacht?
Ze zullen inderdaad wel flauw zijn na zo'n lange reis. Ik maak 'n tomatensoepje vast.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, kunnen we nog boodschappen doen? Moeten we water en blikvoer inslaan?
- Hè, hè. We zijn d'r! Effe de benen strekken, hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ze zullen inderdaad wel flauw zijn na zo'n lange reis. Ik maak 'n tomatensoepje vast.
quote:Oh Alabama.
Can I see you
and shake your hand.
Make friends down in Alabama.
I'm from a new land
I come to you
and see all this ruin
What are you doing Alabama?
quote:Got a wife got a family
Earn my livin' with my hand
I'm a roller in a steel mill
In downtown Birmingham
My daddy was a barber
And a most unsightly man
He was born in Tuscaloosa
But he died right here in Birmingham
CHORUS
Birmingham Birmingham
The greatest city in Alabam'
You can travel 'cross this entire land
But there's no place like Birmingham
got a wife named Mary
But she's called Marie
We live in a three room house
With a pepper tree
And I work all day in the factory
That's alright with me
Got a big black dog
And his name is Dan
Who lives in my backyard in Birmingham
He is the meanest dog in Alabam'
Get 'em Dan
Het is hier vlak en leeg. Wat willen ze nog meer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:58 schreef Z het volgende:
De ufo deskundige zei dat er twee plekken genoemd zijn waar het zou kunnen gebeuren te weten de Tafelberg of in Alabama. Amsterdam, Nijmegen of Groningen zijn kennelijk niet geschikt voor een landing.
quote:they're gonna put it down
right on the strip
they're gonna put it down
on the Baflo strip
they're gonna put it down
and step outside
into the lights
right outta that ship
saying Hi!
quote:Here come the Martain Martians,
And I wouldn't be surprised if they were riding on their Martian bike.
And we have to find out right now
What kind of flavor do these Martians like.
Here come the Martian Martians
And they're riding on their Martian bike
Well, we have to find out right now
What kind of ice cream do the Martians like?
Here come the Martian Martians
Why staying in such a cheap hotel?
Maybe we should help out the Martians
Looks like the Martians ain't doin' too well.
Martian time time time
Well, it's Martian rhyme time
We got a Martian rhyme for Martian Martian time
And the Martians got notebooks in their little hand
Well they're strangers in this land
Martian time It's Martian Martian time
Well, here come the Martian Martains.
They're trying to fight with rocks and sticks
Don't the Martians know better?
Looks like they're up to their same old tricks.
Well, here come the Martian Martians,
They got notebooks in their hand.
What are they trying to write down?
I guess they must be strangers in this land.
Martian rhyme rhyme
Well, Martian time time
Well, you got Martian rhymes for Martian Martian time.
See, the Martians have notebooks in their little hand.
See, they're still strangers in this land.
Martian time, it's Martian Martian time.
Well, here come the Martians
Baking up a Martian cake
We better find out right now
What kind of flavor do these Martians make.
There're Martian schoolgirls too
Well, I like the Martian schoolgirls,
And I hope they like me too.
Martian rhyme rhyme rhyme
It's Martian time time time
You got the Martian rhymes for Martian Martian time.
The Martians have notebooks in their little hand
Because they're strangers in this land.
Martian rhyme, it's Martian Martian time.
Well, here come the Martian Martians
Well, they're baking up a Martian pie
I hope the Martians like me
And give some to I.
Well, they're setting up a Kool-Aid stand.
Where's their financial advisor?
Somebody should take him by the hand.
Martian rhyme rhyme rhyme
Martian time time time
You got a Martian rhyme for Martian Martian time.
And the Martians have notebooks in their little hand
They're still strangers in this land
Martian rhyme, it's Martian Martian time.
Precies, we laten ze gewoon smelten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:48 schreef Gellius het volgende:
De Carpenters.. Daar is geen interplanetaire agressie tegen bestand.
Daar ga ik me nà mijn huwelijksreis aan wijden, Frollo!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:43 schreef Frollo het volgende:
Ja hee, Gellius, heb je Col nou al?
Is Alabama zo niet wat onderbemand?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:45 schreef Z het volgende:
In Alabama hebben we Dan, dus laten we Ripley, Raynor en 'whats left of the Carpenters' naar de tafelberg sturen.
Je kent Dan duidelijk niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:49 schreef Gellius het volgende:
[..]
Is Alabama zo niet wat onderbemand?
Je bedoelt 'onze huwelijksreis'. Je zit er duidelijk nog niet helemaal in.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Daar ga ik me nà mijn huwelijksreis aan wijden, Frollo!
'But he won't do that', vrees ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef Gellius het volgende:
Hm, I see. In dat geval: is de tafelberg niet wat onderbemand dan? We zouden Meatloaf mee kunnen sturen.
[ afbeelding ]
Hij is vast al vertrokken. Dàààààg, Gellius!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:06 schreef Frollo het volgende:
Fijne honingmaan, Gellius. Waar gaat de reis heen?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Woensdag. Eerst een weekje Granada e.o. daarna een weekje Sevilla e.o. Zin in!
Ik hoop niet dat DAT het verjaardagscadeau is dat je in gedachten hebt...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef ShadyLane het volgende:
Ik zag net een docu over The Secret. KRO, dus gekleurd, maar dan nog. Mijn God!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:39 schreef ShadyLane het volgende:
I.R., dat vind ik beledigend. Je weet best dat ik met iets werkelijk briljants aankom.
Dat heb ik ook voorgesteld aan m'n vrouw maar ze vond het geen goed idee.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:33 schreef Lienekien het volgende:
... Dus toen is ze weer naar haar kamer gebracht, dit keer met de deur op slot.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:40 schreef Z het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voorgesteld aan m'n vrouw maar ze vond het geen goed idee.
Wacht maar tot er een kat in jouw teen hangt, dan piep je wel anders kereltje!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:27 schreef JAM het volgende:
NOU MEID! JE MAAKT NOG EENS IETS MEE HE!!!
Ja joh, zuipen en vreemdgaan!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:27 schreef JAM het volgende:
NOU MEID! JE MAAKT NOG EENS IETS MEE HE!!!
We zijn later wel tegen de vissenkom gaan protesteren.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:14 schreef JAM het volgende:
De kennis of de kat? Vuile dierenbeul,- ik had 'm op z'n sodekutmoer gegeven.
wat vind je hiervan, beer:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:46 schreef beeer het volgende:
Nou nou wat een taalgebruik JAM. Ik vind dat je voor een Hagenees wel heel weinig kanker in de mond neemt
Ik ga morgen een cadeau voor je kopen, heb je nog iets wat je dolgraag wilt hebben*?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
En jullie?
Nee, dat was een smoesje om te zorgen dat je niet naar het echte feestje zou komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:29 schreef Lienekien het volgende:
D'r is zaterdag toch nog een 'feestje'?
Ja, feestje, kansloos zuipen, zoiets.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:29 schreef Lienekien het volgende:
D'r is zaterdag toch nog een 'feestje'?
Het is je bljikbaar goed gelukt om die sfeer te vangen, k_man, want de meeste foto's maken een behoorlijk afstandelijke indruk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:17 schreef k_man het volgende:
Dank je.
Mja, dat ligt er aan wat je met achterlijk bedoelt. Het is politiek gezien een tamelijk achterlijk land ja. Na de dood van Turkmenbashi is de macht eigenlijk geruisloos overgegaan naar zijn opvolger en is er weinig veranderd.
Verder is het vooral een raar land. Althans, Ashgabat is een hele bizarre stad. Daarbuiten is het minder opvallend. Het nieuwe deel van Ashgabat staat vol met witte, marmeren torens. Kantoren en appartementengebouwen, afgewisseld met gouden monumenten. Je ziet daar echter geen mens. Er loopt niemand op straat, er rijdt vrijwel geen auto. We kregen sterk de indruk dat die gebouwen er alleen voor het plaatje staan. Het is nogal surrealistisch.
Ik dacht dat allen DO2 daar woonde... Of ben je onlangs verhuisd?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:55 schreef k_man het volgende:
Ik was ook in Brabant, in Breda.
Wat maakt Parr toch toffe foto's.
Dat is allemaal maar secundair, veel belangrijker is dat je nu tenminste niet meer over ze kan struikelen in het donker. Want als katten één talent hebben dan is het wel precies daar gaan zitten waar je optimaal je nek over ze breekt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:25 schreef Frollo het volgende:
Goed idee, lichtgevende dieren inzetten om de angst bij het publiek voor gentechnologie weg te nemen.
Tja, gister nog. Ik sta op van mijn stoel, poes zit twee meter verderop, denk ik, maar blijkt deze afstand in een fractie van een seconde af te hebben gelegd om precies op het juiste moment haar pootje onder mijn voet te schuiven. Een gebrul van jewelste natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat is allemaal maar secundair, veel belangrijker is dat je nu tenminste niet meer over ze kan struikelen in het donker. Want als katten één talent hebben dan is het wel precies daar gaan zitten waar je optimaal je nek over ze breekt.
Do2 woont er ook niet meer, hè.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik dacht dat allen DO2 daar woonde... Of ben je onlangs verhuisd?
Enfin, ik heb ook in Breda en contreien gewoond. Uiteraard.
Ook leuk.quote:'Hoe begraaft men een Hollander?'
'Met de kont naar boven.'
'Waarom begraaft men een Hollander met de kont naar boven?'
'Dan kan men hem nog als fietsenrek gebruiken.'
Dat is wat, Z. Poeh. Sterkte, joh. En gefeliciteerd met je zoon.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef Z het volgende:
Ik heb een rare week. Er is zondag een vriend verongelukt, er is vandaag een bevalling misgegaan van een vriendin. Tegenover goed nieuws van L. en gister heb ik m'n nieuwe kind op de echo gezien en gezien wat het wordt. Een zoon. Vrijdag een begrafenis en daarna leuk naar Londen. Pffft
Mja. Gecondoleerd en gefeliciteerd, sterkte en geniet ervan. Of zoiets.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef Z het volgende:
Ik heb een rare week. Er is zondag een vriend verongelukt, er is vandaag een bevalling misgegaan van een vriendin. Tegenover goed nieuws van L. en gister heb ik m'n nieuwe kind op de echo gezien en gezien wat het wordt. Een zoon. Vrijdag een begrafenis en daarna leuk naar Londen. Pffft
Een collega(atje, ze is echt heel klein) had eens het stierevechten bezocht, tijdens haar studie Spaans. Het toegangskaartje hing, naast veel andere prullaria, twintig jaar later ergens in haar kleinste kamertje. Alwaar het (na jaaaren) werd gezien door een vriendin van haar, die prompt de vriendschap verbrak.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:03 schreef Gellius het volgende:
Helaas was het stierenvechtenseizoen net een week geleden afgesloten, ik had het graag eens gezien.
Dat weet ik niet, maar het viel me wel op dat de Spanjaarden er nog in groten getale op afkomen (terwijl ik had gedacht dat zeker in die grote arena in Madrid, het vooral nog zou bestaan 'voor de toeristen'). De toeristen waren ver in de minderheid. Het merendeel van het publiek bestond uit gezinnen met picknickmanden. De tribunes leken een soort meetingpoint waar je elkaar elke zondagmiddag treft om bij te kletsen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:59 schreef Gellius het volgende:
maar ik was vooral benieuwd hoe dat, laten we zeggen, cultureel ingebed, door de mensen zelf ervaren wordt.
Ik giechelde.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, dat doet me opeens denken aan de eerste (onwaarschijnlijk mooie) zin
van de laatste (onwaarschijnlijk mooie) strofe van het gedicht True Friendship.
Juist.quote:Je mond los doen over dingen die niet zo belangerijk zijn, en vooral als het om anderen gaat, Betekent je hebt zelf al problemen genoeg,Lullen en zeiken over een ander maken die toch dan aleen maar tijdelijk goed
xxx kysha
Vermaak ende cultuur!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:08 schreef Frollo het volgende:
'Omstreden'
Er is gewoon geen enkel argument vóór.
Koel, mooi.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:34 schreef Gellius het volgende:
Oh Z, deze heb ik nog voor je gekiekt in Granada:
[ afbeelding ].
\Ja sprite drinken is ook al zo wat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:59 schreef dwerg het volgende:
Al kan ik nog steeds niet in één vloeiende beweging een glas 7up oppakken met mijn rechterhand. Maar daar krijg ik ergotherapie voor.
Ik heb er een (een jaar geleden voor 100 euro gekocht) en ben er zeer blij mee. Ik gebruik meestal slechts de helfy van de lichtintensiteit, dus ik denk dat als je lampen met lichtere wattages voor minder geld kopen kan, dat helemaal niet zo slecht is.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:46 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb vorige week nog staan kijken bij de Philips Wake Up lamp/wekker, omdat ik het 's ochtends altijd zo hartverscheurend moeilijk heb. Maar 150 euro is me toch te gortig.
Dwerg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:04 schreef dwerg het volgende:
Guess who's back. Verdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |