Dan dokt DNB voor mij maar voor t feit dat ik te weinig postzegels er op heb zitten grijnzquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef mecano het volgende:
Volgens mij is het toch meer dan 44ct aan postzegels. Je hebt minstens 2 postzegels van 44ct nodig om die formulieren+bijlagen te versturen. Dus als je slechts 1 Euro nogwat op de rekening hebt, dan is het eigenlijk de moeite niet waard.
Denk niet dat ze de claim behandelen als het op een ander adres binnen komt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
Heeft de DNB geen antwoordnummer?![]()
Het bedrag is idd niet interessant om 2 postzegels ervoor te plakken.
papier en inkt betaal ik niet zelf.. alleen de balpen.... goh wat een ramp....quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:41 schreef mecano het volgende:
Tel daarbij de print-en kopierkosten en de kosten van de envelop dan moet je er zelfs bijbetalen (mocht je dus niet gratis kunnen printen en kopieren).
je meent hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:33 schreef mecano het volgende:
Het laatste is niet al te serieus bedoelt hoor. Ik heb eigenlijk een smilie erachter moeten zetten.
Voor een antwoordnummer hoef je geen zegels te plakkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik heb er nog net geen 10tje staan..
Gewoon even ingevuld en wie weet krijg ik het inderdaad op mn rekening... die 44 ct aan postzegel geeft mij toch netto 9 euro
Bij mij was 't 45 gram, 88 cent dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:30 schreef Irix het volgende:
Hoeveel postzegels doen jullie erop? (Ik heb hier geen weegschaal...)
0-20 g. 0,44
20-50 g. 0,88
50-100 g. 1,32
100-250 g. 1,76
250-500 g. 2,20
500 gr.-3 kg. 2,64
Postzegelcrisisquote:
ja tuurlijk zijn wij gierigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:04 schreef Asgard het volgende:
Krijgen al die mensen die de IceSave spaarders gingen uitschelden voor gierige lullo's toch gelijk
Als je laat aantekenen met ontvangstbevestiging weet je het wel zeker.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Wel irritant dat je dus geen bevestiging krijgt. Stel mijn brief wordt om wat voor rede dan ook onderschept dan denk ik mooi dat ik mijn geld krijg, maar ondertussen krijg ik dat dus niet...
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je laat aantekenen met ontvangstbevestiging weet je het wel zeker.
Zoals ik heb gedaan. Hij is afgeleverd :-)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je laat aantekenen met ontvangstbevestiging weet je het wel zeker.
Denk dat ik dat ook maar doe ja. Jeweetsmaarnooit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:12 schreef DABAMaster het volgende:
Bij mij aangetekend, 6,75 ofzo dus :-) Ga het niet gokken!
De Nederlandsche Bankquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef MadisonAve het volgende:
even een domme vraag hoor maarja ik ben nou eenmaal van de digitale generatie dus ik stuur doorgaans geen brieven: je moet die formulieren opsturen onder vermelding van icesave... moet je dat dan op die enveloppe schrijven bij het adres ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |