abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62816894
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:05 schreef agter het volgende:
Gisteren nog gesproken met iemand van DNB: Tot half november gaan de Deposito garantiebrieven nog de deur uit...
Oh, hadden ze daar geen deadline van 22 oktober voor?
pi_62816954
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:54 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Oh, hadden ze daar geen deadline van 22 oktober voor?
Zou kunnen, maar ik had mijn brief nog niet binnen en daarom belde ik.
En toen zei ze dat...
Make my day!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:13:42 #278
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62817289
DNB wacht gewoon die maximale 3 maanden met uitkeren en ondertussen trekt DNB gewoon lekker rente op dat geld
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_62817356
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:13 schreef SeLang het volgende:
DNB wacht gewoon die maximale 3 maanden met uitkeren en ondertussen trekt DNB gewoon lekker rente op dat geld
Rente van wie ?
DNB is helemaal niet gebaat bij het vasthouden van het geld.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:07:26 #280
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_62832610
Stomme vraag misschien, maar ik kom een klein probleempje tegen bij het uitgeprinte formulier van de DnB:
Op de 1 na laatste pagina staan 2x lijn voor naam en 2x een lijn voor handtekening. Betekent dit dus dat ik 2x mijn naam en handtekening in moet vullen? beetje vreemd namelijk, 2x
Drugs are good mkay?
pi_62832873
De rekening kan ook op 2 namen staan.
Staat die op 2 namen, dan dienen beiden te ondertekenen. Staat hij op 1 naam, dan is 1 ondertekening voldoende.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:08:46 #282
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62834304
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:16 schreef Brembo het volgende:

[..]

Rente van wie ?
DNB is helemaal niet gebaat bij het vasthouden van het geld.
DNB zet dat geld weg tegen 5,5% bij Credit Europe Bank
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_62834545
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat dus: IceSave stuurt jou geen afschrift. Printscreen maken, kopie van ID erbij en print van het forumlier. Ik verstuur ze zaak aangetekend, het gaat me om net iets teveel geld om het risico te lopen dat mijn aanvraag niet aankomt. En dat DNB contact met je opneemt als de digitale verzie wel is aangekomen en de papieren versie niet, daar zou ik maar niet op rekeken. Geven ze ook duidelijk aan in hun brief.
Dan maar die 6 euro zoveel voor aangetekend, aan rente houd ik toch nog meer over.
Er staat nu op icesave.nl:
quote:
Icesave heeft ervoor gekozen om aan al haar spaarders binnen enkele weken, doch zo snel mogelijk, een finaal rekeningoverzicht per post op te sturen. Alle Icesave spaarders ontvangen hierover binnenkort een e-mail, waarin ook wordt uitgelegd hoe de afhandeling van de spaartegoeden verder verloopt. Dit is tevens de oplossing voor de spaarders die niet kunnen inloggen (bijvoorbeeld als u geen veiligheidscode heeft, uw wachtwoord bent vergeten, en dergelijke).
pi_62836724
Op zich wel handig om te hebben. Maar ik neem aan dat een printscreen ook gewoon goedgekeurd wordt.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:22:53 #285
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_62837755
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:45 schreef Kontiki het volgende:
Op zich wel handig om te hebben. Maar ik neem aan dat een printscreen ook gewoon goedgekeurd wordt.
Via de Icesave site kun je je rekeningoverzicht ook al PDF downloaden en die vervolgens weer uitprinten.

Zo heb ik ook gedaan, lijkt mij voldoende.
Drugs are good mkay?
pi_62860404
In de brief van DNB stond letterlijk dat een printscreen ook goed was. Dus ik neem aan dat ze die voorwaarde niet gaan veranderen. Want dan halen ze zich een hele hoop extra werk op de hals. Voor de creativelingen die menen met een aangepaste prtscr extra geld te kunnen binnenhalen is er altijd nog de check met de Landsbanki gegevens die DNB ook heeft.

Wat betreft die dubbele handtekening: inderdaad voor als er twee rekeninghouders zijn, ik heb één keer getekend en kruisjes door de twee set lijntjes gezet.
En de brief heb ik aangetekend verstuurd, het is toch net iets teveel geld om te riskeren dat TNT hem niet bezorgt en ik geen bewijs heb.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_62861558
En gaan jullie nu allemaal sparen bij Triodos want die hebben ook veel radioreclame nu. Hahahaha

http://www.triodos.nl/
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_62866119
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:57 schreef Cat22 het volgende:
Voor de creativelingen die menen met een aangepaste prtscr extra geld te kunnen binnenhalen is er altijd nog de check met de Landsbanki gegevens die DNB ook heeft.
Die uitdraai is er uiteraard alleen als extra controle dat jij inderdaad kunt inloggen op die rekening

Deposito's bij ING, Postbank en DSB zijn behoorlijk aan het zakken. Bij DSB soms bijna een procent!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_62871329
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:56 schreef American_Nightmare het volgende:
En gaan jullie nu allemaal sparen bij Triodos want die hebben ook veel radioreclame nu. Hahahaha

Die geven zo te zien maar 3%, dus nee.
pi_62932938
Ik heb met de DNB gebeld. Maar die zeggen (in tegenstelling tot wat in de brief/ op internet staat) dat een bankafschrift van de tegenrekening genoeg is. En dat wanneer je de rente niet weet, je het overschreven bedrag kan vermelden en dit er gewoon bij kan vermelden en dat dat ook genoeg is. "Want ze moesten het sowieso controleren en hadden de boekhouding van Icesave toch". Nu hopen dat dit waar is.

Ja, ik ben mijn inlogpasje kwijt.
pi_62934651
Kheb gewoon een afdruk gemaakt van het rekeningoverzicht op de site (geen printscreen, maar een doodgewone afdruk)
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_62934785
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:56 schreef American_Nightmare het volgende:

Niks mis met de Triodos bank hoor. Zij zijn betrouwbaarder dan de meeste grote Nederlandse banken omdat zij geen multiplier (een multiplier van 1 voor de exactelingen) kennen op het geld dat ze uitlenen.
pi_62936078
Vandaag pas de brief van DNB inzake Icesave binnen gekregen.
Het duurde even, maar dan heb je het ook!
Make my day!
pi_63025265
Het lijkt er op dat de DNB de maximale termijn gaat gebruiken om uit te betalen.
Tot zover de belofte van Bos dat het geld snel terug gestort zal worden..... De maximale termijn gebruiken is dus NIET snel....
pi_63025404
De maximale termijn is 3 maanden? Ach, dat vind ik niet zo'n ramp. Het is natuurlijk ook best een grote operatie.
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:09:19 #296
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_63025408
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:04 schreef dyna18 het volgende:
Het lijkt er op dat de DNB de maximale termijn gaat gebruiken om uit te betalen.
Tot zover de belofte van Bos dat het geld snel terug gestort zal worden..... De maximale termijn gebruiken is dus NIET snel....
Hoezo dat? Er is nog geen maand voorbij.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_63025492
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:09 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Hoezo dat? Er is nog geen maand voorbij.
Stond gister in artikel op Z24
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:47:46 #298
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_63026326
http://www.z24.nl/z24geld/bankzaken/artikel_39361.z24
quote:
In Engeland kunnen de 240 duizend klanten van de IJslandse internetspaarbank Icesave, nog deze maand hun volledige tegoed tegemoet zien. Nederlandse spaarders moeten nog een week of tien wachten.
Dat bevestigt De Nederlandsche Bank tegenover Z24. De bank heeft wettelijk gezien drie maanden de tijd om de bedragen vallend onder het garantiestelsel over te maken en denkt die tijd ook nodig te hebben.
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
pi_63027935
Dat is wel jammer, maar ach, we krijgen het iig.
pi_63030274
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat is wel jammer, maar ach, we krijgen het iig.
Inderdaad, daar ben ik al heel blij mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')