Oh, hadden ze daar geen deadline van 22 oktober voor?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:05 schreef agter het volgende:
Gisteren nog gesproken met iemand van DNB: Tot half november gaan de Deposito garantiebrieven nog de deur uit...
Zou kunnen, maar ik had mijn brief nog niet binnen en daarom belde ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:54 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Oh, hadden ze daar geen deadline van 22 oktober voor?
Rente van wie ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:13 schreef SeLang het volgende:
DNB wacht gewoon die maximale 3 maanden met uitkeren en ondertussen trekt DNB gewoon lekker rente op dat geld
DNB zet dat geld weg tegen 5,5% bij Credit Europe Bankquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:16 schreef Brembo het volgende:
[..]
Rente van wie ?
DNB is helemaal niet gebaat bij het vasthouden van het geld.
Er staat nu op icesave.nl:quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus: IceSave stuurt jou geen afschrift. Printscreen maken, kopie van ID erbij en print van het forumlier. Ik verstuur ze zaak aangetekend, het gaat me om net iets teveel geld om het risico te lopen dat mijn aanvraag niet aankomt. En dat DNB contact met je opneemt als de digitale verzie wel is aangekomen en de papieren versie niet, daar zou ik maar niet op rekeken. Geven ze ook duidelijk aan in hun brief.
Dan maar die 6 euro zoveel voor aangetekend, aan rente houd ik toch nog meer over.
quote:Icesave heeft ervoor gekozen om aan al haar spaarders binnen enkele weken, doch zo snel mogelijk, een finaal rekeningoverzicht per post op te sturen. Alle Icesave spaarders ontvangen hierover binnenkort een e-mail, waarin ook wordt uitgelegd hoe de afhandeling van de spaartegoeden verder verloopt. Dit is tevens de oplossing voor de spaarders die niet kunnen inloggen (bijvoorbeeld als u geen veiligheidscode heeft, uw wachtwoord bent vergeten, en dergelijke).
Via de Icesave site kun je je rekeningoverzicht ook al PDF downloaden en die vervolgens weer uitprinten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:45 schreef Kontiki het volgende:
Op zich wel handig om te hebben. Maar ik neem aan dat een printscreen ook gewoon goedgekeurd wordt.
Die uitdraai is er uiteraard alleen als extra controle dat jij inderdaad kunt inloggen op die rekeningquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:57 schreef Cat22 het volgende:
Voor de creativelingen die menen met een aangepaste prtscr extra geld te kunnen binnenhalen is er altijd nog de check met de Landsbanki gegevens die DNB ook heeft.
Die geven zo te zien maar 3%, dus nee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:56 schreef American_Nightmare het volgende:
En gaan jullie nu allemaal sparen bij Triodos want die hebben ook veel radioreclame nu. Hahahaha
http://www.triodos.nl/
Niks mis met de Triodos bank hoor. Zij zijn betrouwbaarder dan de meeste grote Nederlandse banken omdat zij geen multiplier (een multiplier van 1 voor de exactelingen) kennen op het geld dat ze uitlenen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:56 schreef American_Nightmare het volgende:
En gaan jullie nu allemaal sparen bij Triodos want die hebben ook veel radioreclame nu. Hahahaha
http://www.triodos.nl/
Hoezo dat? Er is nog geen maand voorbij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:04 schreef dyna18 het volgende:
Het lijkt er op dat de DNB de maximale termijn gaat gebruiken om uit te betalen.
Tot zover de belofte van Bos dat het geld snel terug gestort zal worden..... De maximale termijn gebruiken is dus NIET snel....
Stond gister in artikel op Z24quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Hoezo dat? Er is nog geen maand voorbij.
quote:In Engeland kunnen de 240 duizend klanten van de IJslandse internetspaarbank Icesave, nog deze maand hun volledige tegoed tegemoet zien. Nederlandse spaarders moeten nog een week of tien wachten.
Dat bevestigt De Nederlandsche Bank tegenover Z24. De bank heeft wettelijk gezien drie maanden de tijd om de bedragen vallend onder het garantiestelsel over te maken en denkt die tijd ook nodig te hebben.
Inderdaad, daar ben ik al heel blij mee.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat is wel jammer, maar ach, we krijgen het iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |