Een schatjequote:
Mag ik dan bij jou op de bank komen hangenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef Reflectionne het volgende:
Ik vind dat wel dat m'n moeder moet zorgen voor een fijne bank en cola en een zak chips
Nja, zit toch liever op mijn eigen bank met mijn eigen cola en chipsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef Reflectionne het volgende:
Ik vind dat wel dat m'n moeder moet zorgen voor een fijne bank en cola en een zak chips
Totaal mislukt, ben helemaal kapotquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:55 schreef Reflectionne het volgende:
Maar Piles, hoe was het werk vandaag??
En is het vanochtend nog gelukt met een stukje van mijn ritme??
Als je het er voor over hebt om zo lang te reizen.. Ik kwam er straks via Luctor achter dat Zeeland - Achterhoek heéél ver is!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou op de bank komen hangen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik ook, maar moet alleen wel even voor gezorgd worden. Daarna neem ik het dan uiteraad in en is het van mij!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, zit toch liever op mijn eigen bank met mijn eigen cola en chips
Klotequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Totaal mislukt, ben helemaal kapot
De hele dag al, had de hele middag kunnen slapen![]()
En dan duurt de dag lang
Ik weet het, anders was ik er al veel vaker geweest denk ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef Reflectionne het volgende:
Als je het er voor over hebt om zo lang te reizen.. Ik kwam er straks via Luctor achter dat Zeeland - Achterhoek heéél ver is!
quote:Denk dus dat ik in slaap ben gesukkeld tegen die tijd!
Jij hebt een auto gekquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:59 schreef Reflectionne het volgende:
KloteBij mij ook al niet, kwart voor 7 was ik weer wakker
Haha, dan maar beide op de eigen bankquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, anders was ik er al veel vaker geweest denk ik
[..]
Ik ook trouwens
Noord Frieslandquote:
Moet ik je even halen en brengen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt een auto gek
Jij bent nog eerder hier als ik in de Achterhoek
Mag bureaustoel en vensterbank/kachel ook?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:00 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, dan maar beide op de eigen bank
Dat is ook ver..quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet ik je even halen en brengen?
Haha even halen en bregenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet ik je even halen en brengen?
Als jij dat graag wil vind ik het helemaal prima!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag bureaustoel en vensterbank/kachel ook?
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:00 schreef Reflectionne het volgende:
Woont iedereen in het stage SC topic in uiteinden?? Zeeland - Friesland - Achterhoek??
Jazzquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:02 schreef The_Dean het volgende:
Ben volgende week zaterdag toch al in Rotterdam
Stadsmensenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor
G., Yesse, Bart en PB komen uit Rotterdam / Delft en omgeving
Maar verder wel ja
Houquote:
Ik ook uit Den Haagquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor
G., Yesse, Bart en PB komen uit Rotterdam / Delft en omgeving
Maar verder wel ja
quote:
Ja ik las het al op teletext en daarna hoorde en zag ik het ook nog op het journaalquote:
Ok, zuid holland + Amsterdam en Utrechtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wist ik niet (meer)![]()
[..]
Nou niet gaan overdrijven hè
Dan doe ik het welquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor Zeeland ga ik niet hetzelfde doen, dan zou ik liegen
quote:
Ik moet nog een kaart kopenquote:
zoiets moet je ook 's nachts doenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
Virusscanner duurt veel te lang
Ik wil weer gamen, verveel me
Nu gamen, vannacht scannenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
Virusscanner duurt veel te lang
Ik wil weer gamen, verveel me
Ja, dat krijg je van al dat gamen en illegaal downloadenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je van al dat gamen en illegaal downloaden
Hoorde het een uurtje terug jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:20 schreef jna het volgende:
Ernst Paul Hasselbach is dood![]()
Zonet nog naar expeditie robinson zitten kijken
Iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat zelfs Kerkwerve niet meer veilig is voor virussen
Maar ik denk niet dat ik mee ga als ze de kroeg nog in gaan, want morgen ook weer 6:30 uur op en vanochtend was het ook al 7:00 uur en maandag wordt het iets van 4:00 uur/4:30 uurquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
Gamen en een feestje, je ownt me aan alle kanten
virusscanner klaar?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
Zo, iedereen een leven op[ zaterdagavond
Ga ik maar eens gamen
Neu, toch maar afgekapt. Was net nog gezellig op msn, maar toen dat ook ophield had ik helemaal niks te doenquote:
Veel plezierquote:Ik ga me eens klaarmaken om richting feestje te gaan
Piles, veel plezier met gamen
Als je voetbal kijken en vroeg slapen een leven vind dan wel!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
Zo, iedereen een leven op[ zaterdagavond
Ga ik maar eens gamen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:18 schreef The_Dean het volgende:
Erg gezellig
Ondanks de niet fitheid toch een paar Jan de Wandelaartjes met cola gehad, en het is zowaar wat opgeknapt
ik vind het altijd lekkerder om 's ochtends en 's middags te werken en dan 's avonds lekker vrij. Maar ieder zijn voorkeur.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:54 schreef The_Dean het volgende:
Nee precies, beetje slapen is nooit verkeerd
Ik heb komende week de late, van 14.00 tot 22.30, ook wel relax, kan je mooi 's ochtends nog wat doen
We volgende week weer van 05.30 tot 14.00, ook lekkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind het altijd lekkerder om 's ochtends en 's middags te werken en dan 's avonds lekker vrij. Maar ieder zijn voorkeur.
2 uur klaar is wel lekker natuurlijk. Maar half 6 beginnen is dan weer minderquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We volgende week weer van 05.30 tot 14.00, ook lekker
Maar blijf de nachtdiensten het leukst vinden
Eigen baas wordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2 uur klaar is wel lekker natuurlijk. Maar half 6 beginnen is dan weer minder
Ik zou het liefst laat beginnen (09:00 uur) en vroeg klaar (16:00 uur) zijn.
of gewoon de loterij winnen,hoef je helemaal niet meer te werkenquote:
Zou je je dan niet heel snel gaan vervelen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
of gewoon de loterij winnen,hoef je helemaal niet meer te werken
dat kan ik pas achteraf zeggenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou je je dan niet heel snel gaan vervelen?
And cause I was a gazillionaire, and I liked doin it so much, I cut that grass for free.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat kan ik pas achteraf zeggen![]()
Maar denk het wel. Maar dan maar wat meer hobby's en liefdadigheidjes doen
Nouquote:
Duurt nog ff, ik mag morgen weer uitslapenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even en je kan je bed weer in Piles
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Duurt nog ff, ik mag morgen weer uitslapen
Vrijdag en zaterdagquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er wel eens een dag dat je niet uit kan slapen?
Je zou er jaloers van wordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij hebt toch een lui leventje
Student hèquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jij hebt toch een lui leventje
Yessequote:
Hoe dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mijn iTunes hebben ze de nog beschikbare ruimte op mijn iPod wel erg klungelig vertaald.![]()
Dat was de mooiste tijd van mijn leven, achteraf gezien dan.quote:
er zijn vier kleurtjes, één voor Audio, één voor Video, één voor Andere. En de laatste voor wat nog beschikbaar is. Alleen staat er bij die laatste "Gratis"quote:[..]
Hoe dan?
Altijd achterafquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was de mooiste tijd van mijn leven, achteraf gezien dan.
quote:Want in het Engels is beschikbaar natuurlijk Free en Free vertaal je door Gratis
Is van Youp van 't Hekquote:
Ik vond het ook wel slecht vertaald.quote:[..]
![]()
precies. Moet jij dat ook iedere dag doen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Elke dag een wak in de wastafel hakken
Nou, eigenlijk al vanaf 12 uur uit bed, weet niet hoelaat ik wakker was eigenlijk.. Al een stuk eerderquote:
Ben er weerquote:[..]
Tot straks
nog altijd verkoudenquote:
Orange County Choppersquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vinnie? Mickey?Zal wel programma zijn dat ik nooit kijk?
quote:Ben al twee dagen met een meisje uit Hulst aan het "chatten" via datingsite![]()
Dat bedoel ik, een programma dat ik nooit kijk.quote:
het wordt misschien ooit nog eens watquote:[..]![]()
Heerlijk positief weerquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het wordt misschien ooit nog eens wat
Mijn liefdesleven is al te lang mislukt om gelijk hoge verwachtingen te hebben.quote:
Ik heb het 'voordeel' dat als er niets gebeurt er ook niets kan mislukkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven is al te lang mislukt om gelijk hoge verwachtingen te hebben.
Je moet het altijd van de positieve kant bekijkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het 'voordeel' dat als er niets gebeurt er ook niets kan mislukken
Denk ik
Ik wist niet dat je bij ons op bezoek zou komenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ondertussen alweer in het westen! Na nu al 4 uur reizen!
Death race is ook niks boeiendsquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:37 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond..
Een druk weekend gehad, dus zometeen maar naar bed.
Oh ja.. Het huis Anubis... is dus een verschrikkelijke slechte film.. het is dat mijn nichtje en mijn neefje het tof vonden... want ik zat liever bij Death Race
hij is wel leuk opzich. maar ht verhaal is zooooo standaardquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:18 schreef The_Dean het volgende:
Death Race lijkt me vet. Spelletje vroeger kapot gespeeld
Tuurlijk. Wel zelfbediening!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:30 schreef Reflectionne het volgende:
Haha gelukkig maar![]()
Mag ik een kopje koffie van je senseo??
Oh geeft niet. Ik vind hem prachtigquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:34 schreef Reflectionne het volgende:
Hmm, ik vind 'm d'r zo niet zo mooi uit zien op het plaatje..
Sorry G
Misschien in het echt welquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh geeft niet. Ik vind hem prachtig
Is dat een verkapte ik wil je meeten post?quote:
Om je horloge te bekijken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is dat een verkapte ik wil je meeten post?
quote:
Je hebt me pijn gedaan enzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen dat ik daarom niet hoef te meeten
Oh gelukkigquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Het spijt me ontzettend, ik neem al m'n kwetsende woorden terug!
soort van...quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:47 schreef Reflectionne het volgende:
Goedemorgen![]()
Haha Cali, het was dus een leuk feestje?? Nog gepraat met?
Geen date gehad in het weekend en ik weet nog niet of het deze week gaat gebeuren maar we praten elke dag en het is ontzettend gezellig met drquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:01 schreef Reflectionne het volgende:
Oh en, nog dates gehad dit weekend G.? Of nog een date deze week??
Haha okequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:00 schreef Californium het volgende:
[..]
soort van...met iedereen lopen kletsen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Geen date gehad in het weekend en ik weet nog niet of het deze week gaat gebeuren maar we praten elke dag en het is ontzettend gezellig met dr
jawelquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha oke![]()
Geen domme dingen gedaan omdat je dronken was?
Zou jij het hier vertellen als dat zo was, terwijl je vriend ook in dit topic komtquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha oke![]()
Geen domme dingen gedaan omdat je dronken was?
Dean! Sletjequote:
jah.....quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zou jij het hier vertellen als dat zo was, terwijl je vriend ook in dit topic komt
Dankjewelquote:
Uhuh surequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:08 schreef Californium het volgende:
[..]
jah.....maar dat ben ik.... heb niets uitgespookt
quote:
Rare dingen kunnen ook zijn op de grond vallen omdat je zat bent enzo?? Dat zou mijn vriend best mogen wetenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zou jij het hier vertellen als dat zo was, terwijl je vriend ook in dit topic komt
Helemaal waar. Maar vertel je dat dan in het topic of vertel je het aan je vriend?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Rare dingen kunnen ook zijn op de grond vallen omdat je zat bent enzo?? Dat zou mijn vriend best mogen weten
Hoi Dean!
Waarschijnlijk beide.. Als het er over gaat of er na gevraagd wordtquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar vertel je dat dan in het topic of vertel je het aan je vriend?
Ik zou het iig niet in het topic vertellen totdat ik er met mijn vriendin over gesproken heb en alles is uitgepraat...quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:30 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beide.. Als het er over gaat of er na gevraagd wordt
Haha naja, ligt eraan wat er gebeurd is natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet in het topic vertellen totdat ik er met mijn vriendin over gesproken heb en alles is uitgepraat...
Oi!quote:
Doe je eens in je FB kijkenquote:
Ja ik zag het te laatquote:
Jij ook alweer hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja ik zag het te laat
Jij hebt ook een reactie
Whehe volgens mij blijven we zo doorgaan. Laten we het gesprek maar in de fotoboeken houdenquote:
Chatten in fobo'squote:Op maandag 13 oktober 2008 11:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Whehe volgens mij blijven we zo doorgaan. Laten we het gesprek maar in de fotoboeken houden
quote:
Haha, dat werkt verhelderendquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:18 schreef PteV het volgende:
[..]
Haha, dat werkt verhelderendnu heb ik een beeld bij je posts
![]()
's makelijks voor de mensen die gaan lunchen!
Hm...welke carlijn, ik heb er geloof ik 3 in m'n lijst staan...quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
dusse.... Hoe ken je Carlijn?
Oquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef PteV het volgende:
[..]
Hm...welke carlijn, ik heb er geloof ik 3 in m'n lijst staan...
Beginletter, dan weet ik genoegquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Owij hebben een connectie via Carlijn....
achternaam noemen is ook zo aso
hey! jij bent bijna jarigquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Owij hebben een connectie via Carlijn....
achternaam noemen is ook zo aso
Carlijn van Hquote:
hoe weet jij dat ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef Californium het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ?
Ik stalk jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maak ook Hyves aanquote:
Het feest van Sinterklaas?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
Jarig zijn
Feestdagen
Heb daarom ook lekker met Sinterklaas een kaartje voor een optreden geregeld
quote:
quote:
Wanneer nou...quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:38 schreef Californium het volgende:
ik vind het ook niet leuk om jarig te zijn
quote:
Ik hou niet van jarig zijn en ik wordt veel te oudquote:
20 is niet oud johquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hou niet van jarig zijn en ik wordt veel te oud
ik vind van welquote:
Ik wilde inhoudelijk reageren, maar "is"quote:
Begint dat nu al bij jouquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef Californium het volgende:
Ik hou niet van jarig zijn en ik wordt veel te oud
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde inhoudelijk reageren, maar "is"
[..]
Begint dat nu al bij jou![]()
En "ik wordt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
ik vind het opzich niet ECHT oud... maar meer dat de tijd zo snel gaat en dat het leven zo snel gaat enzo.....quote:
Awhquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het opzich niet ECHT oud... maar meer dat de tijd zo snel gaat en dat het leven zo snel gaat enzo.....
verliefd zijn is ook leukquote:
jaaquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
[..]
verliefd zijn is ook leukgeniet er maar lekker van!! zaterdag een leuke dag gehad?
quote:
ow....nice...quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaawe konde niet naar mijn huis omdat de treinen kapot waren
Dus toen hebben we 3uur lang in een park gelegen
Was nog echt leuk ook
aha leukquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:51 schreef PteV het volgende:
[..]
20...das al weer zo lang geleden
En Carlijn ken ik van de studie....en we zijn allebei lid geweest van de intro-cie.
3 weken geleden nog lopen bunkeren met haar van de winst die we vorig jaar hebben gemaakt
doei Pilesquote:
Pete Philly & Perquisitequote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:44 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wordt jah
Ik ben vrijdag jarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dat laatste nou gewoon weg laatquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Daar zijn hulpmiddelen voor
Dan was het een stuk beter geweest hèquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:17 schreef Reflectionne het volgende:
Als je dat laatste nou gewoon weg laat
Moet dat nouquote:
Ja precies!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan was het een stuk beter geweest hè![]()
Ik wou even deze meneer danken voor het werk dat ik nu mag doen dankzij hemquote:[..]
Moet dat nou
Zal er aan proberen te denken volgende keerquote:
Oh, daar ben je echt blij mee?quote:Ik wou even deze meneer danken voor het werk dat ik nu mag doen dankzij hem
Heel erg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heel erg..Zo leuk he!
Nee, dan is het goed. Was al bang dat ik je verkeerd begreepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedzo nu moet ik een nieuwe tt bedneken, of is iemand mij voor met sluitenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed. Was al bang dat ik je verkeerd begreep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |