abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62319638
one by one...

R.I.P. voor de nabestaanden
I approve this message
pi_62319651
Zat net nog naar expedition robinson te kijken
pi_62319755
...
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:19:33 #154
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62319823
Oh, wat verschrikkelijk! Ik vond het zo'n leuke man altijd. Echt sympathiek.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:25 schreef Herald het volgende:
mooie stem had ie ook
Prachtige stem inderdaad.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:24:22 #155
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62319884
Hij was het leukste van ER en PE.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:30:58 #156
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_62319957
Klote zeg. Echt een vakman met een geweldige stem. Soms schokt de dood van mensen die je IRL niet kent je toch. Dat was zo met Steve Irwin, en nu met EPH. Bijzondere mensen, te jong gestorven.
It's not a lie, if you believe
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:33:19 #157
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62319985
Jeetje, hij had zo'n fijne stem ook om naar te luisteren als voiceover. .
-
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:59:30 #158
22273 Dizer
Save the beard!
pi_62320257
Jeetje.. was een toffe presentator.

RIP.
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 12 oktober 2008 @ 01:16:24 #159
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_62320485
Ik schrok ook toen ik het hoorde. Het was een man met een bijzonder sympathieke uitstraling die je zelden op tv ziet. Echt zonde.

Voor de nabestaanden van beide personen moet het ook erg hard zijn aangekomen. Ik wens ze sterkte bij het verwerken van het verlies.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 12 oktober 2008 @ 01:46:36 #160
138914 Slappy
ambtenaar
pi_62320899
Eerst Jörg Haider en nu Ernst Paul Hasselbach
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zondag 12 oktober 2008 @ 01:57:16 #161
88233 Steve
Still the best.
pi_62321013
Jeutje zeg.
En dan ook nog zo'n jonge vrouw erbij....
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_62321258
Denk dat er nog wel bekend zal worden 'hoe' ze zijn overleden. Niet dat dat veel uitmaakt, maar denk dat het vooral voor de vriendin en nabestaanden van ErnstPaul en de evt vriend en nabestaanden van het belgische meisje goed is om dat te weten. En laten we dan maar 'hopen' dat ze door de klap op de rotsen gelijk dood waren, en niet langzaam in ijskoud water zijn verdronken terwijl ze volledig klem zaten.

Verschikkelijk zeg, en dit hoeft niet eens hard gegaan te zijn. Vangrail is logisch dat dat er niet is, dat gebied is zo verschrikkelijk dunbevolkt; ze gaan niet voor niets daarheen; het afgelegene van dat gebied was juist het 'leuke' van het programma. Dat kennen we hier in Nederland inderdaad niet.

Hoe dan ook; verschrikkelijk voor de nabestaanden, de (waarschijnlijk jonge) kinderen en iedereen om m heen.
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:24:51 #163
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62323822
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 02:32 schreef Daverz het volgende:
Denk dat er nog wel bekend zal worden 'hoe' ze zijn overleden. Niet dat dat veel uitmaakt, maar denk dat het vooral voor de vriendin en nabestaanden van ErnstPaul en de evt vriend en nabestaanden van het belgische meisje goed is om dat te weten. En laten we dan maar 'hopen' dat ze door de klap op de rotsen gelijk dood waren, en niet langzaam in ijskoud water zijn verdronken terwijl ze volledig klem zaten.

Verschikkelijk zeg, en dit hoeft niet eens hard gegaan te zijn. Vangrail is logisch dat dat er niet is, dat gebied is zo verschrikkelijk dunbevolkt; ze gaan niet voor niets daarheen; het afgelegene van dat gebied was juist het 'leuke' van het programma. Dat kennen we hier in Nederland inderdaad niet.

Hoe dan ook; verschrikkelijk voor de nabestaanden, de (waarschijnlijk jonge) kinderen en iedereen om m heen.
Als je ziet hoe die auto er uit ziet, dan moet je er haast wel van uitgaan dat het heel snel is gegaan.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_62323869
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die vent had gewoon 'iets'. Uitstraling, charme, charisma, zoiets. Zelfs al enkel via tv kan zo'n persoon gewoon een ontzettende sterke indruk op je maken.
Inderdaad.
pi_62324198
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:25 schreef Herald het volgende:
mooie stem had ie ook
ja

Wel echt kut dit
pi_62324540
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 01:16 schreef VeX- het volgende:
Ik schrok ook toen ik het hoorde. Het was een man met een bijzonder sympathieke uitstraling die je zelden op tv ziet. Echt zonde.

Voor de nabestaanden van beide personen moet het ook erg hard zijn aangekomen. Ik wens ze sterkte bij het verwerken van het verlies.
idd.

Ik heb er ook de hele avond een rotgevoel aan overgehouden..
pi_62324660
RIP.

Goede presentator en volgens mij echt iemand die serieus met zijn (het televisie-) vak bezig was.
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:52:26 #168
521 ruby
Hell yeah!
pi_62325184
Triest nieuws.

Ik vond het een aardige man met z'n prettige stem.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 13:24:33 #169
163650 Greys
pi_62325793
Wat vreselijk
Net wat meer mensen hier al zeiden, ik kende de man natuurlijk niet in het echt maar wát een sympathieke uitstraling had hij. Heel erg. Wat kan het leven toch wreed zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:43:51 #170
331 Merel
Be here now.
pi_62326181
jeetje
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62326820
Uitzending Robinson gaat door na dood presentator
Door: Novum/ANP
Gepubliceerd: vandaag 13:34

RTL zendt zondagavond het programma Expeditie Robinson gewoon uit. Dat maakte een woordvoerster van de omroep zondag bekend. De uitzending gaat op verzoek van de familie van de zaterdag verongelukte presentator Ernst-Paul Hasselbach (42) gewoon door.

Voorafgaand aan deze aflevering van Expeditie Robinson zendt RTL wel een in memoriam uit. Hasselbach kwam zaterdag om het leven in Noorwegen. Door nog onbekende oorzaak raakte de auto waarin hij en met een Belgische productieassistente zat van de weg en belandde in het water. Beiden overleden.
71 graden Noord

De presentator was met een productieteam in Noorwegen voor opnamen van het tweede seizoen van het Nederlands-Belgische programma 71 Graden Noord. Voor de realityshow reisden onlangs John de Wolf, Fajah Lourens, John van Lottum, Rebecca Loos en Joep Sertons naar het Scandinavische land.

Het productieteam en de kandidaten van het RTL-programma zitten nog in Noorwegen. "We zijn heel druk bezig met de repatriëring", vertelt de woordvoerder. "Daarnaast zijn we bezig ervoor te zorgen dat Ernst-Paul weer thuiskomt, maar dat gaat naar verwachting nog een aantal dagen duren."

Ondertussen stromen op internet steunbetuigingen aan de nabestaanden van Hasselbach binnen. Meer dan duizenden mensen hebben al een bericht achtergelaten in het condoleanceregister dat op http://www.condoleance.nl/registers/register_10635.html dat op Condoleance.nl is geopend.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_62327048
RIP. Veels te jong overleden. Was een Lieve, rustige man met mooie programma's.
pi_62328862
Evi Hanssen presenteerde de vorige edities samen met Ernst-Paul maar gaf de fakkel dit keer vanwege haar zwangerschap door aan Karoline Kamozi (Leki). 'Ik heb er geen woorden voor', zegt ze. 'Ernst-Paul is met zijn twee meter zo'n imposante man dat ik mij gewoon niet kan inbeelden dat hij op deze manier om het leven kán komen. Ik heb hem de voorbije jaren leren kennen als een bijzonder open en joviale persoon. Een steengoede vakman en tegelijk een warme persoonlijkheid die soms voor de hele crew aan de kookpot stond.'

Hasselbach was ook een van de presentatoren van Expeditie Robinson en Peking Express . Op die manier leerde co-presentatrice Roos Van Acker hem kennen. Ze vernam het nieuws van zijn overlijden gisteren tijdens de voorbereiding van de TMF Awards. 'Ik ben helemaal van mijn melk', zegt ze. 'Deze avond was verondersteld een muziekfeest te worden maar dit ongeval maakt plots alles anders. Ernst-Paul was een fantastische man. Mijn mooiste herinnering aan hem dateert van de opnames van Expeditie Robinson in Maleisië. Na een opnamedag dronken we altijd nog een whisky op het terras van zijn hut en keken we samen naar de zonsondergang. Hij zette daarbij zijn favoriete muziek op: Frank Sinatra.'

Ernst-Paul Hasselbach werd op 23 mei 1966 geboren in de Surinaamse hoofdstad Paramaribo. Zijn vader was een Nederlander, zijn moeder Surinaamse. Zijn vader verkaste het gezin ettelijke keren doordat hij als landbouwkundig ingenieur in dienst van de Nederlandse regering voortdurend overgeplaatst werd.

Na 15 jaar eerder al in Amsterdam te hebben gewoond, verhuisde Ernst-Paul in 1985 vanuit Vancouver terug naar Amsterdam. Hij studeerde aan de Academie voor Lichamelijke Opvoeding en combineerde dat met een studie Engels aan de Vrije Universiteit Amsterdam. In 1992 startte hij als freelance journalist, vertaler en redacteur. Hij was een gediplomeerd tennis- en squashleraar en werkte ook als turncoach, rugbycoach en basketballcoach. Hij stopte met sporten om zich op zijn journalistieke carrière te concentreren. Hasselbach woonde in Haarlem samen met Gracia Witteman, de dochter van talkshowpresentator Paul Witteman. Samen hadden ze een dochtertje van vier jaar. Hasselbach had twee zonen van 19 en 13 uit een eerdere relatie.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:10:49 #174
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_62328963
Ik hoorde het vandaag pas. Verschrikkelijk zeg. Zo'n sympathieke man.
pi_62329094
Ik moet steeds aan zijn vrouw denken, die zit hier in Nederland, krijgt alle berichten en foto's ook onder ogen.
Wat vreselijk voor haar, de kinderen en de rest van zijn familie.
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:36:06 #176
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62329471
he bah
ik was fan van die leuke vent
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 16:41:07 #177
163650 Greys
pi_62329562
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 16:18 schreef Deliana het volgende:
Ik moet steeds aan zijn vrouw denken, die zit hier in Nederland, krijgt alle berichten en foto's ook onder ogen.
Wat vreselijk voor haar, de kinderen en de rest van zijn familie.
Afgrijselijk ja, daar moet je echt niet aan denken.
Op dit soort momenten besef je je (wederom) hoe het leven zomaar afgelopen kan zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62330147
R.I.P

Ik kan het niet geloven
pi_62334685
Is het nu niet heel raar om naar ER te kijken?
Je ziet hem gewoon praten, lopen en lachen...... en toch is ie dood!
Ik vind het onvoorstelbaar.

Ik vraag me ook af hoe de kandidaten nu zelf zitten te kijken. Voor hen was EP toch een baken in hun ER-avontuur. Ze hebben hem van dichtbij mee gemaakt. Dat lijkt me ook erg bevreemdend en moeilijk!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_62334715
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Injetta het volgende:
Is het nu niet heel raar om naar ER te kijken?
Je ziet hem gewoon praten, lopen en lachen...... en toch is ie dood!
Ik vind het onvoorstelbaar.
Expeditie Robinson 2008 #9
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:39:02 #181
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62336219
R.I.P. ze deden het bij RTL wel netjes net bij E.R.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_62336257
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:39 schreef Mr_DG het volgende:
R.I.P. ze deden het bij RTL wel netjes net bij E.R.
Zeer netjes gedaan idd.
pi_62336281
Alleen het overzicht van de programma's voor vanavond had ook wel aangepast kunnen worden, was wel schreeuwerig en volgens mij zoiets als, bij Expeditie Robinson gaat het er weer heftig aan toe vanavond ofzo.
pi_62336310
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Utrecht het volgende:
Alleen het overzicht van de programma's voor vanavond had ook wel aangepast kunnen worden, was wel schreeuwerig en volgens mij zoiets als, bij Expeditie Robinson gaat het er weer heftig aan toe vanavond ofzo.
Dat was voor Rock Nation.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 21:42:55 #185
163650 Greys
pi_62336328
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Utrecht het volgende:
Ja, dat viel me ook op. Die voice-over zei zelfs als ik het wel heb "Overleven! Vanavond vanaf 20.25 uur"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:52:49 #186
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62336684
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, dat viel me ook op. Die voice-over zei zelfs als ik het wel heb "Overleven! Vanavond vanaf 20.25 uur"

Idd ja dat was dan wel weer minder.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_62340956
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Zijn dochter is getrouwd met Paul.
nee...hij is getrouwd met de dochter van Paul..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_62343104
Zometeen een gesprek met John de Wolf (een van de deelnemers aan 71 graden noord) bij Q-Music.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_62346253
Goed gesprek, je merkte goed dat zo'n 'harde' als John de Wolf behoorlijk aangeslagen was.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:42:49 #190
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_62351292
zijn vrouw en dochter waren in noorwege ten tijde dat dit is gebeurt.
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:04:26 #191
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_62359692
quote:
Deelnemers 71 Graden Noord nog in shock.

De deelnemers aan het programma 71 Graden Noord kunnen niet bevatten dat Ernst-Paul Hasselbach omgekomen is. "Ik kan het nog steeds niet beseffen", vertelde voormalig proftennisser John van Lottum in RTL Boulevard. "Vanochtend werd ik wakker en toen schoten opnieuw de tranen in mijn ogen."

De tv-presentator kwam zaterdag om het leven na een auto-ongeluk in Noorwegen, waar hij met een productieteam werkte aan de opnamen van 71 Graden Noord. Ook een Belgische productie-assistente kwam om. "We waren bezig met een zware oefening, waarbij we midden in een sneeuwstorm een berg van tweeduizend meter beklommen", zei oud-profvoetballer John de Wolf. "Tweehonderd meter voor de top werd alles stilgelegd en moesten we naar beneden."

De Wolf reageerde emotioneel op het nieuws van de dood van de 42-jarige presentator. "Je klapt op zo'n moment helemaal in elkaar. Hij heeft een vrouw, twee zoons en een dochtertje. Je zult zo'n bericht maar thuis krijgen."

De acht overgebleven deelnemers aan het realityprogramma werden nadat ze het nieuws hadden gehoord, met een busje naar de plaats des onheils overgebracht. "We zijn gestopt en met zijn allen uitgestapt", vertelde de geëmotioneerde De Wolf. "Daar hebben we één minuut stilte gehouden." Gisteravond zijn De Wolf, Van Lottum en de overige Nederlandse kandidaten Fajah Lourens en Joep Sertons vanuit Noorwegen naar Nederland gevlogen. Rebecca Loos keerde terug naar haar woonplaats Londen, meldde RTL maandag.

Het lichaam van Hasselbach is inmiddels vrijgegeven door de Noorse politie. Het is volgens een RTL-woordvoerder nog onduidelijk wanneer hij kan worden overgebracht naar Nederland. "We zijn druk bezig met de repatriëring." Zijn familie heeft aan RTL aangegeven van plan te zijn in 'zeer besloten kring' afscheid van hem te nemen. Waar en wanneer dit afscheid plaatsvindt, is nog niet bekend.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:46:09 #192
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_62372829
quote:
Kinderen samen op begrafenis Ernst-Paul Hasselbach.

De tragisch verongelukte Ernst-Paul Hasselbach (42) had drie kinderen uit drie verschillende relaties. Maar zo trots als de presentator vertelde over het 4-jarige dochtertje Uma, dat hij had met Gracia Witteman, zo zwijgzaam was hij over zijn twee zonen: de 13-jarige Marley die hij kreeg met Karin, en de 19-jarige Timo van eerste liefde Babs. „Timo heeft zijn vader in februari voor het laatst gezien”, vertelt zijn moeder verdrietig.

De 38-jarige Gracia was de grote liefde van Ernst-Paul. Sinds zes jaar was hij gelukkig met de dochter van Paul Witteman, met wie hij een schattig meisje kreeg. Gracia en Uma zijn echter niet de enigen die momenteel diep rouwen. Ernst-Paul, die werd geboren in Suriname, laat nog twee gezinnen achter. Op de begrafenis zullen zijn drie kinderen allemaal aanwezig zijn: Uma van Gracia. Marley van Karin. En Timo van Babs. Als tiener verhuisde Ernst-Paul speciaal voor Babs vanuit Canada naar Amsterdam. Zij stond dus aan de wieg van zijn Nederlandse tv-carrière. En negentien jaar geleden kreeg zij ook zijn eerste kind.

Vol pijn vertelt Babs, nadat ze De Telegraaf zelf belde: „Wij zijn net als iedereen overvallen door dit nieuws. Het is allemaal zo verschrikkelijk. Zo abrupt. Maar wat niet klopt, is dat overal staat dat Ernst-Paul nóg twee zonen heeft uit een eerdere relatie. Dat is niet waar, en vooral voor Timo vind ik dat erg. Je had mijn zoon dit weekend moeten zien; één hoopje ellende.”

Ze legt uit: „Ernst-Paul zei altijd dat hij zijn zoons elk weekend zag. In werkelijkheid ontmoette hij in ieder geval Timo zelden. Ernst-Paul heeft zijn oudste zoon voor het laatst in februari gezien. Er zijn tussen hen zo veel dingen niet gezegd. Zo veel vragen… Was zijn vader trots op hem? Ik zeg steeds dat het wel zo was, maar Timo zal het uit zijn mond niet meer kunnen horen. Dat is tragisch.”
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_62376488
Wat triest. En dan die oudste zoon die achterblijft met nog zoveel vragen waar hij nooit een antwoord op zal krijgen. Dat begrijp ik niet, dat mensen zo'n slechte band met hun kinderen onderhouden. Als er onverhoopt wat gebeurt laat je je kinderen met zoveel vragen en verdriet achter.
pi_62377072
En dan gaat Babs zelf de telegraaf bellen, om dit wereldkundig te maken. Zal haar zoon goed doen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:51:27 #195
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62377811
Ja erg triest...alleen snap ik niet dat zijn ex-partner zo nodig naar de telegraaf moet bellen. Dan belt ze naar de goeie krant..Maar niet heus!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:37:10 #196
163650 Greys
pi_62378975
Ik snap het nut ook totáál niet, van het feit dat ze de Telegraaf zelf gebeld heeft.
Wat wil zij daar nou in vredesnaam mee bereiken? Even laten zien dat het heus niet zo'n goede vader is ofzo? Te laat mop, hij is dood
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:38:12 #197
163650 Greys
pi_62379003
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja erg triest...alleen snap ik niet dat zijn ex-partner zo nodig naar de telegraaf moet bellen. Dan belt ze naar de goeie krant..Maar niet heus!
Welke krant dan ook... dit gaat toch nergens over?
Nog even je overleden ex-partner zwart maken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:39:03 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62379028
Dat getuigt niet bepaald van goede smaak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62379033
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef static het volgende:

[..]

Echt zo'n Telegraaf-artikel .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:51:34 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62379349
Dat was precies ook mijn gedachte 'Een hoopje ellende, maar gelukkig dat je moeder dan toch nog even naar de krant belt (welke dan ook!) om dat wereldkundig te maken.'
Triest dat ze dit dan aangrijpt om ook nog even in de schijnwerpers te komen staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')