Prachtige stem inderdaad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:25 schreef Herald het volgende:
mooie stem had ie ook
Als je ziet hoe die auto er uit ziet, dan moet je er haast wel van uitgaan dat het heel snel is gegaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:32 schreef Daverz het volgende:
Denk dat er nog wel bekend zal worden 'hoe' ze zijn overleden. Niet dat dat veel uitmaakt, maar denk dat het vooral voor de vriendin en nabestaanden van ErnstPaul en de evt vriend en nabestaanden van het belgische meisje goed is om dat te weten. En laten we dan maar 'hopen' dat ze door de klap op de rotsen gelijk dood waren, en niet langzaam in ijskoud water zijn verdronken terwijl ze volledig klem zaten.
Verschikkelijk zeg, en dit hoeft niet eens hard gegaan te zijn. Vangrail is logisch dat dat er niet is, dat gebied is zo verschrikkelijk dunbevolkt; ze gaan niet voor niets daarheen; het afgelegene van dat gebied was juist het 'leuke' van het programma. Dat kennen we hier in Nederland inderdaad niet.
Hoe dan ook; verschrikkelijk voor de nabestaanden, de (waarschijnlijk jonge) kinderen en iedereen om m heen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die vent had gewoon 'iets'. Uitstraling, charme, charisma, zoiets. Zelfs al enkel via tv kan zo'n persoon gewoon een ontzettende sterke indruk op je maken.
idd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:16 schreef VeX- het volgende:
Ik schrok ook toen ik het hoorde. Het was een man met een bijzonder sympathieke uitstraling die je zelden op tv ziet. Echt zonde.
Voor de nabestaanden van beide personen moet het ook erg hard zijn aangekomen. Ik wens ze sterkte bij het verwerken van het verlies.
Afgrijselijk ja, daar moet je echt niet aan denken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:18 schreef Deliana het volgende:
Ik moet steeds aan zijn vrouw denken, die zit hier in Nederland, krijgt alle berichten en foto's ook onder ogen.
Wat vreselijk voor haar, de kinderen en de rest van zijn familie.
Expeditie Robinson 2008 #9quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Injetta het volgende:
Is het nu niet heel raar om naar ER te kijken?
Je ziet hem gewoon praten, lopen en lachen...... en toch is ie dood!
Ik vind het onvoorstelbaar.
Zeer netjes gedaan idd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:39 schreef Mr_DG het volgende:
R.I.P. ze deden het bij RTL wel netjes net bij E.R.
Dat was voor Rock Nation.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Utrecht het volgende:
Alleen het overzicht van de programma's voor vanavond had ook wel aangepast kunnen worden, was wel schreeuwerig en volgens mij zoiets als, bij Expeditie Robinson gaat het er weer heftig aan toe vanavond ofzo.
Ja, dat viel me ook op. Die voice-over zei zelfs als ik het wel heb "Overleven! Vanavond vanaf 20.25 uur"quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Utrecht het volgende:
Alleen het overzicht van de programma's voor vanavond had ook wel aangepast kunnen worden, was wel schreeuwerig en volgens mij zoiets als, bij Expeditie Robinson gaat het er weer heftig aan toe vanavond ofzo.
Idd ja dat was dan wel weer minder.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op. Die voice-over zei zelfs als ik het wel heb "Overleven! Vanavond vanaf 20.25 uur"
nee...hij is getrouwd met de dochter van Paul..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Zijn dochter is getrouwd met Paul.
quote:Deelnemers 71 Graden Noord nog in shock.
De deelnemers aan het programma 71 Graden Noord kunnen niet bevatten dat Ernst-Paul Hasselbach omgekomen is. "Ik kan het nog steeds niet beseffen", vertelde voormalig proftennisser John van Lottum in RTL Boulevard. "Vanochtend werd ik wakker en toen schoten opnieuw de tranen in mijn ogen."
De tv-presentator kwam zaterdag om het leven na een auto-ongeluk in Noorwegen, waar hij met een productieteam werkte aan de opnamen van 71 Graden Noord. Ook een Belgische productie-assistente kwam om. "We waren bezig met een zware oefening, waarbij we midden in een sneeuwstorm een berg van tweeduizend meter beklommen", zei oud-profvoetballer John de Wolf. "Tweehonderd meter voor de top werd alles stilgelegd en moesten we naar beneden."
De Wolf reageerde emotioneel op het nieuws van de dood van de 42-jarige presentator. "Je klapt op zo'n moment helemaal in elkaar. Hij heeft een vrouw, twee zoons en een dochtertje. Je zult zo'n bericht maar thuis krijgen."
De acht overgebleven deelnemers aan het realityprogramma werden nadat ze het nieuws hadden gehoord, met een busje naar de plaats des onheils overgebracht. "We zijn gestopt en met zijn allen uitgestapt", vertelde de geëmotioneerde De Wolf. "Daar hebben we één minuut stilte gehouden." Gisteravond zijn De Wolf, Van Lottum en de overige Nederlandse kandidaten Fajah Lourens en Joep Sertons vanuit Noorwegen naar Nederland gevlogen. Rebecca Loos keerde terug naar haar woonplaats Londen, meldde RTL maandag.
Het lichaam van Hasselbach is inmiddels vrijgegeven door de Noorse politie. Het is volgens een RTL-woordvoerder nog onduidelijk wanneer hij kan worden overgebracht naar Nederland. "We zijn druk bezig met de repatriëring." Zijn familie heeft aan RTL aangegeven van plan te zijn in 'zeer besloten kring' afscheid van hem te nemen. Waar en wanneer dit afscheid plaatsvindt, is nog niet bekend.
quote:Kinderen samen op begrafenis Ernst-Paul Hasselbach.
De tragisch verongelukte Ernst-Paul Hasselbach (42) had drie kinderen uit drie verschillende relaties. Maar zo trots als de presentator vertelde over het 4-jarige dochtertje Uma, dat hij had met Gracia Witteman, zo zwijgzaam was hij over zijn twee zonen: de 13-jarige Marley die hij kreeg met Karin, en de 19-jarige Timo van eerste liefde Babs. „Timo heeft zijn vader in februari voor het laatst gezien”, vertelt zijn moeder verdrietig.
De 38-jarige Gracia was de grote liefde van Ernst-Paul. Sinds zes jaar was hij gelukkig met de dochter van Paul Witteman, met wie hij een schattig meisje kreeg. Gracia en Uma zijn echter niet de enigen die momenteel diep rouwen. Ernst-Paul, die werd geboren in Suriname, laat nog twee gezinnen achter. Op de begrafenis zullen zijn drie kinderen allemaal aanwezig zijn: Uma van Gracia. Marley van Karin. En Timo van Babs. Als tiener verhuisde Ernst-Paul speciaal voor Babs vanuit Canada naar Amsterdam. Zij stond dus aan de wieg van zijn Nederlandse tv-carrière. En negentien jaar geleden kreeg zij ook zijn eerste kind.
Vol pijn vertelt Babs, nadat ze De Telegraaf zelf belde: „Wij zijn net als iedereen overvallen door dit nieuws. Het is allemaal zo verschrikkelijk. Zo abrupt. Maar wat niet klopt, is dat overal staat dat Ernst-Paul nóg twee zonen heeft uit een eerdere relatie. Dat is niet waar, en vooral voor Timo vind ik dat erg. Je had mijn zoon dit weekend moeten zien; één hoopje ellende.”
Ze legt uit: „Ernst-Paul zei altijd dat hij zijn zoons elk weekend zag. In werkelijkheid ontmoette hij in ieder geval Timo zelden. Ernst-Paul heeft zijn oudste zoon voor het laatst in februari gezien. Er zijn tussen hen zo veel dingen niet gezegd. Zo veel vragen… Was zijn vader trots op hem? Ik zeg steeds dat het wel zo was, maar Timo zal het uit zijn mond niet meer kunnen horen. Dat is tragisch.”
Welke krant dan ook... dit gaat toch nergens over?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja erg triest...alleen snap ik niet dat zijn ex-partner zo nodig naar de telegraaf moet bellen. Dan belt ze naar de goeie krant..Maar niet heus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |