Heb ik ook. Na het drinken van 2 blikjes energydrink kan ik bijvoorbeeld ook heerlijk slapen en van de sterkste koffie merk ik niks.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:49 schreef MaJo het volgende:
Gisteren Ritalin voorgeschreven gekregen maar mag pas beginnen nadat ik terug ben uit Amerika (over 2 weken). Ben wel benieuwd. Alleen dat 4x per dag slikken, damnHeb hiernaast ook nog AD en melatonine tabletten, dat wordt dus 6 wekkers zetten per dag
Trouwens door die energydrink opmerking: merk je daar minder van als je ADD hebt? Ik drink namelijk heel erg veel cola, ook voor het slapen gaan, maar krijg er geen extra energie van ofzo. Mensen vinden dat altijd maar vreemd, maar dat kan dus door ADD komen?
Haha same herequote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef 8. het volgende:
[..]
Heb ik ook. Na het drinken van 2 blikjes energydrink kan ik bijvoorbeeld ook heerlijk slapen en van de sterkste koffie merk ik niks.
Hoewel ik soms wel eens ga trillen als ik veel cafeïne op heb.
Ja werkt bij mij ook goedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:55 schreef 8. het volgende:
Oh, ik heb trouwens ook melatonine. Het werkt goed voor mij. Hoeveel mag je daarvan maximaal per dag slikken?
Hier ook 5mg. Is wel extreem duur vind ik, 25 euro voor 30 tablettenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja werkt bij mij ook goedAnders blijf ik tot veel te laat op
Weet niet hoeveel je ervan mag hebben, heb zelf 5mg, en jij? Ik hoorde van mijn psych dat een half tabletje waarschijnlijk ook al genoeg voor mij is
Hmmm dat doet bij mij herrinneringen opleven over de discussie of aanleg voor ADHD ervelijk is en het bekende feit dat de meeste AD(H)D-ers moeite hebben om relaties lang vol te houden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:08 schreef Re het volgende:
http://www.sciencedaily.com/releases/2008/10/081021185207.htm
komt dat overeen met jullie ervaringen?... Ouders met ADHD kinderen scheiden veel eerder en vaker dan ouders met kinderen zonder ADHD
Werkte bij mij voor geen meter dus dit weet ik, aangezien ik er op een gegeven moment 3 ofzo heb geprobeerd, maar ze weten het uds gewoon echt nog niet zei mijn dokter. Tis te nieuw en weinig onderzocht, je moet gewoon zelf maar kijken wta t beste voor je werkt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:55 schreef 8. het volgende:
Oh, ik heb trouwens ook melatonine. Het werkt goed voor mij. Hoeveel mag je daarvan maximaal per dag slikken?
Klinkt bekend, dat korte werken en weer weggaan/weggestuurd worden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:31 schreef Noli. het volgende:
Ik weet nu bijvoorbeeld welk werk voor mij gewoon het meest geschikt is en ik ben nu zelfs (en dat ook nog onder invloed van extra hormonen) alweer een aantal maanden aan het werk!!!
dat is een hele prestatie voor mij, als er ook maar iets mis ging begon ik te flippen en durfde/wou ik niet meer heen. meeste jobs duurden daardoor vaak niet langer dan een paar dagen tot anderhalve week.
Ik heb hetzelfde hoor, zet altijd de tv aan voordat ik ga slapenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:31 schreef Noli. het volgende:
Eigenlijk heel idioot misschien maar ik val het lekkerst in slaap met de tv of radio aan.
Als ik 'niks' hoor ga ik denken.. en denken.. en nog meer denken.. en me de schurft ergeren aan het geluid blaadjes die over de weg langs ons huis waaien.. denken.. ergeren aan het denken en dat ik nog steeds niet slaapenz, enz..
Als ik de tv of radio aanzet zijn mijn gedachten een beetje bij het geluid van de tv/radio en heeft mijn hoofd niet de tijd om aan al dat andere te gaan ergeren -> soort van rust gecreëerd ->![]()
Ik was ook blij met mijn diagnose.
Niet blij met het feit dát ik iets mankeerde, ik vind ADD echt niet fijn. Maar blij dat ik wist WÁT me mankeerde.
Mijn diagnose is ongeveer 1 of 1,5 jaar oud. Er viel voor mij zoveel op z'n plaats. Ik wist ineens waarom ik jarenlang herhaaldelijk op bepaalde punten keihard op mijn bek ging.
Voordeel: ik weet nu waar en waarom sommige dingen niet goed gaan en kan daar nu rekening mee houden. Ik weet nu bijvoorbeeld welk werk voor mij gewoon het meest geschikt is en ik ben nu zelfs (en dat ook nog onder invloed van extra hormonen) alweer een aantal maanden aan het werk!!!
dat is een hele prestatie voor mij, als er ook maar iets mis ging begon ik te flippen en durfde/wou ik niet meer heen. meeste jobs duurden daardoor vaak niet langer dan een paar dagen tot anderhalve week.
Ik zit op kantoor en ik internix ook veel te veel, maar als ik werk werk ik wel vlot en redelijk foutloos dus mijn resultaten lijken er niet onder te lijden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:28 schreef MaJo het volgende:
Qua werk is het trouwens zo dat ik erachter ben dat ik geen kantoorbaantje aan kan. Heb dat veel gedaan maar merk dat ik veel te snel afgeleid ben en dan altijd andere dingen ga doen. Bovendien ga ik de eerste 1,5 altijd een beetje internetten omdat ik me er niet toe kan zetten om te beginnen
Mijn uiteindelijke droombaan (journalist) is echt iets voor mij. Onregelmatige werktijden en altijd wat te doen. Op mijn twee stages beviel het dan ook heel erg goedOp dit moment werk ik in een winkel en dat gaat ook heel goed. Er is altijd iets te doen
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:56 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor en ik internix ook veel te veel, maar als ik werk werk ik wel vlot en redelijk foutloos dus mijn resultaten lijken er niet onder te lijden.
Journalistiek wil ik ook al lang. Ik wil volgende jaar september beginnen met avondopleiding in Tilburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |