abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63603743
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:15 schreef skadhd het volgende:
Hij had niet terug gebeld omdat zn beltegoed op was!! JEEJ!
Heb zondag weer een date met hem en ik ga mn impulsen om hem te bellen onderdrukken nu.
Lastig!!!!
Fijn dat het toch goed is gekomen en hij niet zoiets had van OMG WAT IS DIT Lucky you. Don't mess it up again
pi_63608673
I won't. Zeker omdat het zo'n drol is die het al rustig aan wil doen...
Rustig aan? God sta me bij....
  zaterdag 29 november 2008 @ 10:21:16 #253
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_63615385
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:15 schreef skadhd het volgende:
Hij had niet terug gebeld omdat zn beltegoed op was!! JEEJ!
Heb zondag weer een date met hem en ik ga mn impulsen om hem te bellen onderdrukken nu.
Lastig!!!!
succes morgen
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_63647213
hmm..hij had mij gister gebeld..gewoon omdat ie er zin in had. we zouden dus vanavond uit eten gaan...krijg ik 2 uur van tevoren een smsje,,,ik moet afzeggen, ben bij een maatje aan het helpen in huis en dan ben ik veel te laat...sorry..
Dus ik een uur later pas gebeld. Neemt niet op. hoe laf ben je dan.
Heb em maar een smsje gestuurd dat het niet uitmaakt hoe laat ie er is maar dat k niks in huis heb dus dat ie gewoon moet komen. Nog maar paar keer gebeld, want dit is gewoon geen stijl. maar hij neemt dus niet op.
Heb ik weer.
En er is natuurlijk niks dat ik kan doen he
  zondag 30 november 2008 @ 17:47:07 #255
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_63647692
Okee, het is inderdaad geen stijl dat hij zo kort van tevoren afzegt. Maar waarom stalk je hem dan meteen zo? Eén belletje en één smsje erachteraan toen hij niet op nam (misschien was hij druk bezig met klussen?) was ook wel genoeg geweest. Als ik hem was zou ik nu zeker niet meer komen. En eigenlijk helemaal nooit meer Maar dat ligt ook aan mij hoor, ik ben nogal snel afgeschrikt als iemand me teveel lastig valt.

Pfft ik ben nu aan de Concerta, de bijwerkingen die ik had met Ritalin (die grotendeels over waren op het laatst) komen nu 3 keer zo hard terug. M'n mond heeft verdomd veel weg van de Sahara, ik eet niks meer en volgens mij is m'n bloeddruk veel hoger. Maar verder helpt het wel
pi_63648461
ja...dat doe ik als ik boos ben....moet er echt eens op gaan letten eigenlijk mja. ik wil dan gewoon uitleg.
Hij heeft inmiddels gebeld...zn telefoon zat in zn tas en hij stond op het moment van bellen een kaartje te kopen voor de trein naar mij toe. godsamme. vrouwen.....hehe ik ben maar apart denk....

Walging...van die tabletjes die extra speeksel aanmaken helpen wel...heb ik ook gebruikt.
  zondag 30 november 2008 @ 18:30:03 #257
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_63648630
Haha zie je wel dat hij je niet negeerde. Komt allemaal goed, niet zo in paniek raken steeds want dat schrikt dus af

Als het niet over gaat zal ik inderdaad eens naar die tabletjes vragen, die droge mond is zó'n rotgevoel! En erg goed voor m'n tanden zal het ook niet zijn vermoed ik.
  Moderator zondag 30 november 2008 @ 18:40:38 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63648834
nou ik heb het ook weer lekker verpest gister mijn ex gezien waar ik al lang mee scharrel. Ik word helemaal moe van het feit dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Gooi er wat alcohol in en het feest is compleet ik vroeg of hij tegen me aan wilde liggen en hij moeilijk doen. Eerst nee, dan ja, toch weer nee. Ik ben weggelopen en heb hem genegeerd. Nog wel een venijnig smsje gestuurd uiteraard en nu mag hij wat mij betreft sterven

maar jezus wat dit allemaal doet. Zwaar depressief en gelijk allemaal gedachten over hoe ik een einde aan mijn leven kan maken. Ik word er zo moe van, zo ongelukkig. Ik weet gewoon niet hoe ik hiermee om moet gaan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_63649480
Hmm, denk je dat dat verband houdt met je ADD dan, die depressieve gedachten?
Heb ik zelf nog nooit van gehoord eigenlijk, maar het zou kunnen natuurlijk
Sterkte ermee tho
  zondag 30 november 2008 @ 19:21:37 #260
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_63649669
Pfft klote MaJo
Ik kan er niet veel over zeggen verder. Sterkte
  zondag 30 november 2008 @ 19:45:11 #261
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_63650142
quote:
Op zondag 30 november 2008 19:12 schreef RRGJL het volgende:
Hmm, denk je dat dat verband houdt met je ADD dan, die depressieve gedachten?
Heb ik zelf nog nooit van gehoord eigenlijk, maar het zou kunnen natuurlijk
Sterkte ermee tho
De mensen die echt ADD/ADHD hebben (dus niet de hoeveelheid die het nu beweert te hebben) daarvan krijgt de meerheid daarnaast andere psychische problematiek (lees:meer dan de gemiddelde persoon). Is vrij algemeen bekend.
pi_63651582
quote:
Op zondag 30 november 2008 19:45 schreef TheVotary het volgende:

[..]

De mensen die echt ADD/ADHD hebben (dus niet de hoeveelheid die het nu beweert te hebben) daarvan krijgt de meerheid daarnaast andere psychische problematiek (lees:meer dan de gemiddelde persoon). Is vrij algemeen bekend.
Ok Weer wat geleerd. Heb ik zelf ook overigens.. Maar bij mij staan ze er op eerst naar het psychische deel te kijken, en wanneer dat redelijk in orde is willen ze nog kijken in hoeverre er iets van ADD overeind blijft. Omdat een aantal klachten overlappen enz.
  zondag 30 november 2008 @ 21:18:56 #263
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_63652639
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:44 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Ok Weer wat geleerd. Heb ik zelf ook overigens.. Maar bij mij staan ze er op eerst naar het psychische deel te kijken, en wanneer dat redelijk in orde is willen ze nog kijken in hoeverre er iets van ADD overeind blijft. Omdat een aantal klachten overlappen enz.

bij mij is zijn mijn depressieve klachten met 153 punten afgenomen en mijn mijn add met 1 punt toegenomen lol (volgens de testformulieren) is in iedergeval los van elkaar in mijn geval...
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 30 november 2008 @ 21:52:37 #264
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_63653807
Julie zouden nog veel langere lijsten kunnen maken van opzichten/aspecten waarin je van (de) anderen verschilt, danwel overeenkomt. (Ook ik als bipolair herken er heel veel in, en dat verbaast me niets.. )
Je komt dan iig tot een soort homologisatie van symptomen, die dan weer zouden moeten leiden tot een ( zelf'-) diagnose, 'passende' behandeling en 'normalisatie' / regulatie.
Niks mis mee, maar ik haat die achterliggende 'filosofie'/volksaard dat je "normaal" zou moeten zijn/doen terwijl niemand weet wat dat is, maar vooral wél wie, & wat het niet is, en op grond daarvan je benaderen en vooral benadelen, want dat is maar al te vaak de prijs van het 'anders dan anderen' zijn, en mede-oorzaak van de problemen die veel Mensen hebben met hun 'afwijking', m.n. het afwijkend zijn...
Een prijs die velen hier toch graag betalen, voor zover ik het kan 'zien'.. (Ook veel bipolairen hebben dat btw.)
Het aan het 'verstand' brengen bij Mensen dat je 'ziek' bent is, los van de diagnose, al moeilijk genoeg, laat staan dat het ook voordelen heeft hyperactief/sensitief te zijn. (Ooit een 'gewoon' Mens iets relevants of origineels horen zeggen ?)
Wij, de 'geesteszieken', zijn de Wolven in de schapenkudde die de Mensheid nou éénmaal is. En schapen tellen niet, ze worden geteld, en 'gehouden', aan God en gebod.
Maar het deert ze niet, maar 'ons' des te meer dat de Wereld ten gronde gaat aan hun collectieve stupiditeit,mijn grootste bron van frustratie en dus problemen.
Maar ik vraag me nooit (meer) af of de Wereld nou 'gek' is, of ik. Eén keer het journaal kijken zegt genoeg..
Kortom : Wees 'trots' op je 'waanzin', want 'normaal' is niets om 'trots' op te zijn, ook een 'ziekte', genaamd apathie...
(erg lange) TVP

[ Bericht 0% gewijzigd door Marsyas op 01-12-2008 00:53:29 (miereneukerij) ]
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
  zondag 30 november 2008 @ 21:55:12 #265
231196 Marsyas
pi_63653888
dub
pi_63654718
Normaal is inderdaad het zijn zoals de gemiddelde mens op deze planeet is. Normaal is het meest voorkomend.
Goed is echter een heel ander verhaal, en dat is denk ik meer wat jij bedoelt. Dat iets veel voor komt, wilt nog niet zeggen dat iets anders niet goed is.
Daarnaast streven veel mensen het normaal zijn vooral na omdat ze geaccepteerd willen worden en aansluiting willen vinden. We zijn nou eenmaal zoogdieren
  maandag 1 december 2008 @ 00:35:53 #267
231196 Marsyas
pi_63658250
TVP2..
Ik bedoel 'normaal' zoals in de gewone, dagelijkse spreektaal, door normale Mensen, gehanteerd wordt. En wat voor jou en mij overduidelijk is, dat het 2 verschillende dingen zijn, is dat niet voor de normale Mens. Ze zijn, in hun ogen, min of meer synoniem, behalve in gevallen waarin ze profijt hebben van iemands 'afwijking/ talent, zoals bij schilders, schrijvers, componisten, acteurs, filosofen, psychologen, wetenschappers etc. De 'zieken'/ labielen zijn bij de zog.'elite' zeer ruim vertegenwoordigt. Neem hier maar eens een kijkje, syntyche .nl, manisch-depressief, zie lijst, en je begrijpt dat echte aansluiting vinden met normale Mensen een utopie is, zowel voor hen, als ons.
Ik laat mij dus ook niet meer op een semi-verkapte manier daartoe 'dwingen' d.m.v. sociale uitsluiting en emotionele chantage, danwel psychologische behandeling. Ik heb genoeg isoleercellen van binnen gezien..
Ben ondertussen wel mijn (borderline) vriendin(11jr.), huis, baan, katten etc. kwijt en zo goed als failliet maar dat is n rmaal. Maar zolang ik maximaal mezelf kan zijn, zonder daarbij de eigenheid van een ander te beperken, kan ik daar beter mee leven dan een normaal bestaan, temidden van normale Mensen, en hun abnormale wensen....

[ Bericht 4% gewijzigd door Marsyas op 01-12-2008 00:48:15 (loze hyperlink) ]
  maandag 1 december 2008 @ 00:41:24 #268
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_63658326
morgen weer naar de dokter, (moest eigenlijk vorige week, maar ... ik was het vergeten )
maar morgen ga ik maar eens vragen of ik meer adderal mag, aangezien mijn concentratie ver te zoeken is vaak..
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 00:41:25 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63658327
Ik snap echt helemaal niks van de posts van Marsyas Maar ja ik ben dan ook abnormaal met mijn ADD Of normaal juist offe... you lost me
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 1 december 2008 @ 03:22:28 #270
231196 Marsyas
pi_63659244
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van de posts van Marsyas Maar ja ik ben dan ook abnormaal met mijn ADD Of normaal juist offe... you lost me
Waaraan wil je hiermee uitdrukking geven, eigenlijk?
Toch niet dat ik abnormaal ben...?

[ Bericht 0% gewijzigd door Marsyas op 01-12-2008 11:14:48 (abnormale zinsconstructie) ]
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 08:37:37 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63660267
quote:
Op maandag 1 december 2008 03:22 schreef Marsyas het volgende:

[..]

Waarmee wil je hier uitdrukking aan geven, eigenlijk?
Toch niet dat ik abnormaal ben...?
Dat ik je even niet meer kan volgen... Geen geheime agenda, maak je geen zorgen
pi_63660492
Marsyas; ik denk trouwens dat die mensen ons gewoon raar vinden omdat ze ons niet begrijpen en niet zijn zoals ons. ik weet niet of het zoveel te maken heeft met 'normaal' zijn. Ik denk dat dat vooral een goed excuus is, omdat hun 'soort' het meest voor komt en daarom 'normaal' is. Wij vinden anderen toch net zo goed wel eens raar? Ik wel in elk geval. Ik erger me vaak zat aan anderen. En dan vooral aan het 'normale' volk..
  maandag 1 december 2008 @ 08:59:53 #273
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_63660511
Ach ja, normaal.. wat is normaal?
Ik weet nog dat ik me onwijs raar voelde toen ik met Ritalin begon, en dacht "Misschien voelen normale mensen zich wel altijd zo."
Normaal is voor mij dus raar, en raar is voor mij normaal. Het is ook maar net hoe je het bekijkt
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 09:46:10 #274
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63661314
quote:
Op maandag 1 december 2008 08:59 schreef Walging het volgende:
Ach ja, normaal.. wat is normaal?
Ik weet nog dat ik me onwijs raar voelde toen ik met Ritalin begon, en dacht "Misschien voelen normale mensen zich wel altijd zo."
Normaal is voor mij dus raar, en raar is voor mij normaal. Het is ook maar net hoe je het bekijkt
Ik had precies hetzelfde ik dacht 'ah dit is blijkbaar hoe normale mensen zich voelen' ik vind Ritalin wel een zegen als je je wil concentreren. Maar ik ben meer mezelf zonder, dan maar een beetje anders

wat betreft 'normaal' zijn, dat is inderdaad wat anderen je opleggen. Ik hoor al mijn hele leven 'oh jij bent zo gek, zo raar. Maar wel vet tof!' vind je het dan gek dat ik me nooit normaal heb gevoeld? De diagnose ADD was daarom voor mij een opluchting. Ik ben niet gek of raar, ik ben gewoon anders met een reden
  maandag 1 december 2008 @ 11:01:09 #275
231196 Marsyas
pi_63662986
quote:
Op maandag 1 december 2008 08:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat ik je even niet meer kan volgen... Geen geheime agenda, maak je geen zorgen
Dacht dat ik die wel weg kon laten hier..
Natuurlijk ben ik abnormaal, normaal bestaat toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')